Fórum témák
» Több friss téma |
Sajnos csak egy kulcsom van hozzá ha valaki tudja hogy iktassam ki segítsen
sziasztok!
olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van mikor töbször ráindítok és nem indul az autó, fél óra múlva pedig rögtön indul, ez időjárástól teljesen független.van mikor hetekig semmi baja, lehet összefügésben az immobiliserrel? A müszerfalon semmit nem jelez ki. köszy
Lehet. Meg még millió más dologgal. Meg kéne nézni, van-e olyankor szikra, megy-e a tápszivattyú, etc.
sziasztok.Egy 1998 as scenic ( benzines). immoja be állt, ellemet cseréltema a kucsba azóta semmi nem történik. Az ác ét tiltotta le szerintem, mertt nem hallom hogy dolgozna, és a gyertya sem kap benzint, száraz.
Eddigi infok alapján vagy commpjuter vagy valmi rafináció lehet a megoldás lehet. Köszi minden szakinak.
Sziasztok!
Tényleg nem lehet egy átkötéssel kiiktatni egy kulcsos immo hibát? pl:Swift kulcsba épített,megáll>szikra nincs>autó nem indul,másik kulcs nincs Tud valaki valamit?
Köszi a választ! Mi lenne az a mód?
Sziasztok!
A kocsimban volt egy riasztó, de pár éve tönkrement. Kiszereltem az egészet, csak az immo egység maradt benne. Úgy működik, hogy ha 12 voltot adok a bemenetére, akkor meghúz a reléje, és átengedi a bendix áramát. Azon kívül van rajta egy kapcsoló is, amivel át lehet hidalni az egészet. Én így használom ha gyanús helyen állok meg. Behajtogatom a kezem a műszerfal alá, és átkapcsolom. Arra gondoltam, hogy elrejtenék valahol egy reed relét, és a kulcstartón lenne egy mágnes. Ráadom a gyújtást, ekkor bekapcsol a rádió. (tehát megjelenik a 12v) Innen táplálkoznék. Tehát megvan a 12v, rajta a reed-en. A mágnest elhúzom a reed előtt, ekkor behúz. Ez eddig jól is hangzik, és pofon egyszerű, ráadásul ha kiveszem a kulcsot, akkor eltűnik a betápja a reednek, és elejt a relé az immo-ban. CSAK: az immonak folyamatos 12v kell. Egy flip-flop IC-re gondoltam, meg egy tranyóra. Ennek a megvalósításában kérnék segítséget. Tehát amikor a reed behúz, akkor folyamatos 12v kimenetet szolgáltasson az áramköröm. Előre is köszönöm.
Audi A4 gyári immot kilehet iktatni ha igen hogyan?
blokkolja valami az Ac pumpámat meg még valamit mert nem indul el az auto megmértem az Ac reléjén behuzo résznél 12v helyett 7 V van,de a többi relénél megvan a 12 V-t immora gyanakszok mert csak az tudja blokkolni ezt szerintem várom válaszotokat jani
Üdv Mindenkinek!
Lenne egy Mazda 626 -os Immobiliser, ami hol engedi, hol nem engedi beindítani a gépjárművet. Azaz ha beindul akkor siker, lehet menni, ha nem akkor ( hosszú hiba kizárásokkal jutottunk el idáig, de itt van ez a hiba még ) , gyújtás levéve, majd lehet a csatlakozását széthúzni, meg összerakni, majd újra indítás próba, s ha jó akkor ok, ha nem akkor újra szét össze, ha még nem akkor szét majd megmozgatva a vezetékeket, vagy megkocogtatva a dobozt, akkor általában beindul ezt követően. Kérdés mi lehet a hiba? Illetve csatolok egy képet a beltartalomról, amiből látszik van egy 10u 50V os kondi ha jól látom, s van egy csere is ha kéne a kép szélén, illetve egy ismeretlen alkatrész, ?2.45@M jelöléssel: Mi lehet ez? Illetve van egy furcsa hang mintha homok öntenénk egy üvegben ha meg van mozgatva a szerkezet. Lehet az ismeretlen alkatrész egy mozgás érzékelő szenzor? Köszönöm a segítséget: Gábriel
Szia!
Nekem az Opel Vectrámban volt hasonló gondom, az összes forrasztás átforrasztása jelentette a megoldást. (Egy öreg autóról van szó, idővel a nagyobb tömegű alkatrészek -mint pl. egy relé- forrasztásai a rezgéstől kifáradtak, eltörtek, oxidálódtak, kontaktosak lettek. Azóta hibátlan) Üdv, remélem tudtam kicsit segíteni.
A fehér hengeres alkatrész a proci mellett az egy kvarc, 2,58MHz, a leirtak szerint.(gondolom erre utaltál)
A csatlakozókat nézd át, hátha oxidosak, és mint előttem irták,forrasztási hibákat keress.
Szia!
A csatlakozók letisztítva kontakt spray-el, átcsiszolva papa-mama, de a panelen a sok smd alkatrészben gondoltok lazulást, ez hihetetlen lenne? Talán a kondi esetleg lazulna, vagy lenne hibás? A kvarcnak mi szerepe lenne? Én gondoltam valami kábelkötegben valami vezeték törésre, ami hol érintkezik hol nem, vagy az árnyékolt vezetéket kéne tovább árnyékolni, lehet gyenge a jel a vevő egységtől, s esetleg sok a zavaró rádió hullám...? Gábriel
Sziasztok!
Már rég nem írtam és most újra itt ! Az a gondom, hogy az adagoló csere miatt az ECU-t is cserélni kell, ami immos és azt szeretném kérdezni, hogy jelent-e ez valami gondot, ugyanis a gyújtáskapcsoló már nincs meg! Ahogy itt olvasgattam a dieselnél csak a mágnesszelepet zárja el? Az autó Audi 80 1,9 TDI '92-es év eleji. A "régi" adagolóm feje hülyült meg, ezért le lekellett cserélni "újabbra"! Csak az már immos! Ebben tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm! Üdv Jani
segítséget kérek kikódolt immos autómba motort cseréltem. azúj motor immos kocsiból került át. fő elosztóig kábelt cseréltem a motorral együtt. a diesel-adagoló mégsem továbbít üzemanyagot hol lehet a baj.
Esetleg cserélj még karosszériát is
Vagy szerelő?
nem kellett volna mocit cserélni ha nem lett volna gátas.
de leginkább olyan reakciót várok amit autóvillamossági szaki ír. mivel a motor a helyén ment . az átrakás során a motortömbel mindent át raktam .az adagolótól- az ékszíjakkal hajtott cuccokon át a váltóig. ja a kasznim az jó kösz a viccet.
Üdv
Nem tudom hogyan vagy, hogy miért de az immobilizer 2-3 másodperc után állitja le a motort. Nem ismeri fel egyik kulcsot sem. Egy 95ös kiadású Golf3-on és gyári immo van benne. Van valakinek ismerete, hogy, hogyan lehetne ki kötni, megszüntetni az immot? Vagy ha valaki tudna szolgálni egy kábelerési rajzal, linkel ahhonat le tölteném. Köszönöm. András
Szia! Tessék elolvasni. Nem fogsz neki örülni de más megoldás nemigen létezik, hogy a motorvezérlő is "vigye" a kocsit.
Szia
Köszönöm a linket. Hát erre most csak ennyi jut eszembe ,, * ,, A legnagyobb baj ott van, hogy minden pénzem elvitte a hengerfej felújjitása. Viszont az gyanus nekem, hogy elötte soha nem történt meg, hogy ne induljon az autom, rögtön a javitás után, már az első kulcsra nem indult. Valamit a fiuk nem jol szereltek össze, vagy lehet attol, hogy az autó áramtalanitva volt 2-3 hétig? Ugy értettem, ha az autó be indul 2-3 másodpercre, akkor nem lehet az ECU. Kontact hiba, letestelés, a kodolvasó meghibásodása esetleg az immo vezérlő lehet. Utána nézek egy bontott telyes rendszernek vagy be szerelek egy ilyet Bővebben: Link a gyári helyére.
Sziasztok!Fabia 1.4mpi 2001 évjáratnál bontott motorvetzérlő cserénél hogyan lehet az immot a vezérlőre áttanitani?A kulcshoz meg van a lekaparos cimke a 4 számmal,ezt kell valahogy a vag programmal illeszteni ha jól sejtem.Valaki tudja a módját?
Rob
Üdv!
Egy éves dízel Citroen berlingóval lenne egy kis indítási gond. Az eredeti elemes kucs csak az indítómotort forgatja de a motor nem indul. A pótkulcsban csak egy fekete kis téglalap van azzal egyből röffen. A szervízben nézték a hibás kulcsot elvileg nem kódhibás. Én kíváncsiságból méregettem benne és egy kis tekercs van benne amin szakadást mértem (kb 3x10mm). Ez a tekercs lehet az indítási hiba forrása? Ha igen tudtok ötletet a megoldásra? stoky
Még csak tippetek sincs az előző kérdésemre?
sziasztok! Ha kell valakinek segítség renault Laguna 1-hez (bár lehet, hogy más renaulthoz is jó a progi, csak mi laguna 1-es szerelünk, ennél biztos) immo kiütésében akkor szóljatok. egy 4 jegyű segédkód van mindegyik autóhoz, ha nem indul a kocsi keressetek meg és segítek kikeresni. A számunk:20/822-8344 ha esetleg nem lennénk gépközelben
Sziasztok! Egy kis gondom lenne barátom twingójával.
A kulcsban elemet cserélt és egy darabig "30perc" elmondása szerint a piros led (központi zár visszajelző led) világított, viszont most egyet pislant halványan és meg sem szólal. A kulcs egy gombos távirányítós és van még rajta egy led amit elemlámpaként is lehet használni. A fő ic megkapja a 3v-ot viszont egy alkatrész letört elemcsere közben amire ő nem figyelt és azóta nem működik az autó. Az alkatrész akkora lehet mint az smd mikrokapcsoló. Én vagy kondira, vagy kvarcra tippelek. A kapcsolás szerint a mikrokapcsoló után közvetlen a tápkörbe és a fehér led kapcsoló tranzisztor tápkörében volt bekötve. Az autodata szerint a két fő relét átkötöttük beindult de utána levette a negatívot a vezérlő. Nagy nehezen megtaláltam a távirányító vevő egységének a bekötését de ott csak egy kábel megy ki a vezérlő felé. Kérdés valaki valaha találkozott -e már ilyennel és ha igen tud-e segíteni.
Sziasztok!
nem tudom tud-e nekem segíteni valaki nekem egy renault mégane cupém van (1998-as) és beázott a jelfogó panel fenn és nem veszi a jelet az immo ezáltal nem indul a kocsi... szeretném kiiktatni az immot nem tudjátok mennyibe kerül? És azt hogy a vészkóddal minden esetben eltudom indítani az autót kikerülve az immot?
Helló!
Nekem is lenne egy immobiliser - el kapcsolatos kérdésem .Egy Opel astra f - es autóban a gyári immobiliser milyen távolságban veszi a kulcsban található chip jelét ? (Ezt azért kérdezem , mert áttenném bicska kulcsos riasztó vezérlőbe ha elég lenne neki a távolság.De vaktában nem szeretném kipróbálni mivel 1 chippes kulcsom van csak és nem akarom *.) Valamint ez csak a kormány alatti érzékelőből áll ? Esetleg ha lehúzom a csatlakozót róla akkor kitudom cserélni másikra , egyformák ezeknek a csatlakozói ? Előre is köszönöm. *Lehet finomabban is, ne káromkodj! A hozzászólás módosítva: Dec 16, 2012
Szia lastewer az immo egy olvasóból és egy kód elektronikából áll. A legegyszerűbb megoldás ha kiveszed a kulcsból és melléragasztod az olvasónak a chipet. A saját caddy-nél is ezt csináltam és 5 éve bírja. Ez a legolcsóbb is.
A következő az hogy az opel 5 kulcsot tud megtanulni (5 független chipet) tehát lada 2110-es chipje is jó hozzá ami 2500huf körül van most a boltba. Csak akkor az OP-Com kell hozzá ja és a car-pass kártya, ami az autó kezelési utasítása mellé kellet adniuk (ez egy szürke kártya és ezen van a rádió kód is) és már fel is programoztad az új chipet is. Az hogy a bicskakulcsban viszont jó helyen lesz a chip azt senki nem tudja garantálni. Viszont a chip nem annyira könnyen sérül (na ez a lábatlan jószág ami könnyen elveszik de nehezen megy tönkre). Tehát egy próbát megér csak óvatosan mert általában ragasztva van a kulcsba de idővel az is elengedi. A kulcs érzékelési távolsága ha minden igaz max 10mm. Na ennyit röviden és tömören
Szia!
Köszönöm szépen a válaszod.Jelenleg is úgy működik , hogy a chipes kulcs oda van ragasztva az érzékelőhöz,ezért szeretném kicserélni ezt a gyári immo-t .(Ha már van , akkor használni is akarom ). Tehát ha veszek egy másik immobilisert , akkor a jelenlegi helyére betudom tenni ? Egyforma a csatlakozók lábkiosztása ezeknek ? Köszönöm. |
Bejelentkezés
Hirdetés |