Fórum témák
» Több friss téma |
Az biztos, hogy nem könnyen. Azt hiszem csak akkor, ha akkumulátor gyárban dolgozik.
Szóval itt minden csak az akkumlátorról szól? Tehát ha van klafa aksid, akkor a többi már úgymond gyerekjáték. Anyagilag, mind pénzileg?
Igen ez az alapja. A megfelelő akkupakk ára az egész költségvetés kétharmada.Lehet, hogy még alul is becsültem.
Beemelek egy videót ezekről a srácokról! Peugeot Partner
http://www.youtube.com/watch?v=9ibpc7yMz_A&feature=related
Második rész linkje! De ez már 3 éve volt, és nem tudom elérni őket bővebb információkért.
SMajnos túl lassú a NET-em, ahhoz, hogy most megnézzem. Majd holnap reggel a munkahelyemen. Az elejét láttam. Ezeket az autókat a használt autó .hu-nis árulják. Az akkupakk ami a csomagtartóban volt, nekem kicsinek tűnik. nem hiszem, hogy akár csak 100km-re is elég volna.
ok! akkor holnap
Szia!
Látom idetaláltál... Szerintem azért nem éred el őket, mert köszönhetően a bürokráciának,ezekből sem lett semmi! "Csávókám" említi a 400HUF-os lélektani határt... hehe, kinek a lelkén szárad, az a 400HUF? Mint ahogy az elején írtam, pont úgy fejezem be: 400 Forint a benzin literje, és az elektromos autó csak a jövő zenéje, legalábbis Mo-n! 3 éve volt! Pont jött a válság, elvitte őket is, le a süllyesztőbe. Mintha láttam is volna egy Peugeot-ot a használtautó.hu-n annó, full elektromosat... Ja, mindenről szó volt a videóban, csak a műszakiztatásról nem! Hüpp-hüpp EcoPityu
Kissé idealizált képet mutat a valóságról szerintem. Gondolom el akarták adni a technikát. Például itt van egy eladó:Bővebben: Link
Az ólom akkuk kapacitása életük folyamán folyamatosan csökken. Ez az autó csak városi üzemre jó, ahol rövid utak között van lehetőség a töltésre. Mondjuk az ára nem rettenet, gondolom a Franciáknál még olcsóbb lehet.
Zoli bátyó!
Nem bánt, hogy leoffoltál, valóban elkalandoztunk, de a gyakorlati megvalósításhoz hozzá tartozik az elméleti felkészülés is a valós használatra, ami nem csak attól függ, hogy rendelkezésünkre áll-e a járgány, hanem attól is, hogy mit engednek meg nekünk, halandóknak. Amíg csak játszik vele az ember, addig nem téma a vizsgáztatás, és üzembe helyezés, de onnantól, hogy valaki komolyan le akarja cserélni a saját autóját elektromosra, igeni fontos összetevő! Zolika60 pedig, csak miheztartás végett kereste ki az általam is említett autót, és igen, ez AZ! Így a kérdező, a linkelt videót kitárgyalván, valós képet kaphat a jelenlegi helyzetről... Nos, mivel Ő a napi használatban képzelte el az e-autót, és nem csak sufnituning (alsó utakon járok vele) kategóriában, ezért megérdemel egy pontos pénzügyi képet! Szerintem... (Miért nincsenek szmájlik?) EcoPityu
Vannak szmájlik. Jobb oldalt az utolsó ikon. Hogy egy kis építés is legyen, Arra gondoltam, hogy a legegyszerűbb az lesz, ha a meglévő autómat hibridizálom. Első kerék hajtású de létezik ebből a fajtából négykerekes is. Azon töprengek, ha a négykerekes hátsó futóművét építeném alá egy direkt villanymotorral, akkor kevés akkuval is megoldható lenne a városi araszolás.
Lehet, hogy azon kellene gondolkodnunk, mivel az akkumulátortechnika nem nagyon akar fejlődni és ha ki is találnak valamit akkor az bazidrága, hogy hogyan oldhatnánk meg a motorok tápellátását valami mással!
Gondolom voltak már erre is kísérletek, lásd: üzemanyagcella. Tehát itt most a tápellátás ami a legnagyobb gond szerintem mindenkinek, Erre kellene valami teljesen újat kitalálni. Gondolok itt valami kémiai folyamat során előállított áramon, és persze nagyobb hatásfokút mint a mostani akksik. Használjunk "Atomot" Na jó viccet félretéve szerintem ha mást nem érdemes legalább elgondolkodni ezen.
Létezik már ilyen technológia is, csak a hadiiparban. Valahol olvastam olyan nukleáris laptop akkuról, amiről harminc évig megy a gép. Most próbáltam megtalálni, de nem sikerült.
Én már annak is örűlnék, hogy a 6 literes vegyes fogyasztásomat le tudnám szorítani 3 liter vagy annál alacsonyabbra. Felicíáról beszélek. Az lehetne hibrid is vagy nem tudom!
Nincs valami techmika erre
Idézet: „Szerintem azért nem éred el őket, mert köszönhetően a bürokráciának,ezekből sem lett semmi!” Remélem az elektromos motrokra, és/vagy kerékpárokra nem ez a sors vár, mert én jövő évre tervezem,(most már hideg van hozzá) hogy összerakok egy elektromos motort, 500W-os motorral. Azért motort, mert elvileg 300W felett már sgk.(segédmotorkerékpár) Ha nem sikerül a papírozása(ennek még pontosan utánajárok), akkor lesz 300W-os motorral. Nem is lenne drága a kivitelezés, az új, boltban vett, ólom, vagy azok az ún. zselés aksik csak 50eFt-ba kerülnek hozzá.(a többi pedig bő 100e-ből megvannak)
Szerintem nem kell foglalkozni a W-okkal. Nem hiszem, hogy a rend őre megmérné út az út mellett a valós teljesítményt.
Van benne valami..
De egy babettára gondoltam, hogy azt szeretném majd átalakítani..Hogy addig mi lessz, azt nem tudom, de eddig egész jól spórolok.. Biztos kíváncsi lesz rá a rend őre, hogy mit alakítgattam át, és hogy ez törvényes/megbízható-e, stb..
Mond neki, hogy 299W-os. Ha nem hiszi mérje meg. Ahhoz nem kell műszaki vizsga.
Nem fogják megkérdezni, de egy babettát elektromosan elég keveset lehet látni és az bizony felkelti az érdeklődésüket. De az smkp. is egész jó ötletnek tűnik!
http://www.youtube.com/user/TesztMotor?blend=7&ob=5#p/u/0/oqZGvBPh8uc
Valami hasonlót kellene összedobni!
Inkább egy ilyen motort szeretnék átalakítani elektromosra(Kép), nagyon jó "donor", az akkuk, és a motor takarva is lennének, és nagyon tetszik maga az egész motort külsőre, nameg index-e is van, még a babettának nincs, viszont a babetta olcsó, míg a simson 50 ezertől kezdődik ahogy nézelődtem, de ennek a km óra spirálja a motortól jön, ami ugye kijön, a babettának pedig az első keréktől. Csak ebből a szempontból jó a babetta(ha hivatalos lenne, akkor a km/h-val nem kéne a babettánál ügyködni), de egyébként meg tudnám én buherálni ezt is, amolyan tachométer generátorral, és egy deprez műszerrel..
Most néztem meg egy elektromos kerékpárt. Mindössze 200.000 forintért árúlják. Ezeknek nincs ki a négy kerekük. Tök jó ötlet Pulyka, amit kigondóltál
Az biztos márkás darab.
Elözőhét szombatján néztük a Vecsési(nagy) tescoba az elektromos kerékpárokat.. 160eFt Alfa Centauri.. De ha érdekel egy, nagyapám árulja az övét 100e-ért, és teljesen új, párszor ment vele.. Jó-Jó, tudom hol az apróhirdetés gomb.
Idézet: „Én már annak is örűlnék, hogy a 6 literes vegyes fogyasztásomat le tudnám szorítani 3 liter vagy annál alacsonyabbra. Felicíáról beszélek. Az lehetne hibrid is vagy nem tudom!” Mutatok egy linket nézegesd meg de ez már nem ebbe a topikba tartozik, de ez is egy megoldás a fogyasztáscsökkentésre. http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/magnum_hypercell_wat...ifikus Remélem tudtam segíteni
Sziasztok!
4db ilyen emax kerék Bővebben: Link és indulhat a trabi! Gyakorlatilag súly/ár/ lóerő arányban nem rosszabb mint az eredeti, hiszen közel 20 LE, de károsanyag kibocsátásban kedvezőbb. Igaz az akksik súlya kicsit negatívba viszi a dolgot. Nem beszélve a négykerék meghajtás előnyeiről
Köszönöm gery.88!SEgítettél,csak az asszonnyal is meg kell beszélnem!
Meg 4 db kontroller, meg minimum 400 Ah-ás akkupack,+ ezekhez a nyergesvontató.
( és összehangolni a kontrollereket)
Magnum Hypercell water4gas Vízhajtás - teljes H2O Kit - motorspecifikus! Ma volt az m1 tv. hiradójában ezzel kapcsolatos dolog. Pécsen szerelnek be,de annak más volt az alakja. Nem tudom! Olyan valakivel kellene beszélni akinek már bennt van az autójában,és van tapasztalata.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |