Fórum témák
» Több friss téma |
Köszönöm a választ! Én 12 voltos,12 A/h akkura gondoltam,amik mennek a többi elektromos kerékpárokba is. Csak azzal a különbséggel,hogy ez zselés lenne,mivel úgy hallottam,a zselés tartósabb. Nem tudom ez mennyire igaz? Különben összesen három darab akku megy bele. Szerintetek melyiket érdemesebb belerakni?
A zselésnek annyi előnye van, hogy nem lötyög ki a sav, ha felborul az akku. Rendes karbantartás mellett a savas akku ugyanolyan jó.
Köszönöm a segítséget! Most van egy olyan problémám,hogy a töltője is zúg amikor rákapcsolom,és a piros led világít,a zöld pedig villog. Szerintem ez így nem szabályos . Tudja-e valaki mi lehet a gond? Előre is köszönöm!
Nem kötötted véletlenül fordítva? Nem ismerem a töltőjét, csak találgatok.
A töltőnek és az akkupakknak a polaritására figyelni kell,mert érzékeny rá a töltő.Tegyél fel képet a pakk aljazáról.Kerek vagy 3 lábú csatis?
Segitség a bekötéshez,ellenőrzéshez.Köszönet érte a Tech-Mobile-nek.
Bővebben: Link
Az az igazság,hogy ezt igy kaptam,de nem az eredeti dugo van a töltőn,hanem valami maszekolt,és az akkumlátornál is ki van cserélve,mert állítólag kitörték a régit. Én nem kötöttem át semmit. Képet sajnos nem tudok feltenni. Ma nem volt időm sokat foglalkozni vele,de holnap jobban belenézek,és jelentkezem. Köszi a segítséget!
Heló
Multiméterrel mérd ki a 2 csatlakozó polaritását, az a biztos. A villogás hibát jelent! Vagy a bekötés rossz vagy a töltő.Ha a töltő akkor hibás az se nagy gond. Érdemes a szekunder oldalon ic-t cserélni, áramfigyelő ellenállás lehet szakadt, hasonlók.
heló
Egy 36v os töltő csúcsba terheletlenül akár 70v ot is le tud adni. De mivel számtalan töltő áramkőr létezik így láthatatlanba nem lehet megmondani hogy a tiéden hogyan lehet átalakítani. De vele együtt lehet hogy a töltő áram is csökken.
Valóban áramkorlát dolgozik benne.
De az csak indulásnál vagy nagyobb terhelésnél avatkozik csak be.Tehát sík úton semmivel sem lesz gyorsabb.Az áramkorlát csak az elektronikában a kapcsoló feteket védi! A motor észre se venné. A megoldás az áramfigyelő ellenállás értékének csökkentése + nagyobb áramú fetek használata. De szerintem nem hozná meg a várt sikert..
Hello!
Korábban kérdezted, hogy milyen lánckereket keresek (csak elbujt a szemem elől). Szóval ez egy elektromos roller. Elöl 11, hátul 80 fogas kerék van. A lánc az valamivel vékonyabb mint egy sima kerékpár lánc. Vagy előre kellene nagyobb lánckerék, vagy hátra kisebb, aminek lehetőség szerint jó a rögzíthetősége is. Tudsz esetleg olyan helyet ahol lehet ilyet szerezni? (sehol nem találok). Ha kell teszek fel képet a lánckerékről.
Próbáld meg valami motoros boltban.A pocket bike-oknak(ezek a legkisebb,berántós motorok kicsi gyerekeknek)a lánca lánckereke az olyan mint a rollereké.Vékonyabb a kerékpárláncnál is egy kicsivel.Ahol azokhoz van lánc lánckerék ott tuti van olyan ami neked kell.
Sziasztok
Elektromos bicikli aksi töltési ideje hány óra? Nem eredeti töltő (a régi tönkrement) miatt tud túl tölteni? Meg vannak púposodva az aksik Egyáltalán milyen töltési karakterisztika kell ezeknek az aksiknak? Előre is köszi a válaszokat! Üdv
Mérjél rá multiméterrel,és 14.4V/ akku feszültség felé ne engedd.Ha már púposak,akkor lemerült állapotban megfagyhattak,igy ne sokat várj tőllük.
Hibátlan akkupakknál a töltési idő minden megtett 5km után 1 óra.
Túltöltéstől is púposodhat az akku! Ilyenkor romlik a hatásfoka is az akkunak.Bár nekem elég jól bírja a púpos akkum is.Mérj rá a töltőre41-43 volt kell legyen rajta terheletlenül.Sajnos töltője válogatja a terheletlen feszültséget.Töltés közben gyakran mérj rá az akkupakkra.Bontsd szét töltés előtt,vagy ha szerencséd van nem ott töltöd ahol a kerékpárra csatlakozik(ekkor nem kell megbontani)és itt tudod mérni.Szóval töltés közben 43.2V-nál nem lehet több 36voltos pakk esetén.
Sziasztok
Mindkettőtöknek köszi a választ. Tehát akkunként 14,4 v a max. Azt elfelejtettem írni, hogy a középső akku rossz volt, terhelve leesett a fesz, ezért ki lett cserélve egy használtra. Sajnos az akkuk csak másfél évesek így nem világos mitől ment tönkre, anyám használja, mindig vigyáz, hogy ne legyen lemerülve, télen nem hagyja kinn. Azért is kérdeztem, hogy milyen karakterisztikával tölt. Ha jól sejtem állandó árammal, amit 43V-ig enged. (Ezt még leellenőrzöm ) Viszont egy zárlatos akku a többivel is ki tud cseszni ha jól sejtem. Egy kifogástalan/töltött akkunál kb mennyit kéne esni a fesznek, ha megterhelem 100W/12v izzóval? Üdv
Pakkon belül csak azonos tipusú kapacitású évjáratú akkut érdemes tenni.Ha zárlatos akku van közte lerontja a többit is.K.b. 2.5-3 óráig sütöttem ki régebben 12V 55W-os g.k.-i izzóval 10.5V-ig.Ennél a feszültségnél tilt le az elektronikában is a mélykisülés elleni védelem.Írtam P.Ü.-t.
Hello! Itt olvasom,hogy a töltés közben a feszültség 43.2 volt lehet. És mit jelent ha pl. 44.5 -ig is felszalad? Én már jártam így. Akkor rosszak az aksik?
Köszi.
Töltés közbe mennyi a megengedhető max hőmérséklet, szabad egyáltalán melegednie az akkunak? Üdv
Kézmeleg.
Vagy az akkuk kezdenek szulfátosodni,vagy a töltőd tölt túl.Esetleg a műszered pontatlan.
Én is jártam már így!Azóta két akkupakkomban olyanok az akksik mint a hordó.Viszont az egyik pakknak nem igazán esett a kapacitása.A másikban meg az egyik akku teljesen behalt!
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!! Van egy Velox De Luxe típusú bringám olyan problémája van,hogy ha húzom a "gázt" akkor érdekes morgó hangja van és nem akar felpörögni teljesen. Ha fel van töltve teljesen akkor el sem indul alattam csak búg és olyan hangot ad mintha valami azért pörögne benne! Írtok itt ilyen hall ic-k ről de fogalmam sincs hogyan néz ki hol találom a gázkar kábeltől jön 3 szál kábel fekete,zöld és piros. A piroshoz mérve a fekete 4.99 volt a zöld pedig csak 4 volt az általam mért nem tudom hogy itt lehet e a bibi vagy a vezérlőben!? Egy kis nyomtatott áramkörbe megy a fekete és a zöld vezeték amin 252910 szám van feltüntetve és G-V-I felirat. Ha valaki sejti hogy mi is lehet a baja akkor segítsen!
A vezérlőből jön ki 5 vékony szál egy csatiba k.b. 10 cm-re található a vezérlőtől.Az abban lévő érintkező párokat nyomd vissza.Szeretnek kirázódni.Ezek vezérlik a motor Hall elemeit.Lesz még ott 3 vastag fázisszál zöld-sárga-kék,azokat is érdemes első körbe ellenőrizni.
Ebből a vezérlőből csak a 3 vastag szál jön ki
Am az összes csatit széthúztam és újra összedugtam de maradt amilyen volt
OK! Bocsi!!! Megtaláltam
El volt dugva rendesen. De most addig bohóckodtam vele hogy lemerült Átmozgattam itt is a csatlakozókat de most nem tudom változott e valamit.
Töltés közben ne próbáld,mert az elektronika károsodik.
Most egy fél óra töltés után jónak tűnik
Még össze kell szerelnem aztán jöhet egy próbakör terheléssel Kösz!
Mégsem jó
Csak az a hülye visítós hang. Sztenderen kipörög persze lassú indulással miközben az a hülye hangja van. |
Bejelentkezés
Hirdetés |