Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Akkor a probléma megoldva.
![]()
Így már teljesen nyugodt leszek, igaz ma is elütöttem az időt.
Ez például ennyi.
Nekem sem volt módom unatkozni. Az egyik barátom rádumált, hogy cseréljek vezérműszíjat a Renault-ján. Belementem, de azóta nagyon megbántam. Régen megfogadtam, hogy Francia autóhoz nem nyúlok és ezt most is be kellett volna tartanom. Másfél nap kínlódás után sem vagyok kész még holnap este is vacakolhatok vele.
![]()
Húha, de azért remélem nem fognak a szelepek és a dugók pacsizni egymással.....
Annál azért óvatosabb vagyok.
![]()
Nem is feltételeztem hogy nem fog összejönni, de az eléggé kínos lehet
![]()
Ne is mond. Nem lehet semmihez hozzáférni. Rengeteg szerszám kell hozzá, meg szándékosan tele van a művelet csapdákkal. Ez a művelet egy normális autón fél és két óra közötti időt vesz igénybe. Valószínűleg erre még egyszer senki nem vesz rá.
Én még csak TV-ben láttam vezérműszíj cserét, de ott sem néz ki olyan egyszerűnek, oké hogy össze van jelölve.....
Amelyiken össze van jelölve azon nem gond. Amin nincs össze jelölöm magamnak. De ez még ennél is bonyolultabb. A főtengely végén nincs ékelve a bordáskerék, tehát ha a csavart meglazítod körbe körbe forog. A főtengely megakasztására szolgáló célszerszám csak egy irányba rögzíti a tengely, meghúzáshoz külön meg kell akasztani. A vezérműtengelyek fixálására szolgáló szerszámot akkor is be lehet helyezni a tengelyekbe, ha azok pont 180°-al elfordítva vannak. Ezekre persze magamtól kellett rájönnöm. Azt hiszem az a csigazabáló aki ezt tervezte egyéb bűncselekményekre is képes. De hogy ma egész nap csuklott az biztos.
![]()
Nem tudom a bonyolultságát, mi amúgy a ledes szkóppal voltunk, és az a röhely, hogy 5 hellyel voltál előttünk. Holott a miénk teljesen jól működött, a többi még a te helyezésednél is előrébb (például az egyik erősítő), amikor mondja a gyerek, hogy a HUROKFÖLD elkerülése érdekében csillagpontos földelést alkalmazott, aztán a 310V-os anódfeszt azért fejelte meg stabilizátorral mert volt otthon
![]()
Én múlthéten cseréltem vezérlést a vectránkon, 9 körül kezdtem, délben már járattam a kocsit.
![]() ![]()
Az egy szerelhető jármű.
![]()
A mai járműveket már nem szerelhetőre hanem cserélhetőre készítik.
![]()
Ha megengeded, szerintem kicsit sántít a megfogalmazás: nem cserélhetőre, hanem cserélendőre...
![]()
Anno a BMW egyik fejese azt nyilatkozta: Mi nem autót gyártunk, hanem profitot termelünk.
Azt hiszem amíg alkatrész lesz hozzá nekem marad a 81- 87-es fajta dízel Passat. Azon minden egyszerűen cserélhető és számítógép sem kell a javításához. Azon a kettőn kívül amikkel felváltva járok még van három szétbontva a padláson. Egy darabig elleszek alkatrésszel akkor is ha a boltban már nem lesz hozzá semmi.
![]() A hozzászólás módosítva: Ápr 29, 2013
Akkor gondolom már találkoztál a francia autóipar villamos bekötéseivel is. Száz akármilyen autó mint ezek a pókháló vezetékeivel meg a szétesésre hajlamos csatlakozóival egyetemben. Az átkosban a LADÁ-ban pl. nem spóroltak a keresztmetszettel a vezetéknél, és az autó még sem lett nehezebb..Javítottam már 850-es BMW-t elektromos hibával, de ott minden a helyén van van flottul.. Külön rajz nélkül is el lehet rajta igazodni, ha az embernek van rálátása a dolgokra.
![]() A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2013
A csúcskategóriás modelleknél egyébként sok gyártó használja a vezérműláncot. Nem véletlen mert mérések szerint egy átlagos szelepnyitásnál kb. 1500kg erő szükséges impulzusban. A szíj erre nyúlik, viszont a lánc nem. Persze mind a két megoldásnak van előnye és hátránya is.. A lánc nem szokott elszakadni az biztos.
![]()
Az is elszakad egy idő után, vagy inkább átugrik, de ellőtte már jóval hallani. hogy baj lesz. Az általunk javított márkánál, a láncfeszítő selejtes tervezése miatt egyes típusoknál körülbelül negyvenezer kilométernél szakadtak sorozatban, a a gazda nem hallotta meg időben. Több esetben csak motorcserével lehetett orvosolni.
![]()
Majdnem másfél éve fizettem elő erre a netre, de már kezdem unni. Talán oka lehet ennek a korlátozott hozzáférés nagyon sok mindenhez.
Ha erre a fórumra gondolsz, akkor nem értem, mert nekem eddig egy vasamba sem került itt lenni.
Nem arról van szó. Csak 2 giga még a videózásra is kevés.
A franciáknál a legjobb, hogy nem színjelzést, hanem számozást használnak. A színjelzést sokkal gyorsabban leolvasom, minthogy a számokat keressem a kábelen, hogy hol van, meddig kell visszabontani. Főleg, ha például kétféle szám is van azon a nyamvadt kábelen.
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |