Fórum témák
» Több friss téma |
Köszönöm Mindenkinek a segítségét!
Egy próbát megér, amit összegeznék: A 12V váltóáramú vezetékre rákötöm a fesz.szabályzót. A testet a vázhoz és az aksi töltő kimenetre a vízpumpa +hoz, de e közé még egy biztosítékot is! A lényeg, hogy valami baj (zárlat) ne történjen! Ha ez mégsem működne, akkor az aksiról egy kapcsolóval üzemeltessem egy közbeiktatott relével ( az meg mi?). Kellemes Ünnepeket! Üdv!
Most nem néztem utána a fesz.szabályzód bekötésének, de gondolom utánanéztél a lábkiosztásnak.
A relé egy elektromos kapcsoló. Viszonylag kis árammal vezérled a relét, és az nagy áramot kapcsol. Mellékeltem egy móriczka rajzot, így is megoldható.
Sziasztok!
Vettem egy Derbi GP1-es robogót ahogy kezdett lehűlni az idő egyre nehezebben indult el.Ha fűtött helyen volt a motor egyből elindult és ment is rendesen.Ha a fagyos garázsba és el tudtam indítani nem pörög fel,fel le jár a fordulat és ha elengedtem a féket egyből leáll.Kb 10 perc melegítés és játszadozás a gázzal és persze a fékkel már megy.De ha leállítom csak 1 percre utána már nem akar indulni.Az indexem is gyorsan villog(égők jók)(Akku is). A gyertya zavarszűrős. Előre is köszönöm mindenkinek aki csak hozzászól.
Nem ismerem ezt a motort, de az biztos, hogy a "szívatója " hibás. Mivel gondolom már nem olyan mit annak idején a Simson,hogy egy bovdennel szabályozod a dúsítást, többféle rendszer létezik erre. Tudni kéne, hogy karburátoros, vagy injektoros. Elektronikusan, vagy mechanikusan van megoldva a dúsítás. Persze ha valakinek ilyen masinája van biztosan tud neked válaszolni.
Hát megmondom őszintén hogy ha nem indul el nagyon érzem a benzin szagot!!
Egyébként karburátoros a moci.
Lehet, hogy túlfolyik az úszó. Nehéz innen kitalálni.
van a karbinak egy kivezetése de az csont száraz,de ettől még lehet hogy a szívató nem zár el rendesen,vagy nem nyit és azért nem indul hidegbe a motor?
de ha elindul füstöl is rendesen az elején úgyhogy elvileg nyit a szívató.
Egy karburátor takarítás biztosan nem fog ártani neki. Ha szétszeded lehet hogy meg is találod a problémát.
Sziasztok!!!
Van egy 1999 Vízhűtéses Suzuki Katana R-em... Kérdés Gyújtótrafó jó most vettem bele alaplapi tekercset s jeladót, töltés van, szikra nincs... Mi lehet a bibi??? (Ha a jeladó helyére bekötöm az aksit, akkor van szikra, csak az a baj, hogy folyamatosan...) Segítségeteket előre is köszönöm!!! Puzsi!!! Idézet: „Ha a jeladó helyére bekötöm az aksit, akkor van szikra, csak az a baj, hogy folyamatosan...)” Mégis milyen megfontolásból? Lehet, hogy csak tiltva van a gyújtás, (például sztender kapcsoló)
Tesztelni akartam a Trafót, hogy tényleg jó-e... Gyújtás tiltás??? Ez érdekelne... Sztender kapcsoló??? Ilyen ebbe tuti nincs...
Elejétől:
Fel újítottam a blokkot, új hengerfej, új henger, új dugó, új főtengely új hajtókarral, új csapágyak új szimeringek s új tömítések. Majd mikor kész lett, járattam 1 órát egyhelyben, majd mentem vele 10 kilómétert 30-40 között. Leállítottam, 1 fél órára, majd megint ugyan ez, csak haza. 20 perc múlva beindítottam megint, lámpákat ellenőrizni. Majd másnap reggelre már nem indult. Vettem bele új gyertyát, megnézettem a trafót s most vettem bele alaplapi tekercset s jeladót. De még mindig nincs szikra... Mi lehet a baja?
Szia!
Az én motoromba van sztender kapcsoló,igy van sztender visszajelző is a műszerfalon.Nézd meg hogy van esetleg neked beépítve ilyen.
Szia!
Mikor szétszedtem a blokkot nem találtam ilyen kapcsolót... De azért köszi! Mi lehet, ami tilt még esetleg? Friss: Próbáltunk egy másik Fesz szabályzót, de ez is jó... Szerk: Az írásjelek kellenek, de nem hármasával .
A sztender kapcsoló nem a blokkban van. A feszültség szabályozó cserétől meg nem is értem miért kéne megjavulnia a gyújtásnak.
Az írás jelek hármasával, egy rossz megszokás.
Az egyik motoros szervizben mondták a feszültség szabályzót. Mondom 1 próbát megér.
Szokj le róla. Itt nem divat. Amint látod nem érte meg.
A problémámmal kapcsolatban valaki valami segítséget tudna mondani, amivel esetleg előrébb leszek? Előre is köszi!
Valami gyújtás hiba van. Ezt te is tudod. De látatlanban az okot nem könnyű kitalálni. Ezért nincs válasz. Ezt így csak találgatni lehet.
Találgatással is beljebb vagyok, mert hátha olyat mondtok, amire én nem gondoltam...
Tegnap nekiáltunk multiméterrel egy kicsit méregetni...
1.A kaszninak nem kéne testnek lennie? Ha igen hol van rákötve a test? Mert a blokk külön oké, de a kaszniba nincs... 2.Hátul a tartályoknál találtunk 2 sárga vezetéket, ami 1 pici fekete műanyagba végződik, az micsoda? S nem az index relé, sokkal kisebb...
Ha egy dióda jel van rajta akkor egy dióda , de lehet hőérzékelő is , a karburátor "fűtéshez" , ha olyan ?
De még lehet előtétellenállás is bár az nem pici (általában)
A benzintartály mellett helyezkedik el... S kb 5mm vastag 40mm hosszú 20 mm széles s az egyik vége félkör alakú, a másikból meg 2 sárga vezeték jön, ami egy műanyag csatlakozóval végződik... S nincs rögzítve semmihez...
Kép alapján könnyebb lenne kitalálni, hogy mi lehet.
Ez az... EHL van ráírva...
Tévedtem. Így sem könnyebb. Mihez csatlakozik?
Szia!
Ilyennel már találkoztam,azt hiszem valami suzuki robogóban volt. Ez egy hőérzékelő, az automata szívatóhoz van köze, azzal van sorba kötve.Ha elég meleg van nem kell működjön az automata szívató. Kipróbálni úgy tudod, hogy lehűtve (pár perc mélyhűtő) vezet felmelegítve megszakad. Üdv |
Bejelentkezés
Hirdetés |