Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Eagle 3D segítség, POV-Ray
Témaindító: Thomas10100, idő: Jún 5, 2006
Témakörök:
Szerintem így: Alkotsz egy panelt a board-ban és üresen elmented. Amikor a schematic-ból a board-ba váltasz egy szabvány panel fog megjelenni. Az általad alkotott panelt kivágod az "olló"-val, a szabványost törlöd, a sajátot meg "beragasztod". Az alkatrészeket ezután elhelyezed. Persze ez csak akkor kell, ha 3d-ben meg akarod jeleníteni, mert egyébként felesleges.
Hello!
Másik megoldás: először megnyitod a megfelelő formájú board-ot, majd átváltasz shematicba. Máris pakolhatod az alkatrészeket, a board nézeben már az álatad kiválsztott panel forma és alkatrészek lesznek. Így nem kell vagdosni, picit gyorsabb.
Üdv mindenkinek.
Ma estére két kérdésem is lenne. 1, Egy kész nyákot kell visszarajzolnom board-ba. Elhelyeztem az alkatrészeket, majd a via-kat. Kézi huzalozásban hogyan köttök össze egy via-t egy másik via-val? Van módszerem, de kissé bonyolult. 2, Itt van egy él csatlakozó, valakinek megvan-e a 3D képe, vagy esetleg el tudná készíteni. Lehet, hogy másnak is szüksége lehet rá. Köszönettel.
Az első kérdést inkább a Eagle 4.16 ... vagy az Eagle Nyáktervező topic-ban kellene feltenni.
Az élcsatlakózót pedig simán megjeleníti az Eagle 3D, csak a külső részét körbe kell rajzolni Dimension layer-rel.
Szia MPi-c.
Köszönöm a válaszodat, OK átmegyek a másik topikba.
Szia !
Tud valaki helyet ahonnan lehet letölteni a 3D-hez TO-220 tokos tranyó makrót, vagy valami hasonló power tranyó makrót ? Üdv!
Benne van a transistor.inc-ben álló és fekvő változatban is. Azok nem jók?
Szia !
De jó, csak nem találtam mert az img könyvtárban lapoztam a képeket, ott meg valahogy nem találtam a TO-220 -as tokot. Makrok közt meglett Üdv!
Csináltam egy VIDEÓt.
A csavarok és a trimmerek össze-vissza forognak. Ez engem zavar, de annyira azért nem hogy újra elkezdjem renderelni két fokonként. De hogy máskor ne járjak így megkérdem, erre tud valaki megoldást hogy ne forogjanak?
Mikor a Pov-ray-el akarom megnyitni a pov-fájlt a run gomb megnyomása után nem jeleníti meg a 3d-s nyákot,hejette sárgával kiemeli,hogy: #include "tools.inc".
Mi lehet a gond?Köszi a segítséget.
A pov fájl és az inc fájlok ugyanabban a könyvtárban vannak?
Nem a pov fájlt máshova mentettem.Köszi a segítséget.Most ugyanoda mentettem ahol az inc fájlok voltak (Eagle3d\povray) és így működik.
Egy helyen kell lennie a pov fájlnak és az összes inc-nek. Érdemes lenne a topicot végig olvasni! (nem olyan hosszú)
Megpróbáltam egy másik nyáktervemet megnézni 3d-be.Most jó helyre mentettem de nem működik.Ezt írja ki:
#macro TAPSKAPCSOLó(mac_x_ver,mac_y_ver,mac_z_ver, mac_x_rot,mac_y_rot,mac_z_rot) Ez mit jelent?
Ne használj ékezetes betűket a panel nevekben! Csak el kellene olvasni a topicot!
Bocsi elolvastam csak az ilyen apróságok mindig elkerülik a figyelmem.Megpróbáltam ékezet nélkül is, úgy se jó.Ugyanazt írja ki.
Ha úgyan azt írja :
Idézet: , akkor még mindig ott az "ó"!! . Nem elég a pov fájl nevét átírni, sőt nem is azt kell, hanem az Eagle-ben a schematic és a board nevében ne legyen ékezetes betű. Azokat írd át és futtasd rajta újra az Eagle3D ulp-t! A pov fájlban is kijavíthatod, de ott több helyen is szerepel (legalább kétszer).„#macro TAPSKAPCSOLó(mac_x_ver,mac_y_ver,mac_z_ver, mac_x_rot,mac_y_rot,mac_z_rot)”
Tud valaki tanácsot adni, hogy honnan tudok png-ket letölteni eagle3d-re.Köszi
Szia !
Az img könyvtárban lévő png-re gondol az alkatrészek képei. Üdv!
ha arra gondolsz, hogy letöltesz egy png-t, és lesz olyan alkatrészed, az szerintem nem fog menni, tudtommal a png egy képfájl..
Az alkatrészek képeire.Ha ezeket berakom a megfelelő könyvtárba nem lesz olyan alkatrészem?
A szerző honlapjáról letölthető alkatrészek képei mind benne vannak az Eagle3D-ben alkatrészként. Ha más képet töltesz be, attól még nem lesz olyan alkatrészed. 3 x írom : el kellene olvasni a topicot!
Ahogy mondod...
De ha belegondolsz kicsit, akkor te egy képet egy adott nézetből látsz, a programban viszont akárhogy forgathatod, mindenfélét csinálhatsz vele, ezt egy képpel hogyan tudnád megtenni? Sajnos még nem találták fel azt a programot, ami egy képből alkotna egy 3 dimenziós tárgyat...
Idézet: „Sajnos még nem találták fel azt a programot, ami egy képből alkotna egy 3 dimenziós tárgyat...” Ilyen egyértelmüen nem jelenteném ki.
Én szerintem egyértelműen ki lehet jelenteni, mert egy képből sosem látod mi van a másik oldalán...
Viszont azt a képet ki lehet teríteni, mintha egy papírkockát vágnánk szét, amit utána csak össze kell hajtogatni és ragasztani.Ami szerintem egy programmal megoldható.Bár nem értek hozzá én ezt így képzelem el.Azt viszont már tudom mire jó a png.
Üdv |
Bejelentkezés
Hirdetés |