Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv mikrohelikopter
Ott 5V ,vagy 12 V (15 V) mérhető .Próbakén 5 k Ohm 5V vagy 15 K Ohm ellenállás testre (-)- ra evvel megáll a motor és mehet fix testre az 1 szál vezeték . Üdv
Sziaztok!
Nekem lenne egy különleges kérésem, szükségem lenne egy forgó mágneses mező előállítására alkalmas elektronikai kapcsolásra ami 12-24volton dolgozik és legalább 30-50ampert tud. Egy 12 voltos generátorból kiszedve a diódákat asszinkron motorként működik. Ez így jó lenne rollerek, kismotorok, és kis autók meghajtására.A bontókba nagyon sok generátor található fel és alakítható ki belőle elektromos hajtás. Aki tud legyen szíves segítsen, egyenlőre csak kisérleti szinten.
Két egyszerűbb lehetőséged van:
-Ha értesz valamennyire a mikrokontrollerekhez akkor néhány FET-tel kiegészítve tudsz könnyen csinálni -Modell motor szabályzót keresel ami feszültségben megfelelő, de ezt csak vezérlőnek használod, a FET-eket ki kell cserélni valami nagyáramúra
Nagyon egyikhez sem értek, de esetleg ha tudnál egy két linket vagy kapcsolási rajzot azt megköszönném.
Kedves Mindenki
Keresek az ún. EL-GO elektromos mopedhez kapcsolási rajzot. Erről a típusról lenne szó:El-GO Az a baja, hogy se előre se hátra...aksi feltöltve... (tanácstalan arc)
Sziasztok
Tornádó hátsókerék, mekkora nyomás ajánlott? Üdv
Szia. Nekem nincs olyan, de a gumiköpeny oldaláról leolvashatod...
Ott a maximális nyomás van feltüntetve. Az kicsit pattogós lenne.
[OFF]Az enyémeken tartomány van megadva, tól-ig. Ezen belül sok mindentől függ, pl. a terepviszonyoktól, a terheléstől és az időjárástól. Ha a feltüntetett nyomás fele van csak, az már tutira lapos...
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni egy vezérlőegység bekötéséhez .A bringa pugoying 36voltos szénkefés motorral szerelt robogó alkatú.A beszerezhető vezérlője kicsit sovány nincs világítás csati főkapcsolócsati.Én még nem nem szereltem szénkefés motorral szerelt bringát,úgyhogy ha valaki tudna segíteni a csatikkal kapcsolatosan nagyon hálás lennék,mellékelek egy képet a vezérlőről előre is köszönöm.ÜDV!JA jó lenne tudni ,hogy a sárga+kék,vagy a piros+fekete a betáp.
Sziasztok
Beszéltem róla korábban, hogy egyik álmom átalakítani egy simson robogót elektromosra, ezt még mindig így gondolom, és azt is mondtam(írtam ) hogy lehetőleg ez évben kész lesz.. Az igazság az, hogy most lett csak anyagi hátterem a projecthez, viszont már szerintem késő van... Nem sokára jön a rossz idő, (2-3 hónap) és nem biztos, hogy beleférne az időbe,(megrendelt motor, akku, stb stb, kiszállítása, megrendelés teljesítése az eladó részéről, tisztogatás, festés, száradás ebben a jó időben) de legalább jövőre ez le lenne tudva, nah mind1. Azonkívül a költségvetésembe nem fér bele egy simo robogó, csak a garázsban porosodó, úgy, ahogy elinduló schwalbe, az meg nem annyira tetszik, de beletőrödnék, végülis egy új életet adnék neki. Tomi. UI: Jelenleg 750W-ban gondolkozom, 1kW-nak jobban örülnék, de az drágább.
2-3 bar, vagy több, ha bírja. Nagyobb nyomás, kisebb gördülési ellenállás, kisebb áramfogyasztás.
Szia!
Itt a lehetőség amit én is szeretnék ugyanez a tervem egy ECO-val.Ez kellene legalább kisérleti szinten ki próbálni hogy működik-e.Egy elektronikai kapcsolás ami 12-24volton dolgozik és legalább 30-50ampert tud. Egy 12 voltos generátorból kiszedve a diódákat asszinkron motorként működik. Ez így jó lenne rollerek, kismotorok, és kis autók meghajtására.A bontókba nagyon sok generátor található fel és alakítható ki belőle elektromos hajtás. Aki tud legyen szíves segítsen, egyenlőre csak kisérleti szinten. Tehát kellene egy egyszerű vezérlő ami ilyen feszültségen dolgozik. A kefés dinamónak lényegesen rosszabb a hatásfoka.
Én nem fogok vacakolni a generátorral..
Vennék akkukat a működés miatt, és hogy ne idő előtt álljon le, amúgyis biztosabb egy kifogástalan állapotúban gondolkodnom, tehát újat kell vennem motorral együtt. Vezérlőt viszont nem vennék, akár fokozat kapcsolóval is helyettesíteném a gázkart.. pl. 3x12V-os akkukat kapcsolgatni, de úgy, hogy egyenletesen merüljön mind a három... első fokozat: a három párhuzamosan kapcsolva, második: a 3 sorosan, és a 36V-ból 24V-ot előállítani, a 36 volthoz pedig csak simán soros kapcsolás lenne. Így ki lenne váltva egy "drága", hibalehetőségekkel teli vezérlő, és nem utolsó sorban ez a megoldás nagyon egyszerű is lenne, és tetszene az a "tárcsázós/kattogós" hang, mint ami a hévekben működik.. Az én vezérlőmet így képzelem el. Aztán a másik, hogy a schwalbe "műszerfalát" hogy alakítom majd ki, hogy ne legyen csúnya azt nem tudom. A leglényegesebb kérdés, hogy vajon tervben van-e az állambácsinak valamilyen módosítása, hogy hogyan sz.passa meg a segédmotorosokat is, ezzel engem is.. hogy még véletlenül se alakíthassam át viszonylag olcsón a benzines motorunkat. ..de félek idén belevágni, mert télig már csak pár hónap van.. :/ Aztán, hogy mikor esik ténylegesen a hó, mikor lesz hideg a naptár szerint télen, az jó kérdés.
Szerintem ez egy olyan dolog amit nem türelmetlenségből épít az ember. Szóval építsd addig amíg el nem készül normálisan, ha esetleg belecsúsznál vele a télbe akkor is lesz egy használható elektromos motorod jövő nyárra és az az utáni évekre,csak akksit kell cserélni.
Szerintem fogj neki most. A halogatás csak tönkre teszi a lendületet. A vezérlést azért ennél jobbra kéne csinálni. Ez elég targonca jellegű.
Szerintem is ez a megoldás sem lenne olcsóbb mint amit én ajálottam volna, csak ez jóval gazdaságtalanabb és nehezebb. Egy egyszerű olcsó vezérlő kapcsolási rajzot kellene találni. Nem tud valaki?
Szerintem is válltáskor ugrálna a motor, egy közúti járműhöz fokozatmentesre lenne szükség.
Az akku sem szeretné az induláskor meg váltáskor fellépő rövidzárási áramot. Vezérlő több is van fent.Például:
Idézet: „"Egy egyszerű olcsó vezérlő kapcsolási rajzot kellene találni." ” Ez az, hogy még nem találtam. Zolika60: Attól nem félek, hogy jövő nyárra nem lesz kedvem..
Attól én sem félek, csak lehet a körülmények lesznek mások. Egy év nagy idő. :yes:
Ezek nem jók, nekem egy háromfázisú kisfeszültségű vezérlő kellene ami bir legalább ötven ampert, ilyet keress nekem egyenlőre csak kisérleti jeleggel. Lehetőleg ne elvi rajzot mert egy kicsit értek ezekhöz a dolgokhoz, de csak úgy ha van egy konkrét kapcsolási rajz azt meg tudom építeni az egyszerűbbeket de már változtatni nem tudok rajta.
Köszi.
Sziasztok!Nem tudom jó helyre irtam-e,de valaki tud kérem segitsen.Van egy 300w-os elektromos robogóm,50km/h a sebessége,vagyis lenne,de 15km/h-nál többel nem megy.A töltő sosem vált át zöldre még ha 10-12 órát töltőm sem.Nő létemre sajnos nemigen értek hozzá.Leszedem a töltőről,44-es skálán 38,5-ön van.Vagy nem töltőm eleget?Előre is köszönöm segitségeteket!
Sziasztok! Építenék elektromos bringát és szeretném RC szabályzóval megoldani a motor hajtását LINK. A kérdésem hogy alkalmas a kefe nélküli bringa motor meghajtására ugye? A nehezebb kérdés. Milyen jelet ad a vevő egy RC járműben a szabályzónak? Hogyan tudnám ezt "utánozni"? Egyszerű ellenállás változás?
Az 50Km/h túlzás egy 300W-os motortól,ezt csak a kereskedőd állítják.Ahoz legalább 1000W-os moci kellene.A 15Km/h viszont nagyon kevés ahogy írtad.Mennyi idős a bringa?Az baj ha nem vált át zöldre/cseptöltésre/ a töltőd.Nincsenek kipúposodva az akkuk?Van még a vezérlőelektronikánál 2 szál ami ha össze van dugva akkor sebesség korlátozó szerepet tölt be.Merre laksz ha publikus?Lehet a közeledben hozzáértő szaki.
Üdv! Szerelőhöz kell vinni, az egyik akku meghalt valószíinüleg, utána meg kell kérni a szerelőt, hogy nézze meg a sebességkorlátozó össze van-e kötve.
Megközelítőleg 12000-15000Ft-ba fog kerülni. /Tölteni már nem érdemes maximum 6-8 órán keresztül, mert még rosszabbak lehetnek tőle a még jó akkuk is. Gyári töltővel a töltési idő jó akkunál 10-12 óra. Üdv: Frici
Szia!Köszönöm válaszod,2006-os,de összessen ha egy évet volt használva.Győrben van,én már kérdezgettem,de sehol nem találtam szerelőt.Bicikli szerelővel beszéltem,de az meg 50000ft-ról beszélt hogy teljessen átnézzi.Hát nekem aztán nincs ennyi pénzem rá.Dolgozni járok vele.ami a lakóhelyemtől 4-5 km-re van,oda-vissza két nap elmegy egy töltéssel,csak 15 km/h-nál többel nem.Nagyon köszönöm válaszod
Szia!
A piros fekete-páros lesz a betáp, a sárga-kék megy a motorhoz. A zöld-piros-fekete kábelek a gyorsítókarhoz mennek, a fekete-sárga csatit nem tudom biztosan, de tippre a fékkar érzékelője. |
Bejelentkezés
Hirdetés |