Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   1735 / 3960
(#) tprimus hozzászólása Júl 20, 2012 /
 
Sziasztok!
Programozó vagyok és van egy fejlesztési ötletem aminek a kivitelezésére keresek elektronikában jártas szakembert. Részletek privátban. Írjatok bátran.
(#) diablo válasza watt hozzászólására (») Júl 20, 2012 1 /
 

Idézet:
„float vagy int típusú változót küldjek ki a soros portra.”


Istenem! Nem konkrétan float-ot kérdeztem! Tanuld meg értelmezni a mondatokat! Kérdezhettem volna úgy is, hogy több byte-os változót küldjek ki.
_vl_ már mutatott be egy példa programot, hogy kell kiküldeni 4 byte-ot és ez alapján már pofon egyszerűnek tartok kiküldeni egy float-ot is. Vagy ha ezt te nem így látod, akkor te tényleg mindenkit tök hülyének nézel.

Na kibújt a szög a zsákból!
Most már kimondom nem érdekel ha ki is tiltanak, de te tiszta hülye vagy. Az, hogy nincs húszonezer hozzászólásom az még nem jelenti azt, hogy nem követtem ideáig a fórum tevékenységeket és nem vagyok tisztában pár dologgal. Vagy azt hiszed, hogy csak itt a hobbielektronikán lehet okosodni? Meg könyörgöm áruld el mert megöl a kíváncsiság, hogy hol viselkedtem úgy mint egy professzor?? Egyszerűen nem jövök rá.
Te nem vagy tisztában a szavak jelentésével sem!

És milyen nagy arc? Akinek itt a legnagyobb arca van az egyedül Te vagy! És ez meglátszik a mostani hozzászólásodon is, mert szerinted akinek kevés hozzászólása van az kussoljon, mert nem érthet semmihez.