Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Kívülről. Ott a képe, láthatod, hogyan kapaszkodik.
Sziasztok!
A fent említett hibámhoz érdekes dolgokat tapasztaltam.Melegen tökéletesen indul és működik.De -4 fok alatt periódikusan csinálja azt hogy beindul 2 másodpercre majd leáll,a következő indítás sikertelen.Majd utána ismét beindul 2 másodpercre és ez ismétlődik.És ilyenkor szikra sincs.Elvileg a szerelő cserélte a trafót.Eddig azt hittem hogy a fojtószelep hidegindító része a rossz,de van ennek köze a szikrához?Már rá volt dugva gépre is de nem írt hibát. A segítségeteket előre is köszönöm.
Sziaztok!
Végre kiderült hogy az immobiliser jelet nem kapja meg és ezért tilt le az elektronika.Mondjuk azt még mindig nem értem mi köze van a hidegnek ehez.Szerintetek lehet ezt valahogy orvosolni? Köszi.
Szia!
Idézet: „beindul 2 másodpercre majd leáll,a következő indítás sikertelen.Majd utána ismét beindul 2 másodpercre és ez ismétlődik.” ....akár mondhattam volna is, hogy ilyet csak az immo. csinálhat. Talán a hideg miatti zsugorodás csinálhat tréfát, mert a transzponder kivezetéseknél "szokott" mechanikai feszültség keletkezni és az most megmutatkozik. Vagy a panel csatlakozója nem érintkezik rendesen. Vagy leejtetted a kulcsodat nagyobb magasságból? Ha ezért nem működik a felismerés, mert a kulcs chip-je megsérült az "gáz". Ha van pótkulcsod azt aktiválni kellene és azzal megpróbálni az indítást.
Szia VIM!
Köszönöm szépen a segítséged.Háll Istennek nem ejtettem le a kulcsot,már a pótkulccsal is próbáltam és azzal is ez a helyzet,.És csak -5 foktól ha hidegebb van csak akkor tilt le ,ha melegebb egyből indul.Olvastam jó pár oldallal visszább hogy szedjem szét a gyújtáskapcsolót és az immo tekercs csatijában a lábakat egy picit hajlítsam el plusz WD40,holnap neki is látok,remélem sikerül.
Sziasztok van egy 99 es octaviám 1,6 b valamiért elmegy az olajnyomása már cseréltünk olajpumpát kétszer felújítottuk harmadjára újjat raktunk bele volt olyan szerelő aki azt mondta hogy elektromos a probléma de az olajnyomás ténylegesen elmegy mert a szelepek csattognak is 2011 dec. ota 4 olajcserém volt mert nem illik visszaönteni a leengedett olajat hiába csak 4-500 km-t mentem vele a kettő közöttkicsit mostmár uncsi a dolog mert nem tudom mi állhat a probléma hátterébe. Remélem lessz valakinek ötlete mert a gatyám is rámegy lassan a problémára. köszönöm Zsolt
Szia. Próbáltátok más mosóolajjal megjáratni a rendszert?
Akkor valami dugulásra tippelek valahol a rendszerben de tudom hogy erre már rájöttél. De hogy innen hova tovább???
A szivattyú nyom egyáltalán?
Még nem mérte senki szerintem de amikor összerakják akkor igen mert szépen csendben egyenletesen jár a motor
Csapágyakat vizsgáltátok? Hengerfej rendben?
Sziasztok,
ismét egy kis segítséget kérnék tőletek. A belső világításom nem akar elaludni (200 évjáratú AEE-s Octi). Kb 1 éve cseréltem a bal első ajtó mikrokapcsolóját, ezért nem gyanakszom rá. Van valami ötletetek? előre is köszi
Pedig érdemes lenne.....vagy komfortelektronika.
Én egyesével elkezdeném lehúzogatni a vezetékeket, a hibásra elalszik a lámpa, ha nem akkor komfortelektronkára gyanakodnék
Szia! Ez vagy ezek közül valamelyik van beépítve? Az újabb változatoknál nincs "test", mert a "Multifunkciós Controll modul" felügyeli az egészet.
szia még nem de a szerelők most erről konzultálnak a kollegákkal de majd megkérdezem ezt is holnap ha beszélek a szerlővel de a hengerfej tuti jó mert nemeszi a hűtővizet a csapágy kérdéses
Az hogy nem eszi a vizet, még nem jelenti, hogy az olajnyomás sem szökhet valahol benne. Például a vezérműtengelynél.
Sziasztok!
Kérdezném, hogy a fábia 2 2007-es 1.4 dízel elegance szerviz kijelző villáskulcsot, "szerviz most " feliratot lehet-e ebben a típusban törölni a óra beállító gomb benyomásával amit "samara válaszolt a "#636344" hozzászólásban. Nekem nem sikerült, csak elállítódik az óra. Próbálkoztam a akku lekapcsolásával is ,de nem történt semmi változás. most már mindenféle hiba üzeneteket produkál. Vagy csak szervizben tudják lenullázni. Köszönöm és várom a választ.
Szia! Hol is írtak róla? Akkor úgy nem megy a dolog, hogy "A" gombot nyomva tartod, gyújtást adsz, megjelenik a "service", majd a lenyomott gombot elfordítva töröld el a jelet és vedd le a gyújtást?
szia a komplett vezérlés föl lett újjítva tavaj év elején Á tol z ig de rákérdezek a szerelőtől mert ő jobban látja a hibát mint én . köszönöm az ötletet
Sziasztok!
Egy kérdés, ami nem hagy nyugodni: 1.9 TDI 2008 évjáratú autóm van (2009 elején forgaloba helyezve). Rugalmas, azaz használatfüggő szervizintervallumú, ami a gyakorlatban kb. 30e km. Elégséges ilyen ritkán szervízeltetni? (légszűrő, olaj, ilyen-olyan szűrők bírják?) Nagyságrendileg 2/3-1/3 arányban használom autópálya, autóút/város (Pest) (a pálya a 2/3). A két szervizciklus között kb. 15e km-enként 0,5l olajat kell utántölteni (5W-30 Longlife, ha igaz a szervizben is ezt teszik bele). Mellesleg eddig tempomat és szellőztető ventilátor cserén kívül baja nem volt, megy mit az álom.
Azt gondolom erről, hogy ez csak a gyárnak jó. Hiszen a garancia lejár mire valami tönkremegy, de biztos lehetsz benne, hogy nem így él legtovább a motor. Az én 1.6D passatom idejében még 7000km-t adtak meg olajcsere periódusnak. Ezt én tartom is. 650ekm-nél generáloztam a motort, azóta ismét mentem vele 450-et. Nem gondolom, hogy harmincezres periódusokkal is sikerült volna.
Köszönöm a választ!
Tehát a lényeg: megy a szervizbe max. 15 e km-kén.
Sziasztok!
Köszönöm szépen a segítséget,az immo volt agond a zöld vezeték.Egy másik problémában is szeretném kérni a segítségeteket. Egy 2006 Skoda Fabia,le volt merülve az akksi és betoltuk.El ment az ABS és a kilométeróra sem működik és az üzemanyag szint jelző is lefekszik a kanyarban és besípol hogy nincs benzin pedig van. Köszönöm.
Szia! Mi volt a gond a "zöld" vezetékkel? Laza volt, vagy esetleg szakadt? A Fábiának mondj már egy motorkódot és köbcentit, mert nem sok infó van róluk.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |