Fórum témák
» Több friss téma |
Szép a rajz,mindenesetre,de azért írj ha megvalósul...Nem kicsit látszik egyszerűnek...
Tuti hogy jó!
A haverom csinált vele stroboszkópot!
Nincs valakinek egy villanócsöves stroboszkóp kapcsolása, ami vezérelhető dmx-ről, vagy legalább a zene ritmusára villog?
Megcsináltam tinában próbaképp ezt az automata ütemadós kapcsolást,igaz csak a led-ig tehát a villcső tápját stb nem,de nekem a jóistennek sem akar villogni a led... Minden értéket helyesen írtam,ahogy a rajzon van,mégis csak világít...:S 5let?
Esetleg egy still kép a szimulációról?
Nekem mondjuk működött,első alkalomra,"élőben".
Sziasztok!
Ezt a témát azért nyitottam mert szeretnék tőletek egy olyan dologben segítséget kérni amit neten nem találtam sehol!! Stroboszkóp vezérlőt szeretnék házilag építeni eléggé kezdő vagyok úgyhogy segítség kellene!!! Előre is köszönöm mindenkinek!!!!
Heló!
Az a kérdésem lenne ebben a kapcsolásban a LED-ek előtti előtét ellenállás változik, ha több led-et teszek bele Pl. 90db LED esetén mennyi?
Nem változik, de a tranzisztor és a dióda lehet hogy nem tudja azt a nagyságú áramot.
Miért ne kéne az előtétet csökkenteni hisz több led esetén akkor nem csökken a fényerő?
Ez a dióda jó?: http://www.hestore.hu/prod_10028016.html és ez a tranzisztor?: http://www.hestore.hu/prod_10021009.html
Hello!
Igen jó bele a két eszköz. üdv! proli007
Ezzel csak annyi bajod lesz, hogy nem lesz fényereje. Több darab 3 vagy 5W-os power LED-ből csináld, amikhez foncsor is kell, és illik áramgenerátorról hajtani őket.
Számítógéptáp az nem jó? ha az előtét ellenállásnak egy jóval kisebb ellenállást rakok be, akkor sem lesz fényereje? és mondjuk Power ledből mennyi kell, hogy olyan erős legyen mint 100db sima LED-el?