Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Házilag építhető fémkereső
Sziasztok!
Régebben már megépítettem az Equinox-ot,ez volt az első keresőm működik is a maga módján.Szeretnék viszont továbblépni,tudnátok ajánlani egy olyan keresőt ami jól van dokumentálva és egy kezdő is meg tudja építeni.Válaszokat előre is köszönöm.
Szia Zs21 !
Én nagyon kezdő vagyok , de belefogtam a Silver Star 1A építésébe , amihez építő kittként lehet kapni nyák-ot , fejet is . Elég jól haladok vele , bár a fejet saját magam kívánom elkészíteni . Éppen ezen ügyködöm . A gyártó ezen kívül nagyon segítőkész , persze ezzel nem kívánok visszaélni sem . Sokan el is készítették már (több évvel ezelőtt ) , tehát tapasztalatokkal is tudnak szolgálni . Nagyon bízom a projectben . Üdv/ Fastaction
Köszönöm a választ.Ránézek majd.Közben találtam egy ígéretes keresőt Tesoro Golden Sabre a neve és egy másik Tesoro Bandido II. a neve .még nem tudom melyik legyen. Vélemény?
Ha az én véleményem számít, akkor a Golden Sabre a nyerőbb. Megcsináltam mindkettőt.
Van egy barátom, kinek Silver Star-ja van. Keresőztünk már együtt, ő Silverrel, én Goldennel és a gyakorlati tapasztalatok alapján is a Golden Sabret választanám. Persze, lehet, hogy a Silver hibás volt.
Kissé félreérthetően fogalmaztam az előbbi hozzászólásban. A két Tesoro klónt építettem meg. A Silverrel csak találkozni szoktam.
Mivel nem az elektronika hanem a fej elkészítése a kihívás, nem látom értelmét annak hogy csinálj egy gyenge (érzéketlen) elektronikát, megspórolva ezzel mondjuk pár száz Ft-ot, meg néhány alkatrészt. A fejet így is úgy is meg kell csinálni (vagy venni), ezért érdemesebb valami olyan áramkört építeni hozzá, ami az után építők körében is népszerű, bevált (pl. IGSL, TGSL stb.). A Silver Star már nem az a kategória aminek érdemes lenne nekiállni.