Fórum témák
» Több friss téma |
Hello
Most csináltattam az ennyiméhez kulcsot, Suzuki szervizbe 8000ezerért adtak nyerskulcsot, én lemásoltattam a régit, és ott szervizbe fel is programozták az új kulcshoz az autót, ez bent volt a kulcs árába. Üdv: Zoltán
Ha megvan a régi kulcs, a tollát lemásoltatod egy utángyártott nyerskulcsra (cirka 1 ezres), a műanyag részét meg szigszalaggal rárögzíted az olvasógyűrűre.
Szia! Komolyabb kulcsmásolóst keress, aki ki tudja szedni a chipet a kulcsból, létezik direkt erre kitalált nyers kulcs, amibe bele tudják építeni. Később már könnyebb cserélni a kulcsot.
Hello
Szerintem Suzukinál nem érdemes vele kínlódni, mivel, van chipes nyerskulcs, az autót meg felprogramozni hozzá kb. 2perc. Üdv!
Sziasztok nekem suzuki swift sedam glx-em van elektromos kapcsolási rajz kellene.
Előre is köszi
Sziasztok köszönöm a gépkönyvet
Már neki is esek és tanulmányozom. Sziasztok
z 1993-2000 között gyártott Suzuki Swift javítási kézikönyve itt található:
Bővebben: Suzuki gépkönyv Ez kéne nekem is!! Köszi előre is!
Hello,aki tudna segíteni egy problémában??
Az tápszivatyúm működik,a reléje kattan,de viszont mikor indítom a kocsit,nem indul be és nincs "zizzenet" mikor a tápszivattyú kapcsol, nemkap tápot a vezeték a szivatyúnál a csatlakozónál. Mi lehet a probléma??
Talán a relé, vagy a vezeték, vagy a csatlakozók. Honnan tudod, hogy jó a szivattyú?
Hello
Lehet ez éppen bizti gond is, szivattyú hiba miatt száll el. De lehet relé is, vagy éppen indításgátló hiba is. Üdv: Zoltán
Üdv mindenki.
Olvasgatva a témában se találtam generátoros részt. Szóval szüleim kocsijában(Suzuki Swift GL, 5 ajtós) cserélve lett a generátor, és a régit megkaptam. De nem tudom hogy kell bekötni a gerjesztést. Az megvan hogy egy csavaros saru a + és a test a negatív, de van egy házbol kifele 3 db egymástol kis műanyaggal elválasztott saru, az lehet a gerjesztés, de nem tudom mit hova kössek. Ebben szeretnék segítséget kérni, esetleg egy képet a bekötésröl. Köszi előre is.
Köszönöm a segítséget, holnap után meg is nézem.
Sziasztok!
Lecseréltem régi autóm egy 2003-as évjáratú Suzuki Swift-re. A régiből át akartam rakni a fejegységet (JVJ HT-886) az újba, de sajnos a régiben benne hagytam a fej csatlakozókábelét, ami ISO-ra alakít át. A fejegységen sajnos olyan csati van, amihez nem találok se dugót, se bekötést. Nem sikerült már elkérni a régi autóból a kábelt, szóval ha lehetséges szereznem kellene egyet. Az lenne a kérdésem, hogy tudok ilyen csatlakozót/bekötést szerezni, vagy rendelni? (csatoltam a fényképet a hátlapról) Köszi!
Hello
Ez passzol elvileg bele, Bővebben: Link A bakötését letudod ellenőrizni könnyen, ha leveszed a rádió alját! Üdv: Zoltán
1993-as swift glx-em van és nem tudom miért de meghalt az ablakfűtésem... kapcsoló hiba? ha igen akkor jo oda a ködlámpa kapcsoló? Másik kérdésem,hogy milyen a gyári rádió csatlakozója? Az előző tulaj szétbarmolta.... :gun:
Több oka is lehet, de szerintem nem kapcsoló a ludas...
Nagyáramú fogyasztó, ezért találsz a biztosítéktáblán relét hozzá. illetve érdemes megnézni a biztosítékokat is. A motortérben is van pár darab jobb oldalt (40 vagy 60 A-os főbiztik) azokat is nézd meg. De lehet fólia szakadás is a szélvédőn... sajnos elég sérülékeny a fűtőszál - csipogtasd végig műszerrel! A gyári rádió csatlakozó nem iso szabvány. Ezért általában levágják, és a rádióhoz alakítják...
Sziasztok!
Köszönöm a gyors válaszokat. Közben vettem egy (régi) Suzuki-hoz való ISO-ra alakító csatlakozókábelt, mert arra tuti szükség lesz. De úgy látom, hogy a földvezeték nem jön le róla, mert magán a Suzuki felőli csatin nincs fekete (csak a + tápok, a világítás, az antennamotor, meg a hangszórók), az ISO-felőli csatin viszont ott a föld, csak lógó kábel, saruban végződik, tehát valahova be kell majd kötnöm, hogy legyen földje a készüléknek. Kérdésem, hogy hova kössem? A beépítő keret fémházához? (az aksi negatív pólusára kötném szívem szerint, de majd kimérem, ha a fémház "földelt", gondolom, akkor oda köthetem, aztán lesz táplálása a fejegységnek) Másként lehetne az is a kérdésem, hogy hol van a fejegység beépítő kerete közelében "földelt" pont (azaz az aksi negatív sarka)? ps.: most nézem a fentebbi hozzászólást, annak megfelelően azt is kérdezhetném, hogy ha a gyári csatit levágják, s megfelelően bekötik, honnan veszik a "földet"? (bocsánat, ha hülye kérdés, de még autóvillanyt sosem szereltem)
Szerk.: köszönöm, bocsánat, közben megtaláltam, tehát: a csatlakozón valóban nincs földvezeték (vagy test, vagy "-", ahogy tetszik), de a beépítő "fiók" mögött balra van egy fém-szerelvény, azon egy menetes szár, ott a testpont. Oda kötöttem a fejegység földpontját, a többit a csatikábelről kapta, s beindult.
Most következik majd a hangszórók bekötése...
Köszi a választ!!! Másik kérdésem ottvan annyi szinű kábel levágdosva leszigetelőzve.... ha veszek bele egy rádiót mit hova kössek?
Megnéztem a biztosítékokat és az összes jó! de azért gondoltam a kapcsolóra mert hiába kapcsolom be nem világít a visszajelzője logikus lett vlna a biztosíték de úgy látszik más gond lehet más ötlet???
Megint én, megtaláltam nagynehezen. Ez lenne az a kép. De van vele egy kis probléma. Azt tudom mi az az Ignition(gerjesztés), és értem hogy a lamp az lámpa, de nem tudom hogy az minek. És a Sense(találtam úgy is hogy Dumy) mi?
Köszi előre is a válaszokat.
Ez bizony így van. ez a generátor ugyanis a gerjesztést a töltésjelző izzón keresztül kapja.
Ez a fajta nem, ez külön kap gyújtás +t a gerjesztéshez, és külön megy vezeték a visszajelzőhöz.
Helló!
Kontakt hibával edzek már egy ideje, a sedanomban. Műszerfal világítás, és a fűtéskapcsolók világítása (nem egyszerre) néha megpihen. A segítség ahhoz kellene, hogy hogyan juthatok közel ezekhez javítás miatt. 1,3 glx Köszi
Hello!
Az volna a kérdésem, hogy a 2003-as Swift-nek hol található az irányjelző reléje?
Sziasztok!
1999-es évjáratú swiftem van GL felszereltség, kötöttem be univerzális központit riasztóval. De nem jó a motor mert néha beleér az ablakba. Vettem vaterán 4db gyári motort kábelköteggel meg vezérlővel. De nem hiszem be tudom kötni mert annyi csati meg kábel van:S Esetleg rá tudom kötni az univerzális motor helyére? az 5 szálas, ez a gyári meg 2 csatija van 1 db 4 és 1db 3 vezetékes :S
Sziasztok remélem tudtok segiteni zipumpát cseréltunk a suzuki swiftbe és nem kap éramot gyujtás sincs semisem kérlek segitsetek surgös lene!! elöreis köszi!!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |