Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » AVR-es alkatrész (tranzisztor) teszter
Lapozás: OK   18 / 83
(#) pluto válasza BlackForce hozzászólására (») Márc 13, 2013 /
 
A 6.x verzió.
(#) sector99 hozzászólása Márc 19, 2013 /
 
Sziasztok !

Régi panellal megépített készülékemben most cserélem a procit Atmega168-ra. A kvarcot és a referencia feszültséget már beépítettem. Mit kell ahhoz módosítani, hogy a régi panelt vegye figyelembe, továbbá nem szeretném az automatikus kikapcsolást sem ? (jelenleg semmi nem jelenik meg a kijelzőn, 1.06 verziót tettem bele)
Programozásban is nagyon kezdő vagyok, ezért a másik kérdés az, hogy hogyan kell azt csinálni ? (WinAvr-t és GCC-t letöltöttem)
Üdv.:
sector99
(#) morgo válasza sector99 hozzászólására (») Márc 19, 2013 /
 
Szia!

Valószínűleg a "stripboard"-os verziót égetted bele. A makefile-ban módosítani kell ezt a beállítást, és újra fordítani. Az automatikus kikapcsolást is a makefile-ban lehet változtatni.
(#) Pety_ válasza sector99 hozzászólására (») Márc 19, 2013 /
 
Itt a fórumon találtam, már nem lelem sehol...
328p -vel nálam megy a kvarc nélküli verzió.
(#) sector99 válasza Pety_ hozzászólására (») Márc 19, 2013 /
 
Köszi !
(#) sector99 válasza morgo hozzászólására (») Márc 19, 2013 /
 
Köszönöm ! És akkor hogy is kell a fordítást csinálni ?
(#) Pety_ válasza sector99 hozzászólására (») Márc 20, 2013 /
 
Én AVR Studio 4-el beégettem a procihoz(328p) megfelelő tartalmat(nem kell fordítani,25ös láb a 3-as kivezetés) és Ex:0xFF Hi:0xD9 Low:0xE2, a 13-as láb és +5V-közé az ellenállás NINCS berajzolva, de nagyon KELL. A kondik 200n -ra sikeredtek(ez volt idehaza). A 27-es lábra még várom a referenciát hogy megérkezzen, utánna tudok nyilatkozni a pontosságról. Kondi kapacitást pontosabban mér mint a DT9205A+ típusú multim, induktivítást kb.5%on belűl mér.
(#) sector99 válasza Pety_ hozzászólására (») Márc 20, 2013 /
 
Nagyon köszönöm ! Holnap majd lesz rá időm foglalkozni vele. Én TL431-est tettem be referenciának.