Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Elképzelhető, csak azért gondoltam megemlítem, nem véletlen ha testet kapcsoltatnak. Ha a gyári bekötés negatívos, akkor az úgy legyen "visszakötve".
Így van, az csak egy kapcsoló, nem felejtettem el, de még nem néztem meg. Amint meglesz, beírom, hogy mi, hogy volt, stb.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy honnan tudnám beszerezni a Bosch szín és számkódokat? Van egy könyvem (gépjármű villamosság) abban benne vannak a fontosabbak, de nekem kéne a többi is. Számokból és színekből is. Nem kifejezetten egy bizonyos járműhöz kell. Próbáltam rákeresni erre a DIN 72552 rendszerre, de nem találtam semmit. Szóval ha valaki tudja hol találom, vagy tud küldeni linket/képet/táblázatot azt nagyon megköszönném! Üdv.!
Sziasztok. Meriva-ban találkoztam a következő "kapcsolással". Gyújtás bekapcsolva,világítás bekapcsolva(tompított),ha a gyújtást levesszük,a tompított kikapcsol és csak a helyzetjelzők világítanak,ha a gyújtást újra ráadjuk vagy a világítás kapcsolót a helyzetjelző állásba majd ismét a tompított állásba kapcsoljuk ismét világít a fényszóró. Ezt a kapcsolást szeretném valahogyan megvalósítani,de egyenlőre csak 1 relé van meg hozzá.Előre is köszönöm a segítséget
Üdv mindenkinek.
Nem tudom, hogy jó helyen kérdezősködök, egy Peugeot partner 1.4-es benzines motorról kérdeznék hogy hol lehet állitani a keveréket vagy nem is lehet sehol esetleg a szondát kell cserélni mert egy kicsit sokat kap a motor, nem egyenletes az alapjárat hanem hullámzik. Válaszokat előre is kösz mindenkinek. Laci!
Hi
Először is vákuumkábeleket csekkold le, ha ott minden renden akkor gyertya csere, esetleg tisztítás a levegőszűrővel együtt. Végül pedig alapjárati motor takarítás vagy csere. Egyébként a keveréket az ECU állítja be több bemenő jel alapján:vízhőfok, légtömegmérő, lambda szonda stb Ha sok naftát kap akkor azt a lambda szondának be kellene jelezni hogy túl van dúsítva és az ECU vissza szabályozza. Ha pedig nem reagál akkor a szervizlámpa kiabálna hogy gubanc van. Tehát szerintem annyíra nincs nagy gond. A fenti dolgokat csekkold.
Hát annyira nagy baj az nincs csak idegesitő, hogy szépen egyenletesen kellene neki dolgozni, de mit értel az alatt, hogy " Alapjárati motor takarítás vagy csere?? "
Sziasztok !
1.9 TDI Seat Ibiza AFN motorkódos, komplett huzalzási rajza kéne ha valaki tudna segíteni nagyon nagy király lenne. előre is köszi !
Üdv szeretnélek megkérni clipper 101 auto riasztohoz bekötési rajzot keresnék ,ha tudnál segiteni Benedek.
Hello!
Akkor kész a rajz. Remélem erre gondoltál. A tompíottra menő vezetéket kel megszakítanod, és "sorba kötni" az áramkört. Ezen kívül a GND-t és a gyújtás feszültségét kel hozzá csatlakoztatni. üdv! proli007
sziasztok nekem Ford Fiestam van es a problemam az hogy a lampat csapom fel egy karon 1sö a 0a 2dik a hejzet a 3. a lampa a problema az hogy a hejzetem az nem dolgozik .elore is kosz.zsolt
Nem világít a helyzetjelző. Ez a legjobb tippem!
helló még annyit szeretnék kérdezni hogy az elektrolit kondit kivéve a többi kerámia vagy fólia legyen?köszi szépen
Hello!
Inkább fólia kondit használj időzítésekhez. De nekem is lenne egy kérdésem. Miért esik oly nehezetekre, nagy kezdőbetűvel írni? Ha a válaszadásban nem sajnáljuk a fáradságot, akkor illene a kérdés feltevésekor sem sajnálni.. :no: üdv! proli007
Na kicsit megkésve, de ma bekötöttem a hűtőventilátort
A hőgomba a testet kapcsolja, midnen jól működik, csak elég magas hőfokon 100 Celsius felett kapcsol be a venti. Üdv nektek!
Hello!
És hol kellene? Az üzemi hőfok, általában 90..95 fok között van. Ott is járjon? Egyébként a hűtőközeg (a rugós zárósapkának köszönhetően) nyomás alatt van, tehát még 100foknál sem forr a víz.. üdv! proli007
Bocs en vajdasagi magyar vagyok es nemtudok mindent tokeletesen magyarul.Es megvalami a billentyuzetem szerb nincs ekezetem.
üdv olyan kérdésem lenne ,hogy van 1 3golf amiben nem volt elektromos ablak de sikerült gyárit szerezni megvannak a motorok a kapcsolók és az ajtókba való kábelkötegek is de az csak a kapcsolótábláig megy és onnan tovább semmi se relé se semmi hogy tudnám ezt vezérelni ?? ahoz kellene nekem 1 részletes kapcsolási rajz vagy valami amivel tudjuk üzemeltetni
válaszotok és segítségetek előre is köszönöm
Igen, tudom 110 fok körül kezd forrni, a venti 110 alatt nem sokkal kapcsol. De ha így van beállítva nincs mit tenni, csak eddig úgy közlekedtem, hogy nem volt bekötve a ventilátor és nem ment 90-95 fok felé a hűtővíz. Persze, idáig még nem is voltak nagy melegek se, az alacsony fordulatszám és a menetszél kellően megoldotta a túlmelegedés elkerülését.
Helló
Valaki tudna segíteni,hogy PEUGEOTT PARTNER-be az autó erősítőhöz honnan tudom úgy vinni a pozitív szálat,hogy ne furkáljam szét az autót,van esetleg az utastérben a műszerfal alatti biztosíték táblán csatlakozási lehetőséget. Nem nagy erősítő lenne betéve, kb 2x 50Watt. Válaszokat köszönöm.
Közvetlenül az akkusaruról. A gyári kábelezés nem úgy van méretezve, hogy erősítőt kötözgessenek rá...
Mostanság a fejekre hazudnak 4x40-50 W-ot... Innentől 2x50 W-nak csak úgy van értelme, ha az valós szinusz teljesítmény. Az meg rögtön kétszer annyi áram.
Sziasztok! Szerintem ez a téma áll a legközelebb ahhoz amire nekem lenne szükségem. Talán tudtok nekem segíteni!
Egy kis teljesítményű erősítő kéne nekem ami 0,2- 1,1v os pulzáló jelet erősítene fel, max 0,5v al kell nagyobb jel Az erősítés mértékének változtathatónak kell lennie, de kell még a végére egy állítható feszültség korlátozó ami nem engedi a kimenetet a beállított feszültség fölé menni. Lambdaszonda jel erősítésére kéne, fogyasztás csökkentés céljából! Segítségeteket előre is köszönöm!
[off]Nálam a fejben is 20-as van...
Ezer bocsánat a kisbetűkért. Köszönök mindent még egyszer.
Üdvó8
Nem egy audio erősítővel kéne manipulálni az lambda szonda jelét, már ha valóban ez a célod...
Egy audió erősítő a pozitív félhullámot éppen annyira erősíti mint a negatívat, tehát csak a jel P-P értéke lenne nagyobb, magyarul éppen olyan arányban érzékelné az ECU "dúsnak" a keveréket, mint "szegénynek"... Szerintem inkább keress egy autós témát, úgy tudom létezik rá valami megoldás...
Üdv.
Hűtő ventilátorral kapcsolatba kérnék segítséget. Meg szeretném relézni, egy nagares rlac/4-12 12 v 70 A (diódás) javasolt az üzlet. Szerintetek az alábbi bekötés helyes? 30-86 lábra aksiról +, 85 láb a hűtőgomba egyik ágára a gomba másik ágát testre. Ventilátor pozitívot a 87 pontra, ventilátor negatívot testre a kasznira. Illetve szeretnék egy 12 voltos villogó ledet a műszerfalra, hogy lássam bekapcsolt e a ventilátor azt melyik lábhoz rakjam, mekkora ellenálásal. Köszi a segítséget remélem nem írtam bonyolultan. Így néz ki a relé
Jó lesz, de az akku + és a 30-as közé egy biztosítékot kellene kötni. Szerintem egy 30A-es biztosíték kelleni fog.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |