Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2662 / 3618
(#) pucuka válasza Skori hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
VOIP telefonod van, a DIGI dobozában az előfizetői interfész, amire egy közönséges analóg telefont tudsz kötni (RJ11). A szolgáltatót kéne megkérdezni, hogy küld-e hívó azonosítót (CLIP, CLIR) működik-e a hálózatukon. Ez központ szolgáltatás, lehet, hogy díjköteles.
(#) Gabó hozzászólása Nov 8, 2016 / 1
 
Ma azért kicsit ledöbbentem, hogy egy prémium kategóriás telefonnál. Konkrétan samsung márka. Van ilyen házhoz jövő szerviz megoldásuk, le is adtam az igényt, ma telefonálnak, hogy hát, nem kivitelezhető a helyszíni javítás, mert jelenleg nincs alkatrészük, ezért futárral be tudnám küldetni, és amint lesz, akkor kicserélik. De ha hosszabb ideig nem lesz, akkor adnak egy lapot, amit beváltahok, hogy a készülék hibás, és cserélhetik. Arra a kérdésre, hogy mennyi ez a "várakozós" idő, nem tudtak válaszolni. Azért az eszem megáll, hogy egy ilyen cégnél nincs alkatrész, meg nem tudnak időpontokat közölni. Eddig nem volt bajom a samsunggal, de ez most megváltozott...
(#) Bakman válasza Gabó hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Nézd át egy kicsit a Tékozlo Homár blogot. Látsz ott ettől sokkal cifrábbat is kb. minden márkára és termékre. Olyan egy, mint a HDD/SSD. Akinál hibátlanul megy egy márka, arra teszi a szavazatát, akinél pedig egy is elromlott, a porba alázza. Tehát gyakorlatilag hit kérdése a dolog, mi a megbízható.
(#) Gabó válasza Bakman hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Itt most nem magát a terméket hibáztatom, mert tudom, van jó és rossz széria, hanem magát a szerviz hátteret. Ok, egy 10-20e telefonnak ne legyen olyan szervizháttere, de egy 200e telefonnak azért elvárnám. Főleg, hogy ők sorolták a prémium kategóriába.
(#) Bakman válasza Gabó hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Az eseted a Homár blogon olvasható panaszok között átlag alatti. Ezzel igazábol azt akarom mondani, hogy nem egyedi a történet, hanem inkább a szokásos kategóriába esik. Olvasd el az utolsó mondatod:
Idézet:
„Eddig nem volt bajom a samsunggal, de ez most megváltozott.”
Fogadni merek, hogy eddig ajánlottad bátran a márkát.
A hozzászólás módosítva: Nov 8, 2016
(#) killbill válasza Gabó hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
A 300 rugos DELL monitoromra is azt mondtak, hogy hazhoz jonnek cserelni, aztan kirderult, hogy megis nekem kellett bevinnem a CHS-be javitasra. Cseremonitort persze nem adtak a javitas idejere. Eltelt egy het es kaptam egy uj monitort. Csak az sem uj, hanem egy 1 evvel oregebb, refurbished pedlany... De lekopogom, ez azota mukodik. Mar regen nem varok egyetlen cegtol sem korrekt ugyintezest. Addig szamitasz, amig ki nem fizetted a termeket, utana nem vagy senki. Es ez sajnos igez egy hatmillios autora is. Ez egy ilyen vilag.
A hozzászólás módosítva: Nov 8, 2016
(#) Gafly válasza Skori hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Frissítés: Nálam egy D-LINK DCM-704 Home Gateway van.
Most kipróbáltam, és átjön rajta a CLIP (Calling Line Identifier Presentation) a Ventus David CID (Caller ID Box)-ra (amelyen meglepődtem, nem ehhez vagyok szokva)
CLIR-t meg ne keverjük bele, mert az teljesen más (R -> Restriction, azaz ennek letiltása a központban).
Remélem Skori mester nem sértődik meg, hogy akkor mégis visszateszem és használatba vesszük (család nőtagjai kérésére) és nem ajándékozom neki.
(#) Gabó válasza Bakman hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Igen, nem volt bajom, de ez a support hozzáállás így nagyon megváltoztatta a dolgokat. És egy termékhez, azért a support rész is hozzá tartozik szerintem. Mert ha nem akarnék support támogatást, akkor vehettem volna ebay és társairól is valami kínait, negyed / fele ennyiért.

killbill: Sajnos ez igaz. Kifizeted, utána pápá foglalkozás az ügyféllel.
(#) ronin75 válasza Gabó hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
" egy 10-20e telefonnak ne legyen olyan szervizháttere, "
Már bocsánat, de miért is? Nehogy már az értéke határozza meg a hozzáállásukat.

Másik történet: neves gyártó, neves készüléke. Átvéve, kifizetve. A fene se gondolná, hogy bármi baja lehet. Az üzletből kilépve kiderült, hogy az egyik gomb, mechanikusan meg sem mozdul, így kapcsolni sem kapcsol. Visszatérve a boltba (hivatalos), közölték, hogy nem tudnak helyette másikat adni, ez már bekerült a rendszerbe, ezt le kell adni javításba, és helyette egy refurbished példányt adnak. (Ami azért valljuk be, nem egy gyári, új példány. Szóval meglehetősen rossz szájizzel távoztunk. )
(#) Gabó válasza ronin75 hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Mivel ha már vállalnak rá prémium szolgáltatást, amit beleépítenek az árba, akkor tartsák is ahhoz magukat.
Amúgy meg, 72 óráig, kötelesek visszavenni a készüléket, ha hibás, ha nem. Gondolj bele karácsonykor is ez megy.
(#) Bakman válasza Gabó hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Visszavenni nem kötelesek, de meghibásodás esetén kötelesek cserélni. A bolt jóindulatán múlik, hogy visszaveszik-e, cserélik-e a hibátlan terméket. Szerencsére vannak olyan boltok, ahol a további üzlet reményében nem kötik az ebet a karóhoz, hanem cserélnek szó nélkül. Én is ismerek pár ilyen boltot, szívesebben is járok oda.
A hozzászólás módosítva: Nov 8, 2016
(#) Gabó válasza Bakman hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Én eddig ahol jártam, egyik se kötekedett a visszavétel miatt. Az meg, hogy megvásárlás után mint írta kiléptek az üzletből ami szerintem max 5 perces intervallum lehetett, és nem cserélték, már nem hogy pofátlanság, hanem durvább eset. Én tuti, panaszkönyv, és fogyasztóvédelemhez fordultam volna.
(#) ronin75 válasza Gabó hozzászólására (») Nov 8, 2016 /
 
Sajnos manapság ez már nem így van, a legtöbb esetben "egyedi" üzletszabályzatokkal dolgoznak, ahol rögzítik a problémák kezelését. A törvényi előírást szerintem már senki nem tudja pontosan, mire kötelezhetők manapság. Itt is ez volt, gondolhatod, hogy mindent megpróbáltunk, hasztalan. Nekik ez a garanciakezelési politikájuk, így müködnek. Átmentünk másik boltba, ott is ugyanezt mondták. A fogyasztóvédelem is egy nagy lufi, semmit nem ér. A vásárlók könyve szintén.
(#) Norberto hozzászólása Nov 8, 2016 / 2
 
Olvasgatom itt az elmúlt fél oldalt.

Egyetlen szó jut kizárólag eszembe minderről: lelkiismeret.

Szájkaratézni és reklámozni már milliárdok tudnak a Földön. De lelkiismeretesen, precízen és minőségi gondolkodással hozzáállni másokhoz, vagy a saját maguk által végzet tevékenységükhöz, munkájukhoz, na az már "nem szeretem + unalmas + haggyálmár" kategória. Felelősség letolása a vállakról. Minél előbb. Csak a közöny. Pillanatnyi körkép a 2016-beli világ színes és megengedő társadalmából...
(#) elektroncso válasza Norberto hozzászólására (») Nov 8, 2016 / 4
 
Idézet:
„A dolgok nem sokat változtak ifjú herceg
És néha úgy tűnhet, már sajnos nem is fognak
Fekete fellegek jönnek, melyből jégszilánkok hullanak alá a Földre
Dühös szél jön, mely távolba repíti a sivatag összes homokszemét
A nap ragyog, de mégsem láthatod, messze utaztak a távoli csillagok

Ezernyi magányos lélek kóborol szerte a világban
kinek szíve helyén üresség tátong
Nem szabad figyelned rájuk!
Az idő, mi szüntelenül ring felettünk
Apró gondolattá tesz bennünket, olyan gyorsan múlik
Gyorsan kell szeretned, adnod és megbecsülnöd!
Messze, valahol a sosem látott partok közelében
Csak te leszel majd és azok
Akikért őszintén, odaadóan és önzetlenül mindent megtettél
Most pedig aludj ifjú herceg!
Legbelül te már érzed, hogy minden álmod teljesül
S ha felkel a nap, küzdened kell értük, még nagyon sokat!

Tales Of Evening - Útravaló
(#) kameleon2 válasza Gabó hozzászólására (») Nov 9, 2016 /
 
Én már jó ideje kínait veszek. Kevesebb vele a gond. Egy volt rossz. Visszaküldtem, visszautalták a pénz és vettem másikat. Az enyém kb 3 éve megy gond nélkül. 1 hétig bírja az akksija. A drága és nagy Brand telefonokat kerülöm. Irreálisan drágák ahhoz képest, hogy telefonok. Az akkumulátor úgyis tönkremegy mindegyikben 1-2 éven belül, vagy elindul a szoftvermizéria. Ezt a kínai készülékekkel eddig megúsztam.
(#) kameleon2 válasza Norberto hozzászólására (») Nov 9, 2016 /
 
Igazad van sajnos. A becsületnek már nincs becsülete. Van helyette marketing.
(#) Ge Lee válasza Gabó hozzászólására (») Nov 10, 2016 / 1
 
Errefelé már mindenki inkább külföldről rendeli. Kínai nevesincs telefonok ugyanazt tudják mint a neves gyártók termékei, csak harmada áron. Nekem is volt pár éve egy olyanom hogy Newman K1S, 8 magos proci, 5 colos kijelző, 2GB RAM, 16GB belső tárhely stb. Mindez 43000Ft-ért Spanyolból, amiből 3000 volt a szállítási költség.
Azért adtam csak el mert én nem tudom megszokni ha nem tudok zsebre vágni egy telefont a féltéglányi mérete miatt, meg a napi töltögetés sem nekem való, nekem egy telefon minimum 3-4 napot menjen el egy töltéssel.
Szóval ilyen kaliberű telefont a szolgáltatómtól kaptam volna több mint kétszer ennyiért, és mellette még írjak alá nekik 2 év hűségidőt. Nézzenek madárnak mást.
(#) SzervízMacska válasza Ge Lee hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
És melyik az, ami 3-4 napot bír?
(#) Stewe válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Okosból nemigen létezik....
(#) szamóca válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Nokia 5110.
Amúgy két ilyen Kínából rendelt olcsó telefontörténet van a baráti társaságban, Az egyik egy Cubu vagy mi fene volt, ami olyan negyvenötezerért lett véve, és három hónap múlva elromlott. A srác visszaküldte, megjavították, de két hónap múlva ismét gáz volt vele. Hagyta a fenébe utána.
A másik valami x-el kezdődő nevű volt egy csajnak, az befoltosodott, aztán a kis csaj vett helyette egy LG-t. Még én is gondolkodtam hogy kintről rendelek, de végül ezen esetek visszafogtak. Nem váltogatom sűrűn a telefonokat, Egy LG Arénám volt 2009-től 2014-ig, azóta egy LG2 van, igaz már aksit kellett cserélnem. Mondjuk használom is keményen. Ha nem használnám csak telefonként, akkor úgy akár öt-hat napig is elmegy, egyszer kipróbáltam.
(#) SzervízMacska válasza szamóca hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Nekem is vannak itthon ilyen poros darabok elfekvőben, de a mai világban érthető módon nem ezeket kérdezi az ember. Kell a net, és legalább akkora kijelző, amit az illető kényelmesen el tud olvasni. Ezek pedig zabálják az energiát. Persze ki lehet kapcsolni az adatátvitelt és a navigációt is, de akkor valóban visszajutunk a butatelefon szintjére, azért meg kár volna súlyos százezreket kifizetni. De érdekes kísérlet, ma belefogok az új ájfon 7-tel. Kíváncsi vagyok, meddíg bírja készenlétben...
(#) Ge Lee válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Nekem 5800-m van már sok éve, ennek a gyári akkuja 7-8 napot ment. Sajnos sehol nem kapni már olyat hozzá csak vackokat. Most vettem a hetedik akkut és a hetedik helyről hogy hátha, de ez is gagyi. Ha már 3 napot elmegy akkor jó. Igaz hogy ez nem kimondott okostelefon de nekem megfelel, ha muszáj akkor ezen is tudok netezni is, videót nézni is, képet, pdf-et, excelt, stb. ugyanúgy megnyitja, sőt még internetes TV adót is néztem rajta. Persze ez nem is 5 col.
(#) Bakman válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
A kikapcsolt.
(#) kameleon2 válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Kínai LandRover. Erről írok magyar ékezetekkel.
(#) SzervízMacska válasza Ge Lee hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Elolvastam egy tesztet róla, ahol az szúrt szemet, hogy egy másfél órás telefonálás 3G hálózaton megfekteti. Ez nem valami fényes kilátás... De ha telefonálni sem akarsz, akkor ez is felesleges.
(#) Norberto válasza Stewe hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Létezik.

Az a neve, hogy Xiaomi Redmi 3. Nálam 3-4 napokat megy, mióta megvan, ezt onnan tudom.

Mindezt dual SIM-mel. Nincs a fülemen egész nap, de használom hívásokra. Céges + privát. Néha fényképezgetek is vele. Elemlámpaként is gyakori használatú. Napi csak másfél órát megy rajta a netrádió, mobilnettel. Plusz levelezgetek vele, olvasgatok, naptárt kezelek. Szóval tök átlagos teendők. Háttérben folyamatosan fut a Skype és a Messenger.

Plusz még annyi, hogy én nem vagyok rest, sem lusta, sem feledékeny mindarra, hogy a telefon lehetőségeit folyamatosan ki-be kapcsolgassam. Teszem fel, ha pl. autóba ülök, csak arra az időre kapcsolom be a GPS-t. BlutTooth-t is csak akkor, ha küldök vagy fogadok valamit, mobil adatátvitel folyamatosan be van kapcsolva. De néhanapján éjszakára még azt is kikapcsolom. Reggel meg ismét be.

Zsebben hordom, a saját szilikon tokjával. Gyakorlatilag anélkül olyan, mintha új lenne. Vigyázok is rá. Nincs semmi hardveres hibája. A szoftverrel kellett kicsit tökörészni, mire felraktam végre egy jóféle ROM-ot, egyébként stabil is és gyors.
A hozzászólás módosítva: Nov 10, 2016
(#) Ge Lee válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Az lehet hogy a teszten, meg a 3G hálózaton. Gyakran beszélek vele hosszan, van hogy 2 órát is egyfolytában, és kb. olyankor szokott lemenni 1 vonal a szintjelzőből. Ez két dolgot nem szeret, a wifit meg a GPS-t, mert azok szívják az akkut rendesen.
(#) SzervízMacska válasza Norberto hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Szia Norbi! Ez dícséretes, de... Én nem akarok bizonyos dolgokat ki, meg bekapcsolgatni, mert lusta vagyok, meg feledékeny. Egyébként van, amit nem is tudnék. Például a bluetooth ilyen. Rajta lóg az órám egész nap. Mondjuk kikapcsolhatnám, elég lenne akár néhány naponta szinkronizálni. De ott a fejhallgató, meg a fogyasztásmérőm is azon megy. Aztán ott a mobil net: bizonyos napokon csak pár percet használom, de akkor szeretem, amikor kell, ezért folyton be van kapcsolva. A wifit meg azért nem kapcsolom ki, mert ha hazaérve elfelejtem visszakapcsolni, pillanatok alatt lezabálja a mobil keretemet. Aztán a gps is praktikus, mert helyzetfüggő találatokat ad a kereső és bizonyos appok is pl. időjárás. Szóval nem azért vagyok, hogy egész nap a mobil menüjét matassam. Nem szeretném, hogy egy kényelmi eszköz kényelmetlenné váljék. De ahogy érzed...
(#) szamóca válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 10, 2016 /
 
Macsesz! A G2-nek legendásan sokáig bírja az aksija. Igaz, 3Ah-s. Viszont 5 órányi fullHD filmnézés ezt is lemeríti csutkára, tehát ha olyan felhasználással használod, akkor nincs akkukapacitás amit ne lehetne kimeríteni.
Következő: »»   2662 / 3618
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem