Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Mozgásérzékelő
 
Témaindító: jana, idő: Jan 8, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   6 / 30
(#) Inhouse válasza proba hozzászólására (») Okt 25, 2011 /
 
Hát igen, az ilyet csak kapcsoló után jó rakni...úgy viszont sokkal használhatóbb...

Üdv
Inhouse
(#) szabobakter hozzászólása Nov 12, 2011 /
 
helló!
az lenne a kérésem hogy van egy mozgásérzékelőm és 12 v lámpát akarok vele müködtetni. Meg lehet -e oldani köszi.
(#) proba válasza szabobakter hozzászólására (») Nov 13, 2011 /
 
Utána egy transzformátor / adapter és már mehet is.Vagy szétszeded átalakítod ,de ez már kicsit nehezebb ügy.
(#) szabobakter válasza proba hozzászólására (») Nov 13, 2011 /
 
köszi.
(#) sti petofi hozzászólása Dec 6, 2011 /
 
Sziasztok!

Tud valaki segíteni, hogyan kell létező mozgásérzékelőt kiiktatni egy rendszerből? Lehet, hogy még bonyolítja az is, hogy a nyák le van gyantázva. Laikus vagyok, de a cég akár fizetne is a megoldásért, mint szakértőnek... Köszönöm előre is!

fotok.pdf
    
(#) proba válasza sti petofi hozzászólására (») Dec 6, 2011 /
 
Egyszerűen a kimenetét kikötöd,esetleg ha riasztóé akkor a helyét átkötöd egy ellenállással, amit a nyugalomban lévő érzékelő kimeneti kapcsainak megmérésével pontosan meghatározhatsz.miért kellene a panelen mókolni? Bonyolultabban lelövöd purhabbal lefújod ,elébe raksz egy árnyékoló lemezt...
(#) tiraspol hozzászólása Dec 24, 2011 /
 
Sziasztok!

Nem vagyok jártas a villanyszerelés világában, ezért is fordulnék a segítségetekhez! Egy garázsba szeretnék mozgásérzékelős lámpát beszerelni, csak egy bökkenő van, hogy ott csak hosszabítóról van áram. Megoldható ez így? Gyártanak már olyat amit be lehet dugni a konnektorba?
(#) mindenes válasza tiraspol hozzászólására (») Dec 25, 2011 /
 
Igen gyártanak ilyet, szét kell nézni elektrós/villanyszerelős boltokban, van több féle típus is.
(#) mraulajos hozzászólása Márc 15, 2012 /
 
Sziasztok!