Fórum témák
» Több friss téma |
szia!
Nem szeretnék belekontárkodni a beszélgetésbe, remélem nem is veszed annak . Ahogy olvasom a fórumot szerintem ez sikernek könyvelhető el, mert neked csak az SLA ic-d van meg.Ha megnézel egy datasheet-et az L297-ről akkor meglátod, hogy van 4 kimenete (A,B,C,D) amelyek megfelelnek a te SLA bemeneteidnek (A1,A2,A3,A4).Az l297 szerepe hogy minden egyes bejövő négyszögjelre a STEP-en, szépen sorjában váltogatja a kimeneteket futófény szerűen.A DIR bemenet pedig függően attól,hogy magas vagy alacsony jelszintet adsz neki lefelé vagy felfelé fog futni a fényed. Remélem tudtam segíteni . Üdv.:Bartos
Szia, egyáltalán nem veszem annak, sőt nagyon köszönöm hogy megszólítottál, hisz olvasva a fórumot gondolom észrevetted hogy abszolút kezdő vagyok ezen a területen. Minden segíteni akaró hozzászólásnak nagyon örülök, és köszönöm őket.
Visszatérve gondolataidhoz, akkor csak fél sikert értem el, mert ha jól gondolom a leírtakat, akkor ez a vezérlő önmagában nem használható, csak ha kiegészítem egy L297 "előtaggal". A neten található L297-L298-as kapcsolásokban tehát az L298-at tudnám az SLA-val kiváltani. Kezdem azt gondolni, hogy hagyom az SLA-s kapcsolást és más megoldást keresek, csakhát SLA van itthon és spórolni szerettem volna....( van még STK6982, STK 6722-s IC- is, azokhoz viszont ezidáig még nem találtam kapcsolási rajzot) Üdv.:tj
Én azt hittem sikerült már kreálni az SLA-hoz egy step/dir előtétet. Anélkül pont igy kell viselkednie.
Szia!
Az ekkor megadott kapcsolásnak nincs meg véletlenül a nyákrajza is. Ha feltennéd megköszönném. Tamás
Sziasztok!
Ha SLA-s vezérlő tervrajza érdekel valakit akkor itt van a léptetőmotoros gépem menü alatt egy:Bővebben: LinkHa ti ennyire toppon vagytok az elektronikában,akkor cserébe mesélhetnétek erről az elektronikáról nekem valami érdekeset,mert egy ilyen vezérlőt vettem.
Szia!
SLA7062_Vezerlo.zip-et nem lehet megnyitni, aszongya hogy archivumnak nincsen vége...
Szia