Fórum témák
» Több friss téma |
Végignéztem nincs összeérve sehol a motort is széljelszedtük rá mértünk
A hátsó keréknél ki van szakadva 1 szál vezeték a motorban belül.
És az a kiszakadt szál nem tudott hozzáérni semmihez?Mivel ezeknél a motoroknál ugyanaz a fázisszál egyszer pozitív egyszer meg negatív szál,lehet rövidrezárta a motort,és ezért nem indult.De mivel ha ezt a szálat összedugtad a motornál akkor fékezte,mindenképpen ezzel lesz a gond.
Hát azt hiszem, hogy én nem leszek zöld. Egy jobb akkupak 70e HUF. És még akkor sem biztos, hogy jó lesz. Ennyi pénzért motort veszek. De, még az is lehet, hogy teszek bele egy benyás motort. Ahhoz egy picit jobban értek.
Nem kell egyből litiumosat venni olyan vad áron.Ha rendesen karban van tartva töltésileg a felitatott savas munka akkuk bírják pár évig.Addigra meg csak barátságosabb árba lehet már kapni azokat is.Addig tegyél bele felitatott savasat k.b. 7E/db.
Üdv
Megpróbáltam szétszedni a kereket "motort" a vezetékek felől szétjött de láttam,hogy a túloldalra vannak bekötve ezért megpróbáltam szétszedni arról is de az istenért sem akar szétjönni!! Mi lehet az oka?? A zéger gyűrűt levettem de a csapágy csak 6-7 mm-t jön a tengelyen aztán megáll fémes koppanással. Mi foghatja még??
Az biztos, csak sajnos a 3 db 55Ah saját sulyát allig vitte, úgy hogy melette álltam. Belerakok 3db 12Ah-t meg ráülök a 100 kilómmal aztán huss? Kétlem.
21E jó magyar forintért eljárok a Jog-ommal 3 évig. Igaz, hogy hülyén nézek ki rajta a nagy testemmel, de az megy. Erről nem vagyok meg győződve, hogy megéri megvenni az akksikat, mert szerintem gyenge.
Köszönöm a segítséget mindenkinek! De én inkább maradok benzines.
Természetesen nem szabad összevetni egy 300w-os villanybiciklit egy 3LE-s benzinmotorral erő szempontjából.
3 év alatt 1200-1700km az elég kevés.Benzint égetve kb ennyit menne a jog.De a biciklire nemm kell bukó,nem kell biztosítás.Tehát ezeket is beleszámolva máris csak 500km jön ki kb. De ezt mindenkinek saját joga eldönteni.
Hi
Önindítóval ne hajts. Én megyépítettem(500A-s PWM, akku, stb.) 50Ah-s akkuval (2éves) az első 5percben k..va jól gyorsult, aztán megy 10 percig jó volt aztán: LOW BATTERY. még 5 perc és lekapcsolt a szabályzó LOW VOLTAGE. Szóval kb. 20 perc alatt leszippantotta az egyész akkut. Motor az 600W-os volt. De volt már olyan is hogy 10 pecrig mentem 3/4 gázzal és lekapcsolt mert túlmelegedett a motor. Úgyhogy nem ajánlom az indítómotorral hajtást. M.:És a végsebessége 50km/h-volt.
Jól látod.Ott van még a környezet tudatosság,hogy nem füstölöm tele a jövő nemzédékének,és a sajátomnak a környezeti levegőjét.A 2T motorolajat kifelejtetted a felsorolásból.Én akkor is maradok az alternatív meghajtásnál
Csak segíteni akartam az olvtársnak a 60Ft/töltési közlekedési ciklushoz.
Nem tudod esetleg mi miatt nem tudom szétszedni?? Tegnap bővebben leírtam az általam tapasztaltat!
Sokat segít ha satuba be tudod fogni az állórészt.A dekni pereme passzos a forgórészbe.Ezt óvatosan párhuzamosan lefeszegeted,és határozott rántással kesztyűbe lerántod.
A kábellel ellenkező oldalon?? Akkor ezek szerint semmi más nem fogja??
Sőt ha tekered a kerékpárt, még az akkuk nyersanyagát, gyártását, és újrafelhasználását is megtakarítod.
2 csapágy,és 2 szimeringen kivül semmi más nem fogja.Ha nem párhuzamosan húzod a kis légrés miatt akadhat meg.
Szia!
Nemrég bukkantam rá erre az oldalra, mikor ismerősömnek kerestem motor szabályzót. Talán segítséedre lesz az infó: Bővebben: Link Üdv, Manó.
Teljesen igazatok van. Csak nincs kedvem kiadni feleslegesen az akksikra, ha azután nem fogom tudni használni. Elég dombos helyen lakom, ahhoz nincs kedvem, hogy legurulok vele a boltba, azután meg tolom fel a dombra. Ezt eddig is megtettem kerékpárral. A 3 év az lehet valóban túlzás. A motor meg épp most lett teljesen felújítva.
Sikerült végre!!
Az volna a kérdésem hogy most melyik a Hall elem??
Nem látható a képen semmi
Ha ilyen alapfogalmakkal nem vagy tisztába,javasoltam régebben keressél egy elektromos szakit,aki kiméri,kicseréli Neked.Nem megbántásként írom,de apró és sérülékeny alkatrész,és a bekötése-rögzítése sem egyszerű az állórészen.
Oksa!
Milyen műszerész foglalkozik bicóval?? Mert láttam a rögzítés nem túl egyszerű. Vagy minden műszerész toppon van az ilyenekben?? Miért nem látsz semmit a képen?? Esetleg ebben a felbontásban?
Még most is csak fekete képet látok
K.b.40km-re van Tőled ez a szervíz.Ott kicserélik precizen a hibás alkatrészt.Bővebben: Link
Sajnálom hogy most sem látsz semmit
Igazad van az a legjobb és egyszerűbb ha elviszem a szakikhoz! Hálásan köszönök minden segítséget!
Lehet a böngészöm nem tudja kezelni a képet.Azért ajánlottam Öket,hogy utánna örömed legyen a környezetbarát suhanásban.Szivesen,a későbiekben is ha van még kérdésed.
Ez tényleg gáz mert én sem látom most hogy meg akartam nézni! Nem tudom mi lehet a probléma
Azért csak nem hagy nyugodni a gondolat, hogy kellene használni ezt a gépet. Mert tetszik. Nincs akksim. Le tudom ellenőrizni, hogy jó-e a motor? Gyakorlatilag ezek a motorok visszatöltenek. Rá tettem egy multit, tekertem teljes erővel, és 4 voltot mértem az akku csatin. Ez jelent valamit? Szerintem ez kevés.
Igen visszatöltenek.Gyújtást ráadod,és akkor mérni tudod,de vedd ki az akkut tekerés közben,mert ha halott szutyok akksik vannak benne,akkor azok leveszik a feszültséget.Ha akku nélkül tekered,12-20v-ot mérsz rajta normál tempóval tekerve(kinek mi a normál).
|
Bejelentkezés
Hirdetés |