Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Villanymotor bekötése
A betűk a motoron lévő bekötő csavarokat jelölik, ha szabványos és a tekercselő nem kötötte másként. Ha így nem egyértelmű lefotózod a bekötést talán okosabbak leszünk.
A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2013
Idézet: „Nemtudnátok leirni ugy h fázis nulla ilyesmi ?” Még ennyire se kell bonyolítanod. Jön a két szál a konnektorból és kész. Az az oldalsó meg a védőföldelés, azt mindenképp rá kell kötni a motorra.
Holnap lefényképezem és felrakom!
azt értem h a csavarokat jelöli csak azt nem h hova mit kell kötni :S
Mi meg nem értjük a 'h' betűket, mit jelentenek? A második mondat is nagy betűvel kezdődik! Legközelebb nem ír neked a moderátor, hanem letilt!
Visszább is megnéztem, Te egy háromfázisú motort egy fázisról szeretnél üzemeltetni? Az általam betett rajzok három fázisra vannak. Ha lesz fotó szerintem tudunk segíteni. A helyesírásra illik figyelni.
A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2013
Itt egy titkos rajz, nem ám mindenkinek mutogatni, maradjon köztünk...
Ma volt egy kis időm kötögetni. Elindult a motor deltában is de mégsem
Sajnos úgy néz ki a 3x16 amper kevés a 5.5kw-hoz . Üresjáratban szépen megy a motor de ha rárakom a kompresszor ékszíját akkor lecsapja a megszakítót mikor deltába kapcsol. Azért mindenkinek köszönöm a segítséget! Holnap 3kw-val is kipróbálom.Most már kíváncsi vagyok....
Bocsi akkor nem irok több "h" betüt akkor kiirom h= hogy .
Láttad a rajzot, hogy az enyém, hogy van kötve? mert majdnem ígyvan ( nemértek hozzá csak ha elmondják mit hova akkor betudom kötni,, ezáltal nemtom mi közte a különbség bocsi
Már nem élt hiába a modi... Itt - nagyon helyesen - alapfelszerelés a Magyar Helyesírási Kézitáska.
Az a különbség, hogy te csak a 3 pontot rajzoltad le én meg mind a 6-ot.
Valóban, jól látod, alapjában ugyanaz a bekötés a hálózat felől, csak a motoron variálunk. A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2013
* A borzamlas írásmód miatt kivéve!
A hozzászólás módosítva: Márc 21, 2013
Lehetséges az is, egy újratekercselés alkalmával előfordul, hogy egészséges lustaságból nem hozzák ki mind a 6-ot.
Így már értem, mit nem értesz, nincs annyi drótvéged, mind amennyire szükség van. A jó hír az, hogy nem is kell, ez a 3 szál az optimális bekötés eredménye, amit először rajzoltál, úgy kell használni! Már csak el kell találnod, mekkora kondival indul ügyesen, illetve, ha menet közben gyengébbnek tűnik a motor, kellhet egy üzemi kondenzátor is, mindezen technikák mellé. Ez ugyanannak a 2 bekötési pontnak fog kelleni, ahova most a nyomogomb viszi az áramot a kondin keresztül.
5,5 kW-os motorral hajtom az ágaprítómat, 3*16-os automatáról. 6 cm-es száraz akácot simán viszi. Ha nagyon megterhelem (vagy kopott a kés ), akkor vágja le.
Nálad más baj is lehet. Pl. illesztetlenség. Túl nagy fordulattal akarod hajtatni a kompresszort. Az üzemben bírta a rendszer, nálad nem.
Ez egy teljesen gyári kompresszor,szerintem ilyen gond nincsen.Csillagban szépen megy úgy nincs vele gond.
Üresjáratban simán megy deltában is?
Igen.ha leveszem az ékszíjat akkor deltába átkapcsolva is megy simán. Kipróbáltam egy másik villanymotorral is.Azzal is működött szépen.Ez egy viszonylag nagy kompresszor.Lehet ez a gond hogy nagyon megterheli már a motort!?
Az üzemben ahonnan vettem ott ment szépen,de gondolom ott nem 3x16 amper volt......
Lefényképeztem a motor bekötését. Igazatok volt 6 kiállás van elnézést elnéztem.
Szia
Üzembe szépen megy 3x16A rar Ha a 3x16A csak a műhely felé megy, akkor, talán. Ha a lakásba is bemegy, biztos, hogy valami még, van rajta. Ékszíj kérdés: Ezek szerint, a motor üresen szépen megy. Ez is, eredmény. A kompresszornak 900….1000ford/perc kell. Ha nagy, még kevesebb kb.: 500…700ford/perc környékén. Elvileg, ha csak üresen járatod a kompresszort,( Ne termeljen a tartájba.) akkor is lecsapja a kismegszakítót? Amikor lecsapja a kismegszakítót, akkor milyen nyomás van a tartálba? ( Ha üres tartájjal indítod a feltermelést. ) Esetleg még lehet, hogy a kompresszor kenése, nem megfelelő. ( Nehezen jár.) üdv.
Minden rendben, nem kell a lemezeket átraknod, kondenzátorok kellenek, mint már jeleztem.
Rendben. A bekötés így jó, ahogy van? mert nekem nem ugy van kötve ahogy a te rajzodon
Szia ismét
Egy gondolat még. Ha a kompresszor nem tudja a levegőt kiengedni (beragadt szelep, szűk csőkimenet. ) Akár 6….10Bar t is termelhet csak te ebből semmit, vagy csak keveset látsz, mert magába a kompresszorba van. De a motort, terheli. üdv.
Pontosan ugyanúgy van kötve mindkét rajzon, csak nekem sötétebb volt a tintám.
Nincs jelentősége az eltérésnek a bekötési pontok tökéletesen egyenértékűek. Kondit keríts és had menjen, haladjunk.
Hello! Miért? Mert a motor a képen el van fordítva 90 fokkal? De remélem így már megérted.. üdv!
Nem,ilyenről nincsen szó hogy nincs kenés vagy nem jó a fordulat vagy kicsi a csőátmérő.Ez nem házilag tákolt valami.
Viszont kipróbáltam amit írtál hogy a kompresszorról lekötöttem a töltőcsövet.Úgy nem csapta le.Szerintem úgy pont a határon van a terhelés a hálózathoz képest.Úgy néz ki egyenlőre marad a csillagban való üzemeltetés.
Üdv,
adott egy kompresszor, ami gyárilag 230V-ról üzemel. Át szeretném kötni 3 fázisúra ha lehetséges. a motor kapcsolási rajza csatolva. a szinek a motorból jövő vezetékek szinét jelentik. a jelöléseket a csatlakozóról olvastam le. C1 kondi: 65uF C2 kondi: 220uF a motoron ennyi adat áll rendelkezésre: 2230W 2850 1/min megoldható a 3 fázisra kötés? ha igen akkor milyen, delta, vagy csillag? előre is köszönöm.
Sajnos a kompresszorok nem a kis áramfelvételű fogyasztók közé tartoznak. Alap esetben a deltába váltásnál az üzemi áramfelvétel háromszorosa körül van a pillanatnyi áramfelvétel, de a te esetedben ez ennél több, amit már nem bír el a kismegszakító. Milyen karakterisztikájú a megszakítód? Vélhetőleg "B"-s. Erme által említett gallyaprító annyival előnyösebb, hogy annak áramfelvételét lehet szabályozni az adagolással.
Jól értem, te a 400 V-os tekercselésű villanymotort csillagban szeretnéd folyamatosan üzemeltetni?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |