Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Tudna nekem valaki segíteni? Menni akarok erre a képzésre, amiről a múltkor szót ejtettem és mivel 8-án menni kell alkalmasságira, akkor a tanfolyam alatt milyen jövedelemre számíthatok, ha most a közmunkát otthagyom?
Tavaly! a mindenkori minimálbér felét fizették, de csak ha a munkaügyi központ íratott be. De idén volt valami változás amiről nincs infóm. Ha magánúton iratkoztál be OKJ-s tanfolyamra, akkor nem fizetnek semmit.
Azzal nincs is gond, de még ránézésre is fiatalkorú...
A hangja jó. Miért van a légszűrőnek olyan hosszú csöve?
Azért mert a módosítás következtében távolabb került a karburátor. A levegőszűrő meg fix helyen van. A hangja meg nagymotorra hasonlít Frissen fúrt henger, de elég könyen indult némi ijedtség után.
A hozzászólás módosítva: Márc 29, 2013
Az egy kicsit ront a teljesítményen, a kétütemű elég kényes erre. Miért nem jó közvetlen a karbin?
Akkor mi fogja tartani? a karburátor?, de lehet módosítok rajta de nem valószínű, jól működik így is csak be kell állítani a karburátort.
A régebbi mocikon az tartotta. Mint például itt is. Ha belefúj a menetszél még növeli is a teljesítményt.
Valaki tudna nekem felvilágosítást adni? Gyújtógyertyák hőértékéről lenne szó.
Pl: egy motorba kell 175-225C fokos gyertya, akkor még jó a 200-215C fokos is? Vagy mi ez a két érték? esetleg a tűréshatár lenne? Előre is köszönöm!
Lehet szerzek egy dierektszűrőt a célra
Persze, hogy jó. A két érték közt kell lennie.
Akkor nagyszerű, köszönöm! Van jó Champion gyertyám
Miért évente? A direkt szűrő is ugyan úgy megszűri a levegőt mint a többi.
Itt egy elég jó leírás hozzá. Kis rutinnal a színéből is láthatod, hogy egy adott gyertya hőértéke jó-e. Ha őz barna, akkor tökéletes. Ha sötétebb, vagy fekete akkor magas, ha világos szürkés akkor alacsony.
Azt tudtam hogy mit mutatnak a gyertyaképek, csak sohasem foglalkoztam a hőértékekkel
Én vettem a kocsimra (OPEL Astra Coupe) direktszűrőt.Olajjal nem kentem,mert az ráég a légtömegmérőre.Olaj nélkül meg nem szűrt rendesen.Finom port találtam a szívótorokban.Repült a direktszűrő a csillogó csövekkel együtt.El kéne adni.
A motor nem károsodott,Hál'Istennek!
Az csak egy viszonyszám, hogy mennyi hőt ad át a gyertya a hengerfejnek. Minél nagyobb annál többet.
Értem, tehát mégsem olyan jó az, pedig az is egy papírszűrő, vagy olajozni kell
Olaj nélkül a direktszűrőt nem szabad használni. A régebbi masinákon időnként kimostuk benzinben és újra olajoztuk.
Gyári előírás szerint kimosni,majd kenni olajpermettel.Most nálad a babszi motor nem fog megsértődni a plusz olajgőzért,de a légtömegmérő izzó szála nem veszi jó néven.
Az nem papír. Mostanság műanyag, régebben összegubancolt vékony acéldrót volt.
Most egy simson acéldrótos szűrőm van.
Ezt vágom.Az én esetemben egy kis szívóhangot akartam produkálni,de a szívócső kialakítása miatt nem hangosodott föl eléggé.Majd egy kis kéménytuninggal elérjük a kívánt audio élményt.
Előkészítek mindent a NYÁK tervezéshez, erre elálmosodtam..
Idézet: az hamar álmos lesz!„Ki korán kel” Nézek egy kis szupercsapatot (a 3. évadból) aztán alvás.
Hali. Tvben láttam ezt (1) a rajzot. Ilyet, vagy hasonló rajzot keresnék, de egy madárral. Tudnátok tippet adni, hogyan keressek rá? Tetszik a nagy szárnya, hogy olyan részletes. Melyik madár szárnya nézhet kb így ki repülés közben?
Egyébként ez rajzolva lehet, vagy valami plakát? A hozzászólás módosítva: Márc 29, 2013
|
Bejelentkezés
Hirdetés |