Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   1627 / 3965
(#) blackdog válasza kendre256 hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Annyi, hogy ez a hely 2 oldalon áll a rendelkezésemre. Így tekercs és kondi mehetne a felső oldalra a többi alulra. Csak sajnos még sosem foglalkoztam kapcsolóüzemű táppal így kicsit félek tőle.
(#) blackdog válasza Balaa16 hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Idézet:
„Figyi ez esetben 4Î? lesz ennek meg jo az ereje ...
de hany voltosra kell lecsokkentenem a 220V-othogy jol mennyen”

Balázs te ebből mi értesz mert én semmit. :no:
Milyen 220V-t akar csökketeni? Milyen hangszorók? Mivel akarja használni őket?
Ééss.. tudja, hogy mit akar?
(#) Balaa16 válasza blackdog hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Én se nagyon értem..
(#) kadam hozzászólása Márc 22, 2012 /
 
Sziasztok! Itt teszem fel a kérdésem, mert ez eléggé kezdő. Szerintetek sem normális ha megráz a PC-m tápkebelén a dugó? Az elosztóba akartam bedugni amikor a kábel érintkezőit megérintve olyat kaptam. hogy lezsibbadtam vállig. Van egy sejtésem, hogy mi okozta, de eléggé marhaságnak tűnik. Mostanában nagyon nem jövök ki a PC-tápokkal.
(#) kendre256 válasza blackdog hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Nem is egyszerű a kapcsolóüzemű táp... Ha nem csak rárakod a panelra a kész panelt, hanem rátervezed a rajzolatot, akkor pontosan ugyanolyanra csináld, mint az eredetin volt, akkor van esély rá, hogy ugyanúgy fog működni. Egyébként bajokat okozhat máshol vezetett fólia, földhurok stb.
(#) zolika60 válasza kadam hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Kisült rajtad keresztül néhány kondi. Ne ess kétségbe, nem kell a dugót tapogatni, de belehalni nem fogsz.
(#) Csengeri hozzászólása Márc 22, 2012 /
 
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy léteznek-e olyan berendezések, amik Li-ion akkumulátor energiájából töltenek NiMH akkukat? Főleg olyan módszerre, vagy beredezésre gondolok, hogy mondjuk egy napelem feltölti bizonyos időközönként a Li-ion akkukat, és azokból meg bármikor fel lehessen tölteni lemerült NiMH akkukat. (Azért kérdezem, mert bizonyos helyeken gyakori a kisebb-nagyobb áramszünet, ilyen esetekben kellene valamilyen külső forrásból történő rásegítés, ami tartósan tudja biztosítani a töltéshez szükséges egyenfeszültséget). Ha léteznek ilyenek, hol lehet kapni és mennyire drágák?

Előre is köszi!
(#) Szemeretelep válasza mindenes hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Köszönöm szépen a segítséget!
(#) kendre256 válasza Csengeri hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Már előszörre is problémás volt a kérdésed...
Li-ion akkukat tölteni nagyon macerás, speciális töltő nélkül kigyulladhat. Egyetlen előnye van, hogy kis helyen sokkal több energia fér el. Napelemekhez ólomakkumulátorokat szoktak használni, sokkal kevésbé macerás tölteni, jobban bírja a hideget, meleget, túltöltést, mélykisütést, túláramot, mellesleg még a szolár ólomakku is olcsóbb, mint a Li-ion.
Ezek töltését egy szokásos napelemhez való töltésvezérlő elintézi.
A NIMH akku töltésére pedig egy - az adott akkucsomaghoz való- autós töltő kell, és már lehet is az egyik akkuból tölteni a másikat.
Napelemre, zselés akkura (esetleg szolár akkura), szolár (vagy napelemes) töltésvezérlőre, valamint az adott NIMH akkuhoz való autós töltőre kell rákeresni a guglin.
(#) joepapa válasza geri303 hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Sértő? Az hogyan lenne csak egy nick vagy a virtuális térben ahogy én is, itt érdekes lenne megsértődnének a bitek egymáson.

EGR van a suzuki G10A ban, de még az 1991 es kadett E c16nz ben is volt az 21 éves )))) abból ki is szedtem, hiszen versenyautónak lett építve, repült is ki a felesleg.
Tudom, hiszen átnéztem mindent, nem ész nélkül modoltam a jót, hanem előbb hibát kerestem, nem úgy mint a szervízben "nincs hibakód, viszontkátásra 5000", hanem alaposan, ésszel.

Ha te babettával elmész a hóban az a te dolgod, én is voltam fiatal, akkor -20 ban amikor az autókat nem bírták kiásni én is simsonoztam, nem is fájna a kezem ha nem tettem volna.

Segédmotorkrékpárral is ésszel mennék most már, ahogy a KRESSZ írja elő, úgy meg elütnek, mint a szart, igaz úgy is ha az út közepén mész, csak akkor lehet még meg is vernek, ha kifogsz egy önbíráskodót, akinek nem tetszett miért nem a sáv szélén bla bla... A babetta az alkalmatlan a reggeli városi közlekedésre, 40 el megy, az autók 60-65 el, szinyák a minimum, de a sisak miatt amúgy sem buli napjainkban, anno mikor csak felugrottál meglökted, most amire becsatolod a sisakod, ln ki is szálok. Ráadásul nem ázom, régen is jártam volna autóval csak gyerekként nekem is simsonom, babettám volt.
A motort amúgy nálunk minimum megcukrozzák, mert van a házban egy az hetente önt ki egy tankot (na kinek fogy kevesebb benzinje?)
De nálunk ha az utcán hagyod a babszit tuti 2 nap és nincs ott, a biciklit a bolt előtt nem merném hagyni lezárva sem. Igaz mint irtam többe került mint a suzuki A lakásban tartom amire lecipelem a cégnél be majd ebédkor ki és ismét fel majd ebéd után le és be és ki és hazaérve fel...na akkor inkább gyaloglom.
Ez nem lustaság inteligencia, miért kellene több munkával biciklivel járnom, drágábban? (mert akkor naponta a sapkát a kabátot is mosni kell mert a tököm is saras), és egyszerübb gyorsabb gyalog, mivel amire abiciklivel leforogsz pár emeletet ill átemeled a nappalin napi 4x már ott is vagyok gyalog.
Itt csak a gyalog vagy az autó jöhet szóba.

Miért ne keverjem bele azt amikor vásárolni megyek, azért irtam mert megyek, te arra irtad hogy miért nem megyek gyalog biciklivel helikopterrel tankal, mert minek megyek autóval, nem értem a kérdést, amúgy sem autóval megyek, suzukival.

De nem én kezdtem el a miért nem mész evvel avval dolgot, én azt írtam extreem üzemben, és erre írtam a példát amikor extreem üzem van, mert nem mindennap megyek vásárolni, van hogy csak 1,5km és lehül, na ez egy extreeme üzem, és ez akkor is bent van a 100km lefutásában igaz csak kis arányban ha másnap vásárlás miatt 10km-t megyek, de abban a moddingolt 1,5km es fogyasztásrészlet nem 12 literrel szerepel csak 8literrel...de mint irtam nem a fogyasztás a lényeg, főleg nem a miért megyek autóval, miért vagyok rokkant, hogy nem megyek bándzsidsámpingal, vagy ürhajóval, görkörival, akármivel.

Én a topic címéhez méltóan egy fogyasztáscsökkentési módszert írtam elektronikailag egy adott extreeme területre, és csak az egyértelmű definicio miatt irtam le a konkrét autókinzási módszerem.

És azt mivel a kínját csökkenthetem, mert nem kormolódik a 20 éves EGR, főleg mert mint irtam nem működik a vezérlő szelep, mert ezen még 2 vezérlőszelep is van.
(#) joepapa válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Akinek nincs minden tipushoz EPC je annak jól jöhet:
http://katalogus.prokee.hu/oem.html
s310 es motor az enyém ott az egr, még működik is, csak a vezérlő szelep szelel, de nem akarom javítani, mert teljesen felesleges a kipufogógáz visszavezetése az égéstérbe, nekem napi 6km en, amikor más kétütemüvel füstöl, hogy meg lehet fulladni...igaz az is visszavezeti a kipufogogázát, csak az én égésterembe.
Sok autón volt már EGR 21 éve, azt nem tudtam, én sem hogy 30 éve is volt, de nem vitatom. Egy Hondából kinézem pl, ahogy az 1989 es civicem hátsó futóműve is nemrég még újdonság volt a bajor motoréknak
(#) geri303 válasza joepapa hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Nem gondoltam volna, hogy már azon is volt EGR, mindig tanul az ember És tény, hogy kikötött EGR-el is átmennek a vizsgán a kocsik, ezt már tapasztaltam nem egyszer.
Nekem is van autóm, kerékpárom és a "motorom" is, pedig panelban lakom. És ezt a részt tényleg zárjuk
(#) joepapa válasza geri303 hozzászólására (») Márc 22, 2012 /
 
Vizsga? Az csak egy adónem, nem?
De nem itt, mert itt mondom ha kinthagyod 2 nap a tárolóba beráncigálva a tűzvédelmi szabályokat megszegve maximum fél év és nincs motorod, vagy biciklid.
Ráadásul amíg megvan rengeteg cukrosbenzinre teszel szert, amit nem is tudsz majd mire használni, pedig drága a cukor, de erre felénk van pénz gondolom a lopott motorok kerékpárok árából.

De vissza kellene térni az ON témához olyan dolgokat emlegetni amin elektronikai beavatkozással lehet fogyasztást csökkenteni.
Ez egy HOBBY nekem , más drága simisimibuzcsitelcsiket vesz, régen én is, van aki elissza, van aki eldohányozza, van aki mint én azért vesz egy suzukit, hogy moddingolja, közben míg az extreem körülményekben a HOBBY-m nak hódolva fogyasztástmérek, módosítok, eljutok minden nap a munkahelyemre és vissza.

Nameg a környezetvédelem a mindenem, nem tehetem meg, hogy biciklivel járjak, mert akkor minden nap két mosásban férne be a ruhám, ami miatt rengeteg felesleges foszfáttal szennyezném a környezetem, a ruháim hamarabb kerülnének a szemétbe égetésre, azaz újabb növekvő emisszió, a több vásárlásom miatt a több számla oénz miatt kivágott több fa, a kerékpárt naponta 4x behozva a portálüveges ajtón havonta egy négyzetméter üveghulladék, ha elütnek, akkor a sérült gépjármű javítása miatti festékek higítók, szinte fáj belegondolni, mekkora környezetterhelés luxus lenne biciklizni, ha mehetek autóval 8l/100x1,5literx4db mennyiségű benzint elégetve, ami még annyi emissziót sem okoz, mint a fokozott kávéigén y korai kelés miatt, szóval ha tényleg végiggondoljuk így mindenki, főleg a természet jobban jár.
(#) lac08 válasza joepapa hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
A cukrozott benzint nem illik ám kiönteni, mert az erősen környezet-szennyező cselekedet.
Aztán jön még mellé a hatalmas anyagi kár - is.
Azt a drága benzint és drága cukrot csak úgy sutty! a bokor alá vagy a csatiba? Na neee!!!

A cukorról a benzint /háztáji módszereket alkalmazva - mint pl. a pálinkafőzés/ szépen le kell desztillálni.
Így aztán újra hasznosíthatóvá lesz minden:
a benzin mehet vissza a motorba, a desztmaradékból meg kinyerhető egy csomó ingyen cukor.
(Hadd őrüljön meg legalább az a baromarcú elkövető, aki ilyesmivel szórakozik hogy "cukrosbácsizik" a motorossal)

Persze a műveletet a tűzveszélyessége okán nem ám valami nyilt lángon a gázsparhelt tetején, hanem üveglombikban és meleg-vizes/-olajos fűtési megoldással szokás megvalósítani. Mindezzel elkerülhető a lakást fenyegető tűzvész, és az esetleges felrobbanás.
Az átlag-benzinek forráspontja nagyjából 60-90 C fok közé esik, tehát bőven megvalósítható otthon a vízfürdős megoldás.
Az üstmaradékhoz kevés csapvizet kell adni (jól oldja a cukrot) és véle könnyedén elválasztható lesz a szerves résztől (benzin).
Az alsó vizes fázisból derítőszén hozzáadása után (a benzin-szag és benzin-íz eltávolítása miatt), azt leszűrve majd bepárolva minőségi kristálycukor nyerhető. Utána már kávéba, teába ideális ... ha azt a cukrost néha meghívjuk magunkhoz és azzal itatjuk meg.
Mellesleg megjegyzem
- az eljárás anyag- és időigénye okán néhány liter cukrozott benzinnel tényleg nem érdemes szórakozni, de aki már sok éve többszáz litert begyűjtött ebből (ahogy írod - " rengeteg cukrosbenzinre teszel szert"), annak igazán el lehetne gondolkoznia rajta ...
(#) manumanu válasza INOX 4 EVER hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Kedves Kolléga!

Minden elismerésem és tiszteletem önnek!

tulajdonképpen engem mindenki félreért, pedig senkinek rosszat nem akarok!

Maradjunk itt ezen az oldalon a sörkolinál!

Hogy végre minden fórumozó megértse és értse a sör koli helyét szerepét!

Szép és hatalmas munka összegyűjteni és felhasználni azt a rengeteg felsorolt anyagot melyet említettél feljebb!

Költségek szempontjából tizen-egynéhány ezer Ft összeget határoztál meg a kollektor elkészítéséhez!

Nos valójában azok a költségek sokkal magasabbak voltak, mivel a beszerzéshez autót kellett használnod, és az üzemanyag sem kevés erőforrás költség!

De ha azt nézzük, hogy normál esetben rengeteg hulladékot, illetve olyan anyagot használtál fel mely a végén kuka lett volna, erkölcsileg is tehermentesítetted a környezetedet! És ennek is nagy ára van! persze ez legalább pozitív irányba mozdítja a kérdést!

Ha elfogadjátok, ha nem attól függetlenül én fizikai ismeretekkel megáldott energetikus vagyok!

sokat gondolkoztam a dolgokon, és próbálok olyan példát hozni fel, melyet talán meg fogtok érteni!

Kedves Köbzoli!

Te ellenezed a legjobban részvételemet ebben a fórumban!

Kontra-ellenkontra példa!

Ha azt mondom hogy támogatom az oldaladat napi 100 Ft összeggel minden áldott nap!

Ez biztosan jól hangzik (vegyük a támogatást a nap energiájának)
de ha mindennap el kell jönnöd érte Budapestről Győr Sopron megyébe saját költségeden akkor már nem is olyan fényes ez a támogatás ugyebár!

Ha viszont van valaki aki mindennap erre jár és megy vissza Budapestre, akkor el tudsz vele jönni és visszamenni. Ha így nincs költség, akkor már csak az egyéb pl. az idő az ami számítható!

Nem tudom elég érthető vagyok-e!

a sör koli nem rossz, de:

Ha sokba kerül az alapanyag, mert nem rendelkezésre álló hulladékokból készül, nem támogatjuk a ventilátort nap energiával előállított árammal (persze ennek is vannak költségei) és nincs energetikai bevitel számítás, akkor lehet hogy a 100 Ft-os támogatás csapdájába esünk!

szóval ha van otthon hulladék, abból tudunk összehozni bármit, mert nem kell már megvenni, rendelkezésre áll, és környezetünket is tehermentesítjük vele akkor szuper dolog!

Ha mindezeket megvesszük, új anyagokkal dolgozunk, akkor bizony ahogyan írtad teljesen más a mérce!

Hogy megértsétek kedves kollégák:

george47 feljebb írja PC ventilátorral 50 m3 óránként érkezik! Valójában ez becsült érték, mivel az axiális ventilátorok statikus ellenállás esetén jelentős szállítási veszteségeket érnek el! de hagyjuk meg a kérdést!
50 m3 levegő ennek energia tartalma:
30 fokos helyiséget emlit a kolléga!

10 delta T x 50 m3 x 1,23 = 615 K joule= 170 watt!
napi óránként 170 watt! teljesítmény óránként ami fizikailag kijön a koliból!

Hogy az épület milyen hőszigeteléssel van ellátva és hogy a terasz felső felülete üveg amit napsugárzás ér vagy fedett árnyékolt nincs infó!
szóval soktényezős a kérdés! de a megadott adatok alapján a PC ventilátor általában 1-3 wattos teljesítményű
Ha napi 8 órát mükszik a rendszer akkor:
napi 1 k watt várható ideális esetben itt a példában!
Noha a koli sokkal többre lenne képes!

és ha fűtünk akkor az is kérdés mivel!
1 k watt 52 Ft nappali árammal! (pl villanykályha!)
1 k watt földgázzal 14,72 Ft (gázkazán, vagy konvektor)
de ha pl vegyes kazánnal fűtünk akkor
1 k watt csak 6,40 Ft
szóval vegyes kazán esetén ez napi 6,4 Ft megtakarítást jelent ha 4 hónapot számolunk (persze ennyi soha nem lesz) akkor is évi 1000 Ft-ot megtakarítottunk!

Nem is rossz ugye, mivel ingyen volt a kollektor!
A te rendszeredben egy ilyen helyzetben úgy kb. 15 évi idő után már tényleg ingyen van a koli!

Más ha pl. faházban villannyal fűtesz!
ez napi 52 Ft évi 6-10 ezer ft megtakarítás ami ugyebár már egy két év alatti megtérül egy 15 ezres beruházás!

Vizes témában nem kívánok ezen az oldalon továbbiakban mit mondani, mivel ez sör koli oldal!
A vizes rendszerek egyébként tetemesen többe kerülnek és értelem szerűen tetemesen több energiát is adnak le!





rendelkezik arról a fáma nem szól!
(#) Izeg. hozzászólása Márc 23, 2012 /
 
Sziasztok!
Egyszerű kérdésem: szerintetek 100KHz-en még használható az 1N4007-es dióda?
(nem találtam róla infosheetet ahol benne lenne.)
(#) danci1995 hozzászólása Márc 23, 2012 /
 
Sziasztok!

Nem akartam új témát nyitni, remélem tudtok segiteni.
A neten találtam egy érdekes dolgot.
Ez az ember USB-s hangkártyákat használ többsávos ( multitrack ) felvételre. Itt a link
A kérdésem az hogy ez valóban működhet? Sok lehet a latency (késés) ?
Ha ez így működik szivesen foglalkoznék vele, hangerőszabályzók, kivezérléskijelző stb. kibővítésével.

Válaszokat előre is köszönöm!
(#) gberes hozzászólása Márc 23, 2012 /
 
Sziasztok!

Egy potit mennyire könnyű túlmelegíteni forrasztáskor? Érzékenyek egyáltalán a hőre?
(#) zolika60 válasza gberes hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Nem könnyen lehet túlmelegíteni.
(#) qvasz2 válasza gberes hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Sajnos a fém kivezetés egy nem-hőálló műanyagra van felsajtolva (vagy szegecselve), így hamar K.H.-s lehet, sőt lötyögni is tud többszöri forrasztás után.
[OFF]Persze poti típusa válogatja . . .
(#) Izeg. válasza danci1995 hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Szerintem ennek több problémája van.
például: Egészen érzékeny a zaj szempontjából, elég gagyi hangminőség(ezek a legjelentősebbek)
Azonfelül biztos van egy késése, de gondolom mivel maga az USB több megahertzel a mintavételezés meg kb 44 kilohertzel megy így szerintem ez nem számottevő(bár ezt csak gondolom).
Amúgy az ilyesmit keverővel szokás megoldani, vagy ami igazán jó(de ezt csak érdekességképpen) Léteznek hardverek, melyeket úgy kell beépíteni a gépbe mint egy cd írót(meg ugyan olyan helyre is bár van amit PCI-re)abból kilyön egy csoportkábel és csókolom.
Az már nevezhető hangrögzítésnek!
De nem véletlenül csinálják az ilyesmit hatalmas(de kiválló!!) analóg rendszerekkel és csak a végterméket digitalizálják be.

Egyébként szerintem kivezérlésjelzőt több százat hangerőszabályzóból pedig egy jópárat lehet usb-n kezelni(teklintve hogy a fül hamarabb észleli a késést mint a szem).
(#) granpa válasza Izeg. hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Szia! A nagy sebességű eszközöknél megadják az időt(sebességet, frequenciát), ahol nincs ilyen adat az néhány száz Hz-ig műxik jól. 100kHz-hez igen gyors dióda kell; trr100ns alatt!
(#) Balaa16 válasza mihalyszabi hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Szia!
Biztosan tudunk segíteni, de légy szíves érthetően fogalmazni, használj írásjeleket és mondatkezdő nagybetűt!
Üdv! Balázs
(#) vilmosd válasza Izeg. hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Igen csak a tipusjele UF4007 nem 1N4007. Esetleg a 1N5819, de ez kis feszultsegu.
(#) zolika60 válasza qvasz2 hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Ez mióta van így? Nekem még nem volt szerencsém ilyen potihoz.
(#) Csupasz válasza blackdog hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Szia
Gépi beültetéskor a gép az átkötést nem ismeri, csak az ellenállást.
Az átkötés helyére tesz 0 ohmot. Üdv:Csupasz
(#) kajtár tíbor hozzászólása Márc 23, 2012 /
 
Sziasztok,én nem akarokNYÁK-t késziteni, hanem valakivel
készíttetni,ha találok rá" őnként" jelentkezőt.Vettem aHES
tor-éba TAKAMISAWA RALD5WK-relét,ahoz szeretnék NYÁK-t készittetni valakivel.A rajzot megtaláljátok aHEStore oldalán, harákattintatok a relére ésott találtok egy FÁJL-t.A rajz az oldal legalján van,kéttekercses relé.
ÉN nem tudom LINK-be elküldeni.Még van egy kérésem,
kellene bele forrasztani megemelt oldalcsatlakozós sorkapcsot.Az egész mű férjen bele egy 50X60mm-es dobozba,ja,valószinű hogy kétoldalas panel ,annyira azért
nem értek hozzá.Én reménykedek abba,hogy valaki segíteni fog közületek.Ha igen,irjon a G mail levelezőbe.
Segitséget előre is köszönöm,üdvözlettelTibor.
(#) Hp41C válasza Izeg. hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Szia!

Az 1N400x hálózati egyenirányító kb. 2 .. 20us Reverse Recovery Time adattal. 100kHz -re nem jó. Helyette UF4001..4004 RRT < 50ns, 1N4006 .. 1N4007 RRT < 75ns, SF1G.. SF7G, SF11 .. SF18 RRT<35 ns. Vagy SMD -ben ESF1F .. ESF1J RRT<35 ns.>>>>
(#) Zoli_bácsi válasza kajtár tíbor hozzászólására (») Márc 23, 2012 1 /
 
Én meg abban reménykedem, hogy egyszer megtanulsz helyesen írni, egész mondatokban fogalmazni, és a fórum szabályzatot elolvasni.
(#) Csengeri válasza kendre256 hozzászólására (») Márc 23, 2012 /
 
Na akkor mégegyszer a kérdés lényege:

NiMH akkukat szeretnék tölteni profi akkutöltővel[/b], amely képes kisütni és újratölteni az akkukat. A töltő áramforrása ne a 230 V-os elektromos hálózat legyen[/b], hanem olyan energiaforrás, amely a töltőhöz (Voltcraft IPC-1L) szükséges 3 V-os egyenfeszültséget legalább 24 órán keresztül folyamatosan biztosítani tudja. Az akkukat fényképezőgépekbe és diktafonba használom, tehát nem akkupack-ot használok, hanem egyenként használom az akkukat. Milyen megoldások vannak?
Következő: »»   1627 / 3965
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem