Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2081 / 3611
(#) jani1987 hozzászólása Márc 29, 2013 /
 
Tudna nekem valaki segíteni? Menni akarok erre a képzésre, amiről a múltkor szót ejtettem és mivel 8-án menni kell alkalmasságira, akkor a tanfolyam alatt milyen jövedelemre számíthatok, ha most a közmunkát otthagyom?
(#) jani1987 hozzászólása Márc 29, 2013 /
 
No komment.
(#) szitko válasza jani1987 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Tavaly! a mindenkori minimálbér felét fizették, de csak ha a munkaügyi központ íratott be. De idén volt valami változás amiről nincs infóm. Ha magánúton iratkoztál be OKJ-s tanfolyamra, akkor nem fizetnek semmit.
(#) pjg válasza jani1987 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Miért? Egészen jóképű a szöszi.
(#) BarnaPili válasza pjg hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Guminő1.0
(#) nedudgi válasza pjg hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Azzal nincs is gond, de még ránézésre is fiatalkorú...
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
A hangja jó. Miért van a légszűrőnek olyan hosszú csöve?
(#) zoly15 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Azért mert a módosítás következtében távolabb került a karburátor. A levegőszűrő meg fix helyen van. A hangja meg nagymotorra hasonlít Frissen fúrt henger, de elég könyen indult némi ijedtség után.
A hozzászólás módosítva: Márc 29, 2013
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Az egy kicsit ront a teljesítményen, a kétütemű elég kényes erre. Miért nem jó közvetlen a karbin?
(#) zoly15 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Akkor mi fogja tartani? a karburátor?, de lehet módosítok rajta de nem valószínű, jól működik így is csak be kell állítani a karburátort.
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
A régebbi mocikon az tartotta. Mint például itt is. Ha belefúj a menetszél még növeli is a teljesítményt.
(#) zoly15 hozzászólása Márc 29, 2013 /
 
Valaki tudna nekem felvilágosítást adni? Gyújtógyertyák hőértékéről lenne szó.
Pl: egy motorba kell 175-225C fokos gyertya, akkor még jó a 200-215C fokos is? Vagy mi ez a két érték? esetleg a tűréshatár lenne? Előre is köszönöm!
(#) zoly15 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Lehet szerzek egy dierektszűrőt a célra
(#) pjg válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Persze, hogy jó. A két érték közt kell lennie.
(#) zoly15 válasza pjg hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Akkor nagyszerű, köszönöm! Van jó Champion gyertyám
(#) pjg válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Ha évente akarsz fúratni...
(#) zoly15 válasza pjg hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Miért évente? A direkt szűrő is ugyan úgy megszűri a levegőt mint a többi.
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Itt egy elég jó leírás hozzá. Kis rutinnal a színéből is láthatod, hogy egy adott gyertya hőértéke jó-e. Ha őz barna, akkor tökéletes. Ha sötétebb, vagy fekete akkor magas, ha világos szürkés akkor alacsony.
(#) zoly15 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Azt tudtam hogy mit mutatnak a gyertyaképek, csak sohasem foglalkoztam a hőértékekkel
(#) BarnaPili válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Én vettem a kocsimra (OPEL Astra Coupe) direktszűrőt.Olajjal nem kentem,mert az ráég a légtömegmérőre.Olaj nélkül meg nem szűrt rendesen.Finom port találtam a szívótorokban.Repült a direktszűrő a csillogó csövekkel együtt.El kéne adni.
A motor nem károsodott,Hál'Istennek!
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Az csak egy viszonyszám, hogy mennyi hőt ad át a gyertya a hengerfejnek. Minél nagyobb annál többet.
(#) zoly15 válasza BarnaPili hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Értem, tehát mégsem olyan jó az, pedig az is egy papírszűrő, vagy olajozni kell
(#) zolika60 válasza BarnaPili hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Olaj nélkül a direktszűrőt nem szabad használni. A régebbi masinákon időnként kimostuk benzinben és újra olajoztuk.
(#) BarnaPili válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Gyári előírás szerint kimosni,majd kenni olajpermettel.Most nálad a babszi motor nem fog megsértődni a plusz olajgőzért,de a légtömegmérő izzó szála nem veszi jó néven.
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Az nem papír. Mostanság műanyag, régebben összegubancolt vékony acéldrót volt.
(#) zoly15 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Most egy simson acéldrótos szűrőm van.
(#) BarnaPili válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Ezt vágom.Az én esetemben egy kis szívóhangot akartam produkálni,de a szívócső kialakítása miatt nem hangosodott föl eléggé.Majd egy kis kéménytuninggal elérjük a kívánt audio élményt.
(#) zenetom hozzászólása Márc 29, 2013 /
 
Előkészítek mindent a NYÁK tervezéshez, erre elálmosodtam..
Idézet:
„Ki korán kel”
az hamar álmos lesz!
Nézek egy kis szupercsapatot (a 3. évadból) aztán alvás.
(#) jdani hozzászólása Márc 29, 2013 /
 
Hali. Tvben láttam ezt (1) a rajzot. Ilyet, vagy hasonló rajzot keresnék, de egy madárral. Tudnátok tippet adni, hogyan keressek rá? Tetszik a nagy szárnya, hogy olyan részletes. Melyik madár szárnya nézhet kb így ki repülés közben?
Egyébként ez rajzolva lehet, vagy valami plakát?
A hozzászólás módosítva: Márc 29, 2013
(#) Norberto válasza zenetom hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Idézet:
„Előkészítek mindent a NYÁK tervezéshez”


Papír, tus, ...?
Következő: »»   2081 / 3611
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem