Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Omega elektromos gondok
Lapozás: OK   3 / 4
(#) Opelomega hozzászólása Feb 8, 2012 /
 
Tiszteletem. Sajnos nagy gondom van a szeretett autómmal. (Opel Omega 2.0 8szelepes) Menet közben sziszegő hangra lettem figyelmes a kesztyűtartó irányából, majd nemsokkal ezután fagyálós hűtőfolyadékot kezdett spriccelni.....Gőzkabint csinálva az utastérből.. Amit tapasztaltam ez után: A kiegyenlítő tartályból szép lassan elszivárog a folyadék, fűtés viszont van....Tudna esetleg segíteni valaki?? mi ilyenkor a teendő?? Előre is köszönöm.
(#) Opelomega hozzászólása Feb 8, 2012 /
 
Hogyan kezdjek hozzá a szereléshez? Mit kell szétbontanom ahhoz, hogy hozzáférjek a fűtőradiátorhoz?
(#) CsemanAttila válasza Opelomega hozzászólására (») Feb 8, 2012 /
 
A sziszegő hang az egy vákuum cső lesz. Omegában mindent vákuum kapcsolgat. Én szerintem a fűtéscsap ment szét benne. Üdv!
(#) Opelomega hozzászólása Feb 8, 2012 /
 
Gondolom valami kilyukadhatott, mert az anyós ülés elé spriccelt kb. 2 liter hűtőfolyadékot...Csak az a furcsa hogy fűtésem még van....
(#) Opelomega hozzászólása Feb 8, 2012 /
 
Egy fontos kérdésem lenne még...Álljak neki magam szétbontani mindent, vagy jobban járok, ha szerelőhöz viszem??...Nem vagyok ügyetlen, de úgy értesültem erről a problémáról, hogy szét kell szedni a javításhoz az egész műszerfalat....
(#) Opelomega válasza smirga hozzászólására (») Feb 8, 2012 /
 
HA tudnál segíteni nekem radiátor szerelésben azt nagyon meghálálnám..Előre is köszönöm
(#) zolika60 válasza Opelomega hozzászólására (») Feb 8, 2012 /
 
Azt nehezen tudnánk megmondani, hozzá kezdj-e. Egy kevés ilyesmiben való jártasság nem árt hozzá, de ha kellően elszánt vagy és a megfelelő körülményeid megvannak hozzá neki láthatsz magad is. Nem atomfizika ez. A megfelelő körülmények alatt a fűtött garázst és az elegendő szerszámot értem.
(#) akos70 válasza Opelomega hozzászólására (») Feb 8, 2012 /
 
A radiátor cseréjéhez ki kell venni a komplett műszerfalat. Ha szerencséd van, csak valami csatlakozó adta meg magát, amihez esetleg hozzáférsz. Kezdd el ott bontani, ahonnan a víz meg a sziszegés jött.
(#) Opelomega hozzászólása Feb 9, 2012 /
 
Megbontottam....már kint van a kesztyű tartó, mert a ventilátorom is nagyon hangos volt, valószínűleg az is csere.. Viszont a műszerfal kivétele lényegesen nagyobb feladat lesz számomra.. bár van garázs és szerszám is...azért még meggondolom, hogy neki kezdjek-e....A sziszegő hang és a folyadék folyása a kesztyűtartó alól, a középkonzol irányából jött, viszont eddig csak a fűtőradiátor csöveit látom...azon viszont semmi rendelleneset nem látni.
(#) Opelomega hozzászólása Feb 9, 2012 /
 
Van esetleg valami tanács arra, hogy hol vannak a műszerfal fő tartó/rögzítő csavarjai? feleslegesen nem szeretnék minden kis bigyót lebontani...:v Csak amit nagyon fontos...Előre is köszönöm a válaszokat.
(#) Opelomega hozzászólása Feb 11, 2012 /
 
Sajna elakadtam. segítséget szeretnék kérni, ahhoz hogy hogyan szereljem ki a komplett műszerfalat? Már lebontottam annyira, hogy nem látok több csavart. A fő problémám a fűtőradiátor cseréje lenne, de egyszerűen nem tudok hozzá férni. Ha valaki tudna nekem segíteni, azt nagyon szépen megköszönném. Előre is köszönöm.
(#) menyus válasza szolvero hozzászólására (») Feb 11, 2012 /
 
Én túl vagyok egy ilyen kijelző javításon, a jó isten mentsen meg tőle még egyszer..Olyan elb***tt megoldással készült az a kijelző hogy szinte javíthatatlan. Fólia szalag rávasalt vezetőcsíkokkal, forrasztani nem lehet mert olvad, szakad. Ha megtörik akkor vége a dalnak, kezdheted előlről. Végül én kínomban levágtam a szalagból, felpucoltam forrasztottam (óvatosan mint a hímes tojást) és hajszálvékony "derótokkal" bekábeleztem a hiányzó szegmenseket..Így ment kb 2 évet de mára már ismét szegmens hibás az egész kijelző. A háttérvilágítást kicseréltem egy 2 db 0,5W os power LED re az tök jó. De ha csak hidegben halvány nem lehett hogy csak a háttérvilágítással van gond? Azt viszonylag egyszerű kicserélni nagyobb LED ekre.

Részemről én lemondtam róla, legfeljebb megjegyzem melyik adón mi van a rádióban, a hőmérsékletet megoldottam egy 1500 Ft os külső belső hőmérővel. A rádió kódját fejből vágom, szóval már nem tud bosszantani a rossz kijelző.. A fogyasztásra meg nem vagyok kíváncsi, így is úgyis sok egy ilyen öreg elavult autónál (97' "B" X20 SE (8 szelepes, igazi rakéta) ... )
(#) Opelomega hozzászólása Feb 22, 2012 /
 
Na újra itt.....az autó végül is szerelőnél végezte....ha esetleg valaki arra vetemedne, hogy önnön maga saját kézzel próbálja meg kicserélni a fűtőradiátort....KÉREM NE TEGYE!!!!!....AMENNYI IDEGESKEDÉS ÉS NYŰG VAN VELE......NEM ÉRI MEG!
A ventilátor motort viszont sikerült fel újítanom. A perselyt kicseréltem csapágyra...jobb mint az eredeti....
(#) zolika60 válasza Opelomega hozzászólására (») Feb 22, 2012 /
 
Márpedig szegény szerelő kénytelen erre vetemedni. :yes: Írtam az elején, hogy csak te tudhatod van-e tudásod és lehetőséged megcsinálni. Néhány autóban már cseréltem, van amelyik egyszerű és van amelyik macerásabb. Ezek szerint az Omega az utóbbi kategóriába tartozik.
(#) CsemanAttila válasza zolika60 hozzászólására (») Feb 22, 2012 /
 
B Omega fűtése? Az nem macera, az maga az agyvérzés...... Egyszer valaki felcserélt a motortérben két vákuum csövet, mire rájöttem, hogy miért nincs fűtés.... Remélem a tervezők görcsben rángadóznak
(#) zolika60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Feb 22, 2012 /
 
Még vissza sírod ezeket az autókat. Amikor már minden számítógépes programozós lesz. Az általunk javított márkán már szinte minden ilyen. Nem tudsz alkatrészt cserélni számítógép és gyári program nélkül. Magam részéről felkötném azt a tervezőt aki a számítógépet beletervezte az autóba.
(#) CsemanAttila válasza zolika60 hozzászólására (») Feb 23, 2012 /
 
Ne is mond, tegnap küldtem el egy C Vectrat mert hozzá sem tudtam szagolni. Bele olvastam ugyan a Can-bus vezérlés című könyvembe, de sokat nem segített....
(#) omegaszsolti hozzászólása Dec 27, 2012 /
 
Sziasztok most járok itt először és valószínűleg nem utoljára . Van egy 1990 es td 2.3 as A Omega kombim.5 éve vettem igazi bontószökevény volt azóta csak költök rá. Folyamatos elektromos bajai vannak egy csomó fölösleget már kiiktattam (központi zár ,riasztó légkondi,el.ablak stb)
most a generátor halt meg de az sem biztos mert a harmadikat tettük bele (igaz bontott)és egyik sem működött. A kábelek rendben vannak a műszerfal alatt az összes biszti jó.
Nem tudok rájönni mi a baj. Esetleg valakinek volna ilyen szivattyús generátora ami biztosan működik esetleg cserélnénk más alkatrészre,vagy eladná nem horror áron?
(#) pumi válasza omegaszsolti hozzászólására (») Dec 27, 2012 /
 
Helló. Nézd meg a kilométer órában jó e a töltés visszajelző lámpa meg elvileg van ott egy ellenállás az szokott el égni , legalább is nekem ez volt a baj bár nálam b omega volt.
(#) gajdos74 hozzászólása Feb 11, 2013 /
 
sziasztok lenne egy kis gondom van egy 91 omega .a. nem akarja elérni az üzemi hőfokot igy gyenge a fütésem télen nyáron kb 80_82 nem rég cseréltem termosztátot fütőradiátor ok hütő ok köszönöm a segítséget
(#) akos70 válasza gajdos74 hozzászólására (») Feb 11, 2013 /
 
Az bizony üzemi hőfok. Ha ilyen hőmérsékletű víz kering benne, és a radiátorod nincs elvízkövesedve, annak sütnie kell, ha a szellőzőrostélyhoz nyúlsz.
(#) gajdos74 hozzászólása Feb 12, 2013 /
 
hello arra gondolsz hogy vizköves a rádiátorom? és szerinted elég a 80 82 fokos viz? gyenge langyosat fúj sajnos, szerintetek mit kellene csinálnom vele hogy jó legyen esetleg rádiátor csere köszi a választ.
(#) akos70 válasza gajdos74 hozzászólására (») Feb 12, 2013 /
 
Gyenge langyosat a 40 fokos víz csinál. A 80 fokosnak perzselnie kell. Igen, úgy tűnik, hogy vízköves. Tisztítani elég rizikós, ami a vízkövet eltakarítaná, az valószínűleg az alumíniumot is.
Mondjuk cserélni se egyszerű.
(#) zolika60 válasza gajdos74 hozzászólására (») Feb 12, 2013 /
 
Lehet. hogy csak eltömődött a lamellák között és nem tudja átadni a hőt. Legalább is az én autómnál volt ilyen gond. Kiszereltem, kitakarítottam a sokéves maszatból, és azóta is használom.
(#) gajdos74 hozzászólása Feb 13, 2013 /
 
köszönöm a válaszokat veszek egy radiátort nem nagy összeg.
(#) gajdos74 hozzászólása Feb 21, 2013 /
 
hello nem tudná valaki meg mondani hogy lehet egy sportos kipufogot átalakitani normál hangra
egyébként savallo vagy valakivel cserélnénk egy gyárira
91 omega a 2000cm
(#) foxrudi70 hozzászólása Júl 4, 2013 /
 
Sziasztok!
Van egy olyan problémám,hogyha bekapcsolom a klímát,egy idő után fölforr a vizem.Ha időben kikapcsolom,vissza megy,és beáll a hőfok.Hűtővizem nem fogy,klíma frissen töltve,a hűtőradiátor viszont nem mindig kapcsol,mert a relé be szokott ragadni.de azt ha megmozdítom működik egy darabig.Bár hideget fúj,de már nem annyira mint 3-4 éve.szóval valami ötletet tudnátok mondani?
Előre is köszönöm.
(#) zolika60 válasza foxrudi70 hozzászólására (») Júl 4, 2013 /
 
A klímahűtőnek külön ventilátora szokott lenni, ami akkor kapcsol amikor indul a kompresszor. Talán az nem megy.
(#) foxrudi70 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 4, 2013 /
 
Szia.Az megy rendesen,a rendes hűtőé szokott rosszalkodni.Esetleg termosztát?
(#) zolika60 válasza foxrudi70 hozzászólására (») Júl 4, 2013 /
 
Az is lehetne, de az nem függ össze a klímával.
Következő: »»   3 / 4
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem