Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » RA 6350 S

Témaindító: joo, idő: Ápr 27, 2008
Lapozás: OK   1 / 1
(#) joo hozzászólása Ápr 27, 2008 /

Sziasztok kérlek segítsetek nekem !Amatőr vagyok,de szeretném saját magam megcsinálni a nemrég beszerzett erősítőmet.Rajzot már találtam nálatok de nem boldogulok egyedül.Az erősítő problémája a végerősítőben található "vr14"-es, és a 'vr19"-es biztosíték kiégésével árulkodik a bajról,de hogyan tovább????
(#) _ampervadasz_ válasza joo hozzászólására (») Ápr 27, 2008 /

A rajzon bejelöltek száltak el?
(#) burgdavid válasza joo hozzászólására (») Ápr 27, 2008 / 4

Hello! Ez az AIDA ha jól sejtem. Legelőször is mérd ki a tápegységet! Nézdmeg hogy megvannak-e a rajzon írt értékek. A vr 14, 19 azok nem biztosítékok, hanem a végtranyók teljesítményellenállásai! Drótszerű ellenálláshuzalból tekert képződmény. A végfokpaneleken lévő összes félvezetőt(értsd tranzisztor, dióda) mérd ki! Különös tekintettel a végfoktranzisztor és környékére (BD243/244, BD139/140, BC182/212 stb). Üdv!
(#) _ampervadasz_ válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Ápr 27, 2008 /

Mérjél tápeszt, föleg a zárlatos helykörnyékén, aúgy amit írtál ha azok azok akkor az bizony nem bizti hanem eljesítmény ellenállások!
(#) burgdavid hozzászólása Ápr 27, 2008 /

Bocs tényleg biztosítékok Bár nem egyértelmű. Hirtelen a Cleopátra végfokpanelje van előttem. De ettől függetlenül mérj
(#) _ampervadasz_ hozzászólása Ápr 27, 2008 /

Az véletlenül, nem egy nagyteljesítményű elenállás (-ok) 0,16 Ohm ?
Biztosítéknak elég bizarr, hogy a végfokozatba bele van építve, és akkor már a 0.16 az egy kicsit kevés lenne áramra!
(#) _ampervadasz_ válasza joo hozzászólására (») Ápr 27, 2008 /

Dobj fel majd képet!
(#) ferci válasza burgdavid hozzászólására (») Ápr 28, 2008 /

Az említett két ellenállás a BD-k áramát figyeli, erről nyit a VT10, 22 tranyó, ha korlátozni kell.
Tömeghalál...
(#) ferci válasza joo hozzászólására (») Ápr 28, 2008 /