Fórum témák
» Több friss téma |
Arra gondoltam ha már kívül lesznek a kondik, lehetnének-e esetleg nagyobb kapacitásúak ? A nagyobb tartalék reményében !
Nem lehet, hogy az a nyolc kondi tulajdonképpen két bank. Mert akkor két jó nagy kondi is elég lehet kívül.
1 bank ! az összes párhuzamosan van kötve . A betáp kábelhez csatlakozik !
Köszönöm a figyelmeztetést ! Igaz nem MSN ...stb ,de szerintem sok embert foglalkoztat a kérdés ,hogy hogyan lehetne egy kicsit megnövelni ezeknek a kütyüknek a teljesítményét ! Lóghatnék máshol is de engem érdekel a téma , és szeretek róla beszélni másokkal ! Lehet hogy nem vagyok szaki , de valahol el kell kezdeni ! Még egyszer elnézést ha valakit zavartam ezzel !
Sziasztok
Nem elektronika kérdés. Régi tupusú tornádó bicaja van muteromnak. A hátsó kerék küllői erősen gatya állapotba vannak, kicserélném, de nem tudom a pontos méretet, mert van 170-es meg 175-ös (gondolom, hogy összezavarják a földi halandókat) Melléklet képek alapján meg tudná mondani valaki a tutit (de tényleg a tutit) hogy ez most hanyas, mert akkor megrendelem, de addig meg nem akarom szétszedni amíg nincs a kezembe az új. Üdv és köszi
Ha jól látom a sublert akkor 175-ös. Minden bringaboltban van nem kell rendelni. De vegyél ki egyet és vidd magaddal a küllőboltba, akkor nem tudsz tévedni.
Hello! Arról van-e valakinek ötlete,hogy miért tiltja le a vezérlő a motort a gázkar hirtelen elfordításakor? Tibi
Köszi
172-es, vettem is egy garnitúrát, szét is szedtem. Hát sajnos, miután letisztítottam, lám a felni vagy 10 helyen el van repedve Majd holnap veszek azt is, remélem lehet kapni külön. Küllőzésnél mire kell figyelni? Üdv
Hirtelen indításkor a motor nagy áramot vesz fel. Ettől leeshet az akkuk feszültsége a mélykisütésvédelem szabályozási feszültsége alá.
Köszi a választ,de nem az a baj,hanem zárlatos lett egy FET ,és azt kicseréltem,de most csak akkor megy ha lassan forgatom el a gázkart.Az akkuk jók,fel vannak töltve.Van benne egy LM314 ic,és az melegszik,de a FET-ek nem,de a motort letiltja.Próbáltam másik motort rákapcsolni ugyanolyant,és azt is letiltja,tehát a motor jó.A FET-eket kimértem és jók.Merre induljak tovább?
Kérdezd itt is:
Bővebben: Link
Üdv szeretnék majd a távol j9vöbben egy elektromos biciklit építeni és az a kérdésem hogy milyen motort ajánlotok hozzá?
Nem különösebben nehéz feladat, bár a centírozás igényel némi tapasztalatot. Szép sorban az eredeti mintának megfelelően behúzod a küllőket. Csak annyira húzd ilyenkor rá az anyát, hogy le ne essen. Amikor mindegyik bent van a helyén, akkor be teszed a villába. Ha van egy kiszerelt első villád akkor satuban is csinálhatod a műveletet, mert úgy kényelmesebb. Ekkor már látni fogod mennyire lazák a küllők. Ha nagyon egy adott pontból indulva, (mondjuk a szelep lyuk mellől) meghúzod a küllőanyákat annyira, hogy a küllő vége 2-3 menettel az anya vége alatt legyen. Ha körbe értél megnézed mennyire feszes. (Ha esetleg nem tudod körbe húzni így mindet, akkor az addig meghúzottakon lazíts vissza egy menetnyit és úgy menj kőrbe.) Ha laza akkor a következő kőrben csak egymenetnyit húzz. Amikor már nem lötyögnek akkor először a függőleges irányú alakját vizsgáld meg. (mennyire tojás) azon a részen ami távolabb van a tengelytől húzol a küllőkön ha kezd feszes lenni akkor azokon a részeken ahol közel van kicsit lazítasz. Ha függőlegesen jó akkor jön a kereszt irányú centír. Megpörgeted a kereket, az ujjadat oldalról a felni felé tolva megkeresed azt a pontot, ahol a legjobban eltér a középvonaltól és ott kezded helyre húzni. Ezt aztán addig ismételgeted amíg szépen nem fut. A végén szoktam szamárvezetőnek két dót darabot tekerni a két villaszárra mutatónak Így mm pontossággal ki lehet húzni. Alapvető szabály mindig húzd a küllőket lazítani csak akkor, ha már túl feszes. Remélem világos. Ha valami mégsem akkor kérdezz.
Szia
Köszi, szépen leírtad, igyekszem betartani. Van mérőóra állványom, majd ezzel megpróbálom. Most már összefele rakom, mert sikerült felnit szerezni. szétszedtem a hátsó agyat is, csapágyakat kicseréltem. A mágnesek rendesen fogják az állórészt, nem is tudom, gondba lennék ha azt is ki kéne szedni A felni a rossz küllőbeállítás miatt tudott elrepedni? Üdv
Szerintem inkább a gyenge minőség miatt repedt el. Remélhetőleg amit vettél jobb lesz. A motor szétszedésre láttam egy ügyes házi készítésű szerszámot egy videón valamelyik bringás topicban, de nem emlékszem hol volt. Próbáld megkeresni. Két héten belül volt, nem kell sokat keresgélni. Sok sikert.
Üdv Zolika 60
Bár Zsoltinak is , ebben a topik-ban van a videó link ,a #1242385 hozzászólásban 48. oldal. A szerszám egy közönséges montenbika racsni + 1/2 col cső , 12-es csavar és anya .Sajnos a 48 V-os motoron nincs ilyen menet legalább is amit én javítottam anno . Több motorban kellet cserélnem HALL IC-t és úntam a birkózást . Üdv
Ugyanolyat vettem.
Amúgy irtó büszke vagyok magamra, hogy életem első küllőzése 0,5 mm-en belül van axiálisan és radiálisan, az más kérdés, hogy a gumi üt vagy fél centit Azért is estem neki, nem pedig a szervízbe vittem, mert kb 1,5 évet bírt a hátsó felni, de szerintem ez nem egy normális dolog, meg a küllők is oda voltak, szóval ennek is köszönhető a felni rövid élettartama. Sajnos azt vettem észre, ha valami jól kell, működjön, inkább csináld magad. És nem csak azért mert ezen akarok spórolni. A motor új csapágyakkal össze van rakva, mostmár működik, lehet nekiesek az első keréknek is. Egyébként, hogy szoktátok leszedni a hátsó kereket, először nem akartam elhinni, hogy a kábeleket átvezette a sárga a tengelyen, mondjuk ez csak egy dolog, de, hogy még a kábel csatlakozója se tud ádbújni a fölfogatáson az már erős. Én spec levágtam, azt a 6 szálat meg visszarakáskor újraforrasztottam szín szerint. Üdv
Zsír video!
Remélem sose kell szétszedni ennyire, látom a csatlakozókat kihúzogatták a foglalatból, nem brutálkodtak Üdv
Üdv Zsoltee0001
A csatlakozót muszáj szétszedni , vékony csavarhúzó vagy erős tű kell hozzá . Nehéz lenne a kitámasztó 10*12 mm-es furaton a kb 20*25 mm-es csatlakozót átpréselni illetve a 12*1 mm-es anyákon ,így az 5 szál vékony vezeték forrasztásával (vezetéktörés forr. mellet ) plusz hibaforrást megspórolok ,nem vágom el . A csatlakozó vezeték színhelyét célszerű felírni szétszedés előtt . Üdv
Gondoltam, hogy menni fog. Legközelebb még könnyebben fog menni. Pár kör után nézd azért meg, hogy nem mászott-e el.
Jó lett, köszönöm az eddigi segítségeteket.
Viszont van egy érdekes jelenség ami eddig mintha nem lett volna. Ráadom a (gyujtást) és marha lassan el kezd forogni a kerék, ha meg ráfékezek akkor meg nem indul el gázadáskor, csak ha újra ki/be kapcsolom a gyújtást vagy rásegítek pedállal. Nyugtassatok meg, hogy ez nem valami hall ic hiba, mert egyébként szépen forog. Üdv
Triciklivel 40-nel, akkor mi lesz, ha vki megjelenik egy T-rexszel, vagy egy hasonló 3 kerekű vadállattal, ami szépen dől, megvan a súlypontáthelyezés? :-//
Gázkar jól van összerakva?
Az szét se volt szedve, de kívülről nem látok rajta problémát.
Gondolom az csak egy potméter. Nem lehet, hogy ez a brutál meleg szivatja? Üdv
NEm hinném, hogy a meleg szivatja, egyébként pedig az is HALL elemes. Meg kellene mérni a rajta levő feszültségeket, ha jól emlékszem 0,5V-4,5V-os tartományban mozog szabályozáskor, de biztosan van itt aki jobban tudja. Ha lehúzott gázkar esetén nem produkálja ezt akkor biztosan ott a hiba.
Sziasztok
Egy tornádo töltöt javitanék nincs meg valakinek véletlen a shcematikus rajza?Tipusa:YT36. Ha tudnátok segiteni az jo lenne,kiment benne a tl3842 kicseréltem uc3842 re beéledt a táp de a fet forro lessz terhelél nélkül fél perc alatt.Mérve mindent jonak találtam ezért lenne szükségem a schemára. Köszi.
Pontositok a töltö tipusa TL100.A nyákon találhato szám az YT36.Nézegettem az itt lévö töltöket de egyik sem hasonlit rá.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |