Fórum témák
» Több friss téma |
Bizony, igazad van. Bár a márkás szimeringek azért elég tartósak, figyelembevéve a körülményeket (gondolok itt a tengely felületére).
A Simson egyébként annyira igénytelen, hogy extrém kicsi vagy nagy előgyújtással is képes beindulni, és üzemelni bizonyos korlátokkal, de ez a fenti hibákat és károsodást okoz.
Szia!
Próbáltad már nagyobb hőértékű gyertyával? uli
Nincs nagy baja... csak az zavar hogy melegen nincs akapjára... és hogy nehezen akar kipörögni még úgy is ha leveszem a levegőszűrő gumit.. :S
Elvileg a gyujtáson van egy gyári jelölés és a blokkon is.. ha az szintbe van elvileg az jó.. nem? a megszakítót mikor mérjem a holtponthoz képesti nyitását?? amikor ki van nyitva vagy amikor kezd kinyitni??? Sztem se lehet olyan nagy bajt okozni ha most nekiállok, főleg úgy hogy adjátok a tippket...
Amikor éppen kinyit a megszakító, akkor képződik a szikra...
A jelőlésre ne alapozz, a megszakító kopik, ezért a gyújtás folyamatosan eltolódik a felső holtpont irányában a megszakítóhézag csökkenésével. Tehát elsőször szemre legyen jó helyen a gyújtás FHP környékén, aztán jöhet a megszakítóhézag beállítása, utána pedig a gyújtásé. Ha megvan a megfelelő szerszámparkod, akkor fogj hozzá! Ha nincs akkor szerezz be. simson.hu-n találsz néhány hasznos leírást kezdésnek.
Még nem érkezett semmi... de már várom..
köszi szépen..
nem, nincs tele a fiókom..
Szerintem csak nagy a fájl... és azér késik... nem lehet?
225-ös van bent... az kicsii?
260-280 kellene?
Milyen a színe? menj egy kört, és ne szivatóval állítsd le, és ne is hagyd sokar terheletlenül járni (alapjáraton, ami most nincs). Aztán tekerd ki a gyertyát és tegyél fel róla képet.
Ebből lehet következtetni a beszívott lebegő benzin arányára.
Az miért van hogy elzárt benzincsapnál mielőtt kifogya karbiból a benzin felpörög a motor.. :s
Mert jól van beállítva a karburátor. Csökken a benzinszint, egyre magasabbra kell felkúsznia a keverőcsőben, elszegényedik, és ettől felpörög a motor.
szóval akkor ez nem probléma?
A gyujtásomat sikerült rendbetenni, de még mindig nem jó valami a karburátorral, olyan mint ha szivatóval menne, hallani az alapjáraton hogy más a hangja... menet közbe is érezni mintha a szivató felakadt volna, de megnéztem, nem akadt fel :S nem tudom mi a baja
Szia!
Idézet: „hogy még a levegőszűrő gumi levételével is alig akar kipörögni” Végig olvastam a problémát és már itt megakadtam. Nincs benzin, vagyis kevés és még rontottál a helyzeten azzal, hogy levetted a szűkítést a karbinál a levegőszűrőnél. Nincs ami beszívja a benzint a fals levegő miatt. Tedd oda a kezedet és fojtsál rajta az újjaiddal s ha javul a helyzet biztosra vehető a benzinszegény keverék. A másik pedig a gyertyahézag, ami szigorúan 0.4mm és nem több. A simi nem szereti a nagy hézagot. A súber nem kopott valamelyik oldalon?
Helló VIM
a gyertyahézagra mindig odafigyelek! §,4 rá állítom mindig. most egyek vele egy krt, és felteszek egy képet a gyertya színéről. a levegőszűrő gumitcsak akkor nyomom félre amikor nem akar kipörögni.. Mert sajnos melegen nem hjlandó! Hidegen pedig jó az alapjárat...
Mentem pár km-rt és lefotóztam a gyertyát...
Reméleg így tudtok segítenni...
Akkor gyertya rendben, gyujtás rendben, márcsak a karburátorral kéne valamit kezdeni...
valamiért csak hidegen van alapjárat.... Ha meg ráhuzom a gázt olyan mintha fennakadt volna a szivató... meg úgy is füstöl.. :S melegen pedig nincs alapjárat, vagy benznt bagy levegőt nem kap.. :S és nehezen pörög ki ha melegen akarom elindítani... csak úgy pörög ki ha leveszem a levegőszűrő gumit.. :S videót lehet fel tenni? mert akkor készítenék egyet hideg motorral.. és majd meglátjátok hogy milyen... Idézet: „csak úgy pörög ki ha leveszem a levegőszűrő gumit.” Azaz sokall, amit "javítasz" a több levegő "hozzáadásával". Nem zár a szívató (húzd rá melegen, és ha nem reagál, akkor az a baj), magas a benzinszint, nagy a főfúvóka. Kipufogó tiszta?
A főfuvóka lenne? mert azt most cseréltem, 72-es volt az alap, de 80-ast tettem bele..
A szivató meleg motornál is működik , vagyis ha ráhuzuom akk leáll. Akkor visszateszem a főfuvókát... De ha úgy se pörög ki akk állítsak a levegőcsavaron? mondjuk már eléggé ki van csavarva így is.. :S jah és mégvallami nem tudjáok hogy a karburátorba a tűszelepcsavar hányas méretűnek kell lennie? mert nekem van kettő az egyik 15-ös a másik 25 -ös a 25-öst tettem bele...
van egy bosh és egy ngk gyertyám, de nem tudom a hőértéküket, csak a számukat...
mellékelek egy képet be van jelölve a két gyertya száma... melyiknek nagyobb a hőértéke? a boshnak?
Még egy kis segítség.
A subertűm nekem is középen van, a szivatóm egy kicsit jobban kiáll, és nekem 16 N 3-as karbim van..
nem tudjáok hogy a karburátorba a tűszelepcsavar hányas méretűnek kell lennie?
mert nekem van kettő az egyik 15-ös a másik 25 -ös melyiket tegyem bele? van két főfuvókám is egy 0,72-es és egy 0, 80-as melyiket tegyembele?
Gyerekek! Egy "kissé" elmentetek a gyújtás témakörétől!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |