Fórum témák
» Több friss téma |
most nézem hogy a a megszakítóm össze vissza dobálja a szikrákat.. :S
Az nagyon para? :O
Ez attól függ mit értesz alatta. A megszakító normál esetben szikrázik.
Hát ha a megszakító szikrázik az nem éppen jó dolog....
Még olyan megszakítót nem láttam ami nem szikrázott volna. Persze csak ha jár a motor.
elvileg tudom hogy szabad szikráznia, de ez most kidobálja a hézag közül.... nem egyfolytába,de elég sűrűn ...
valamikor sárga valamikor kék színű :S gondolom az se normális.. Idézet: „tudom hogy szabad szikráznia, de ez most kidobálja a hézag közül...” Akkor a kondenzátor nem látja el az ívoltó szerepét (zavarszűrést) és így a szikra (a gyertyánál) nem akkor és annyi ideig áll rendelkezésre amikor kellene. Idézet: „valamikor sárga”
Helló
Nekem motor problémám lenne. A motor le szokott állni és nem pörög fel ,de csak akkor ha a karbi és a légszűrőház közti gumit leveszem de akkor nyomja ki ott a benzint. Aki tud segítsen előre is kösz.
Nem írtad le milyen motorról van szó!
Amugy sámsonnál ezt azt jelenti hogy magas az üzemanyagszint a karbiban.
Bizony, nagy valószínűséggel túl dús üzemanyag-levegő keveréket kap. Ez lehet az előbb említett benzinszint miatt, vagy nagy főfúvóka, vagy rosszul záró szívató, levegőjárat eltömődése (szűrő is), és még a kipufogóra is ránéznék.
A gyújtás gondolom jól van beállítva...
Üdv mindenkinek!
Engem az érdekelne hogy akik simsonon használják a babetta gyújtást azoknak a gyújtótrafó hány voltos maradt a 6V-os vagy a babettás a 4V-os?
Inkább a Babettáét használd, mint a megszakítóshoz valót. Illetve jó még a tirisztoros (CDI) gyújtáshoz való is.
azért kérdem mert nekem csak 6V-os van itthon.
De nembaj keritek valahonnan egy 4V-ost. És még egy kérdés hogy a babettán a jeladó kb hány ohmos?
Nemtudnátok nekem abban segiteni hogy a babetta jeladó milyen tehát hogy kb hány ohmos és hogy milyen benne a vasmag? Olyan hogy házilag is lehetne késziteni olyan jeladót? Mert ez nem úgy van hogy csak egy sima vas és a köré van tekerve a rézhuzal? Vagy a vasmag a közepén le van testelve?
De pont olyan.
Vasdarab, körétekercseltek némi rezet, egyik végét a testre kapcsolták, másik vége meg megy a fekete dobozba. A vasmag az aluházhoz van szegecselve, tehát a vas elektonikai szempontból a testpotenciálon van (vagyis átmegy az alun és el van lapítva a vége, van rajta egy csévetest azon a réz, és ki van öntve gyantával..) Tekercselési irány fontos, ha az egyik tekercsvéget véget helyben a testre kötöd. Nekem 30 ohm körüli érték rémlik, de nem biztos.
Köszi a segitséget!
Csak azt nem értem hogy mit értesz az alatt hogy "Tekercselési irány fontos"?
tekercselési irány határozza meg a tekercsben indukált feszültség irányát . Szóval amikor a mágnes elszalad a tekercs elött, akkor keletkezik egy negatív és egy pozitív (szinuszszerű) inpulzus, ezek egymást követően jönnek, de nem mindegy, hogy melyik van elöbb, ezt kell a tekercselési iránnyal meghatározni (jobbos menetirány, vagy balos..).
Ha mindkét tekercsvég szabad, akkor mindegy a tekercselés iránya, mert ha átcseréled a kivezetéseket akkor fordítva jönnek az impulzusok.
Aha igy már világos. Nekem akkor jó mert olyan a tekercs hogy két kábel áll ki belőle.
És köszi a segitséget!
Sziasztok! Apukámnak van egy Simson S51N típusú motorja. Mostanában a következőket csinálja: Melegen csökken az alapjárat. Néha kihagyja a gyújtást. Van hogy nem indul el hidegen. Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!
Gyertya jó? Megszakító, gyertyapipa, gyújtáskábel rendben?
A megszakító jó-e? Azt hogy nézzük meg? Amikor forog látni apró szikrát. Berúgáskor kicsit nagyobb a szikra. A gyertyakábel é a pipa jó. Több gyertya is volt benne.
Addig oké, hogy több gyertya volt benne, de belevalók? A gyertyahézagot 0,4 mm-re állítsd be. A megszakítót szemrevételezéssel lehet vizsgálni. Az érintkező felületek állapotát kell megvizsgálni. Ha kismértékben vannak beégve akkor egy polírpapíros csiszolás segíthet rajta, ha jobban akkor csere. Majd hézag és előgyújtás állítás és már pöfög is.
Köszönöm! Én igazából nem értek hozzá. Apukám mondta hogy kérdezzek rá
Üdv! Van egy programozható CDI gyújtásom simsonra. Van hozzá beültetési rajz és van benne egy switch de ezt nem értem mire van és , hogy kell benne lennie összezárva vagy szabadon hagyni.
Ha felteszed a rajzát, talán tudunk segíteni. Esetleg próbáld ki így is úgy is.
Fenébe nincs most se fényképező se scanner! De ha kipróbálom kétféle képpen nem romlik el? Amúgy Müller Szabolcs féle tőle van esetleg valakinek nincs ilyene?
Hali!
Lenne nekem egy kis gondom, már évek óta van egy s51-esem és most vetem elő kiszerettem volna cserélin a tekercseket (gyújtó, töltő és világítás) csak hogy elkövetem egy elég nagy hibát össze kevertem őket. És nem tudom hogy most melyik, hogyan lehet meghatározni hogy melyik-melyik
Sziasztok!
Vettem egy simson s51 endurot és olyan hibával találkoztam amire még nem találtam megoldást! Szóval kicseréltem már a gyújtáskapcsolot és a tirisztort is , volt is gyujtásom kb. 10 km-n keresztűl, de másnap már nem indult be. Arra már rájöttem , ha a gyújtáskapcsolonál lévő barna-fehér vezetéket bármelyik vezetékhez hozzáérintem akkor addig a pillanatig van szikra, de ha vissza dugom a helyére akkor már nincs! Remélem tudtok nekem ebben a hibában segíteni, előre is köszönöm!
A barna-fehér vezetéket ne érintgesd sehová, mert az a leállítószál. Ha teste kötöd, akkor leáll a motor, ha a "levegőben lóg", akkor jár a motor.
Sziasztok!
lenne egy problémám,. A simsom s50b1-es és eleinte negyon szépen ment meg minden egyszer csak nekiállt durrogni és megállt gondoltam, beégett a megszakitó jolvan kipucoltam ugyse indult vettem belle eggyet , ugysem akkor odébb álltam és gondoltam hogy a kondenzátor aztis vettem bele de zzal se jártam szerencsével kértem kölcsön egy trafót azzal jó volt egy ideig, utána ugye ujj kondi volt bennt ment vele egy ideig és durrogott leálllt!! és onnantol fogva nem tudtam hogy mivan,:S én arra tippelek hogy valami kinyifanytja a kondit idővel nektek mi a véleményetek? |
Bejelentkezés
Hirdetés |