Fórum témák
» Több friss téma |
Hello!
Segítséget szeretnék kérni egy 2003-as évjáratú seat leon központizárral kapcsolatban aminek az a problémája hogy bezárni bezárja az összes ajtót a távirányító kinyitni viszont csak a bal első ajtót nyitja ha az ajtókárpitban lévő nyit zár gombokat nyomom akkor viszont működik az összes zár próbáltam már kétfajta kulcstanítást is de egyikkel sem működött most is ugyanaz a helyzet és azt nem tudom hogy távirányítóval lehet a baj vagy a központizár vezérlőegységgel ha valaki tudna segíteni előre is köszönöm
Próbáltad már, mi történik, ha kétszer egymás után nyomod meg a nyitó gombot?
persze ha egyszer nyomod meg csak a bal első nyílik ha utána még egyszer akkor a többi vagyis ma délutánig így működött.
a probléma az volt hogy megkeveredett szerintem a vezérlőegység agya levettem az aksiról a sarukat vártam 10 percet saruk vissza és jó a kulcsot sem kellett újra tanítani!
egy olyan kérdésem lenne még ha a kulcsot bedugom a zárba és mechanikusan nyitom zárom és ott tartom valamelyik állásban akkor az ablak le és fel megy ha a távirányítón hosszan nyomom a nyitás zárást nem történik semmi pedig elvileg tudja az autó ezt hogy tudnám beprogramozni egy 2003-as seat leonon
Sziasztok!
Van egy allitolag ceasar riasztom ,de nincs rairva semmi erdemleges,csak aaha 549389,ha ez mond valamit. A taviranyitomra laser van irva,a belsejebe meg ugyancsak aaha 549389. Kozpontit szeretnek a kocsiba,van 4 mocim hozza,de nemtudom,hogy a riasztom vezerli-e. Van egy kulon kis elektronika amibe egy rozsaszin,es feher vezetk megy,es be-ki riasztskor 10 ill. 0 volt merheto. A a lapon in4000,es in4002 dioda,meg egy rele talalhato.A laprol kifele szabadon egy zold,es sarga vastag vez van leszigetelve.A rele nem csinal semmit kapcsolaskor,es a sarga es a zold vezeteken nem merheto semmi. Letezik,hogy ez a vezerlo,csak rossz?Venni akarok,egy t70016 kozpontit,ha nem jo az elektrrlonika.Erre vonatkozo kerdesem pedig,hogy ha 1 tavirnyitoval szeretnem hasznalni akkor tanithato ez a tipus,vagy ha felismeri valaki a riasztom akkor esetleg az? Koszi A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2012
Az szinte biztos, hogyha nincs is relés kimenete, akkor is van tranzisztoros. Azzal pedig simán vezérelhetsz egy kp zár vezérlőt (simát, nem kell távvezérlős), ergo marad az egy távvezérlő, a riasztóé.
Ez a tranzisztoros kimenet általában a régebbi riasztókban volt, és külön kisebb lábszámú csatlakozója volt, vékonyabb vezetékekkel. Ha relés kimenete van a mai trendnek megfelelően, akkor annak 6 kivezetése van, akár közvetlenül is kapcsolhatod a motorokat. Bár ez utóbbi esetben csak a távirányítóval fog működni az összes zár, mechanikusan nem. Üdv Inhouse
Koszonom a valaszt!
Kozbe vettem egy rtype t70016 kozpontit.Kiprobeltam kint,mielott beszerelem.Ami furcsa,hogy nyitni,nyit rendesen,de zarasnal,ha megnyomom a gombot,akkor visszaugrik nyitott alapotba.Csak akkor zar be,ha hosszan nyomom,es akkor is ugy,hogy zar,nyit zar a motor.Ez csak a terheles miatt van,mert nincs a zarra kotve,vagy rossz? Koszi!
A lényeg, hogy az 5 vezetékes motor legyen átbillenve stabilan az adott állapotba.
Üdv Inhouse
sziasztok. segitseget szeretnek kerni, hogy mitol nem mukodhet a kozponti zar (skoda fabia), csak a riaszto pittyog es az ajtokat nem nyitja. valakinek valami tipp, hogy mitol lehet?
Üdv a Szakiknak!
1998 as A mercinek melyik 2 vezetéken megy a levegős kp zár vezérlése? ( sofőr ajtónál értelem szerűen) Nem tudom BUSos e nem szeretnék semmit hazavágni benne ezért nem kísérletezek. Köszönöm
Köszi a választ!
Beraktam,és tök jól működik,úgyhogy csak terhelés kellett neki! Köszi!
üdv
seat gyári központizárba már javítottam mikrokapcsolót de most egy vw-ben kéne cserélnem de nem emlékszem a méretére és nem a 5-6 ezres mikrokapcsoló javítókészlet szeretném belerendelni jó nekem az 500 forintos mikrokapcsoló is csak meg kéne rendelni és kellene a méret a rendelés miatt ha valaki tud segíteni azt megköszönném
Sziasztok!
Központi záras autómba vettem egy távirányítós vezérlőt. Elkezdtem bekötni,de nem tudom pontosan hová kössem be a két db index villogtató kábelt,hogy nyitáskor-záráskor villogjon? Keressem meg az indexrelét,és oda? Segítségeteket előre is köszönöm!
Úgy gondolom elég ha a hátra menő kötegen találsz jobb és bal indexet arra mehet.
Sziasztok!
Remélem a megfelelő témába írok. A gondom a következő: Corsa C központi zár távirányítóban cseréltem egy mikrokapcsolót. Tulajdonsága, hogy ha 3 percnél hosszabb ideig van kivéve az elem, akkor újra kell programozni. Na már most nekem sajnos ez nem sikerült, mivel a panelról hiányzik valami kis négyszögletes dolog, gondolom ami az autóval kommunikál. Furcsa, hogy mielőtt cseréltük a kapcsolót, a nyitás és zárás funkciók működtek. Remélem nem tól bonyolultan írtam le a hibát. Szerintetek mit lehet tenni, hogy a dolog ismét működőképes legyen? Köszi előre is! G.
Ha idáig működött akkor most is kellene.
Próbáld meg programozni. A könyvében benne van. (gyújtás és nyomd meg a nyitó vagy záró gombot azt hiszem)
Telefon zoom-mal tudtunk egy ilyen képet csinálni: Bővebben: Link
Nem túl jó, de látszik, hogy össze van karistolva a nyák, mint ha meg lenne szakadva az áramkör. Szerintetek? A "tanítás" sajnos nem működik, ezt írtam is előbb. Köszi előre is! G. A hozzászólás módosítva: Nov 18, 2012
üdv!
Lenne 1 kérdésem: Adott egy Mitsubishi Lancer 1991-es, gyári központizárral, ami kulcsos, elmondás alapján elöl master motorokkal. Namost vettek hozzá egy távirányítós kp-i zár vezérlőt, ezt kellene párositani a gyárival. illetve itt a kérdés, hogy párositani érdemes vagy az újat betenni? Mik a lehetőségek? Az új távirányítós egység rajza olyan, hogy vagy 1master 3 slave, illetve 2master 2 slave verzió lehet. A vezérlőből megy az össze motorba plusz-minusz, illetve a master motorokba a 3 szál a mikrokapcsolónak. A hozzászólás módosítva: Nov 23, 2012
Meg kell nézni, hogy a gyári azon a 3 szálon testet kapcsol-e? Ha igen, akkor csak 2 szálat kell a tápon kívül csatlakozni a régivel. A motorok megmaradnak...
Üdv Inhouse
Tehát ha jól értem, akkor ha testet kapcsol, a mikrokapcsoló szálait (nyitást-nyitással, zárást-zárással) a két vezérlőn párhuzamositom, az új vezérlőnek adok tápot és kész?
Én ezt úgy értelmezem, hogy az új vezérlő csak jeleket ad ezáltal a gyári vezérlőnek, az meg végrehajtatja a motorokkal.
Így ahogy mondod. Egy izzós próbalámpával kipróbálhatod a gyárit, hogy testre kapcsol-e és melyik a 3-ból az a 2 szál. Azzal lehet még gond, hogy divat a vezető oldali ajtónál elhagyni a motort és csak mikrokapcsolót rakni. Kulccsal úgyis zárják mechanikusan elég a jelet előállítani. De ilyenkor gondot okoz, mert nem fog zárni/nyitni az első ajtó és így a többi sem...
Üdv Inhouse
Azt mondták, hogy jobbról-balról viszi az ajtókat kulccsal, tehát lennie kell motornak, meg 91-es japó gép, nem hinném, hogy ezzel spóroltak..
Ha meg kell, beruházunk egy 5 vezetékes mocira... Akkor egyéb meglepi nem lehet? Kimérem, párositom, próba aztán mérek áramfelvételt, mert állitólag be volt kötve, de leszoppantotta az akkut.
Ha megy jobbról is, akkor oké. Pont a 90-es évek japó gépeinél volt divat a motor elhagyás. Beruháznod nem kellene motorba, mivel szettet vettetek, nem?
Meglepetés abból lehet még, ha érzékeny a vezeték nélküli vezérlő arra, hogy nincsenek rajta a motorok. Rakj már fel pár képet erről a vezérlőről! Ha nincs látható nyoma ha kibontod, akkor a belsejéről is. Az akkut nem szívhatja le, mivel alap helyzetben minimális áramfelvétele kell legyen, a motorok meg kevesebb mint 1s-ig dolgoznak. Üdv Inhouse
üdv Inhouse!
Kép még nincsen sajnos, mert elmondás alapján kérdeztem az eddigieket! Állítólag csak a vezérlőt vették, ami csak kp-i zár és távirányítós. Tehát merem remélni, nem lesz buktató! Esetleg ha: - pozitivval vezérel a gyári rendszer? - érzékeny az új vezérlő a motor hiányára, ahogy írod?
Legyen meg ez a 2 dolog, addig ne variáljunk...
A kp zár vezérlők 99%-a testet kapcsol. Ha csak külön vezérlőt vettek, akkor az is lehet, hogy variálható a kimenete. Üdv Inhouse A hozzászólás módosítva: Nov 24, 2012
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, kaptam egy Thunder CA103 típusú autóriasztót, amelyet be szeretnék kötni az autómban (Fabia I.). A mellékelt kapcsolási rajzon 1-2 dologban nem vagyok biztos, bár visszaolvastam a fórumot és elég sok hasznos dolgot találtam, de nem szeretném elcseszni az autót sem ezért kérnék segítséget. Az autó gyári kulcsos központizárral, elektromos első ablakkal és komfort elektronikával van felszerelve.
http://www.metroman.hu/kepek/2011_thunder%20CA103%20autoriaszto%20b...to.pdf A linken látható rajzon az alábbiak kérdésesek számomra: - a központizár 6db vezetékét hogyan kell rákötni (összehozni) a gyári elektronikával úgy, hogy kulcsról is és távirányítóval is nyíljon az autó? - Az irányjelzőkhöz menő 2db barna vezetéket hol a legegyszerűbb bekötni a rendszerbe? - Az úgynevezett shock sensort hova célszerű elhelyezni az autóban? - Az ablakemelő piros vezetékét érdemes bekötni? - Az ajtókapcsoló +/- vezetékét az utastér világításhoz gondoltam bekötni, mivel az bármelyik ajtó nyitásakor világít (az autóban van késleltető elektronika) ? A gyújtás tiltást és a csomagtér nyitást nem szeretném bekötni szóval ezek nem érdekesek. Az áramot direktben az akksiról kapná a rendszer, a sziréna is a negatívat az akksiról a rajz szerint. Előre is köszönöm a segítséget.
Meg kell nézni, hogy a gyári testet kapcsol-e, vagy pluszt. Aszerint kell bekötni a 6 vezetéket. Szinte a topic minden oldalán előköszön a kérdés.
A késleltetés elektronikája a legtöbb riasztót behülyíti, de erre is van megoldás. például itt és itt meg itt meg itt is itt itt itt itt index index Üdv Inhouse
üdv!
Pofon egyszerű volt, két szálat kellett a gyári vezérlő nyitás-zárás vezetékére, tápot az új vezérlőnek és ment is! Köszi!! |
Bejelentkezés
Hirdetés |