Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2097 / 3611
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Akkor a probléma megoldva. Mehet az erőműbe.
(#) zoly15 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Így már teljesen nyugodt leszek, igaz ma is elütöttem az időt.
(#) zolika60 válasza jani1987 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
(#) pjg válasza zoly15 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Mibe való az a ventillátor lapát?
(#) jani1987 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Nekem sem volt módom unatkozni. Az egyik barátom rádumált, hogy cseréljek vezérműszíjat a Renault-ján. Belementem, de azóta nagyon megbántam. Régen megfogadtam, hogy Francia autóhoz nem nyúlok és ezt most is be kellett volna tartanom. Másfél nap kínlódás után sem vagyok kész még holnap este is vacakolhatok vele.
(#) zoly15 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Húha, de azért remélem nem fognak a szelepek és a dugók pacsizni egymással.....
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Annál azért óvatosabb vagyok. Javítottam már egy-két autót.
(#) zoly15 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Nem is feltételeztem hogy nem fog összejönni, de az eléggé kínos lehet
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Ne is mond. Nem lehet semmihez hozzáférni. Rengeteg szerszám kell hozzá, meg szándékosan tele van a művelet csapdákkal. Ez a művelet egy normális autón fél és két óra közötti időt vesz igénybe. Valószínűleg erre még egyszer senki nem vesz rá.
(#) zoly15 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Én még csak TV-ben láttam vezérműszíj cserét, de ott sem néz ki olyan egyszerűnek, oké hogy össze van jelölve.....
(#) zolika60 válasza zoly15 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Amelyiken össze van jelölve azon nem gond. Amin nincs össze jelölöm magamnak. De ez még ennél is bonyolultabb. A főtengely végén nincs ékelve a bordáskerék, tehát ha a csavart meglazítod körbe körbe forog. A főtengely megakasztására szolgáló célszerszám csak egy irányba rögzíti a tengely, meghúzáshoz külön meg kell akasztani. A vezérműtengelyek fixálására szolgáló szerszámot akkor is be lehet helyezni a tengelyekbe, ha azok pont 180°-al elfordítva vannak. Ezekre persze magamtól kellett rájönnöm. Azt hiszem az a csigazabáló aki ezt tervezte egyéb bűncselekményekre is képes. De hogy ma egész nap csuklott az biztos.
(#) storm válasza dtocy hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Nem tudom a bonyolultságát, mi amúgy a ledes szkóppal voltunk, és az a röhely, hogy 5 hellyel voltál előttünk. Holott a miénk teljesen jól működött, a többi még a te helyezésednél is előrébb (például az egyik erősítő), amikor mondja a gyerek, hogy a HUROKFÖLD elkerülése érdekében csillagpontos földelést alkalmazott, aztán a 310V-os anódfeszt azért fejelte meg stabilizátorral mert volt otthon Amikor kérdezték, hogy milyen szűrési módszerek vannak még arra meg azt mondta hogy kondenzátor. A forrasztási gyakorlatról nem is beszélve, hogy egy Országos versenyen mikor benn van 2 vagy 3 ember és rá se néznek ki mit csinál. Meg ugyebár se köpenyt se ESD pántot nem kaptunk, pedig elő van írva a viselésük, illetve az alkatrészek szabványos beültetési menete, hogy a kicsikkel kezdünk és a végén a nagyok szintén nem volt nekik fontos. 2 óra volt a forrasztásra, én kb 6. éve forrasztok és 2 pontot kaptam az 5-ből, aki be se fejezte max a felét vagy kicsit többet pedig 3-at. A verseny végén pedig mondták, hogy 'reméljük véglegesen összeállt a zsűritag', tehát aki szeretne menni jövőre az emlékezzen majd ezekre a kommentekre.
(#) Ricsi89 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 / 1
 
Én múlthéten cseréltem vezérlést a vectránkon, 9 körül kezdtem, délben már járattam a kocsit. Ahhoz képest, hogy nem igen csináltam még ilyet összejött. Persze 20 perc elment azzal, hogy a kereket levettem. Egy újabb fél órába tellett, amire rájöttem hogyan tudom átvenni a motortartó bakon a hosszbordás szíjat. Utána már egyszerű volt. Ha már szétkaptam, akkor megejtettem egy fojtószelep tisztítást is. Vezérműszíj, vízpumpa, hosszbordásszíj csere, plusz fojtószelep takarítás 3 óra alatt szerintem jó eredmény.
(#) zolika60 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Ápr 29, 2013 /
 
Az egy szerelhető jármű. Ha már kitalálták az autógyárak a lánc helyett a sűrűbben cserélendő szíjat, akkor legalább tervezzék úgy, hogy ne keljen napokat kínlódni vele.
(#) poros válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 29, 2013 /
 
A mai járműveket már nem szerelhetőre hanem cserélhetőre készítik.
(#) Stadi válasza poros hozzászólására (») Ápr 29, 2013 /
 
Ha megengeded, szerintem kicsit sántít a megfogalmazás: nem cserélhetőre, hanem cserélendőre...
(#) poros válasza Stadi hozzászólására (») Ápr 29, 2013 /
 
Igaz! Így pontosabb.
(#) pjg válasza Stadi hozzászólására (») Ápr 29, 2013 /
 
Anno a BMW egyik fejese azt nyilatkozta: Mi nem autót gyártunk, hanem profitot termelünk.
(#) zolika60 válasza pjg hozzászólására (») Ápr 29, 2013 /
 
Azt hiszem amíg alkatrész lesz hozzá nekem marad a 81- 87-es fajta dízel Passat. Azon minden egyszerűen cserélhető és számítógép sem kell a javításához. Azon a kettőn kívül amikkel felváltva járok még van három szétbontva a padláson. Egy darabig elleszek alkatrésszel akkor is ha a boltban már nem lesz hozzá semmi.
A hozzászólás módosítva: Ápr 29, 2013
(#) vicsys válasza pjg hozzászólására (») Ápr 29, 2013 /
 
És milyen igaz...!
(#) tungsram válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 30, 2013 /
 
Akkor gondolom már találkoztál a francia autóipar villamos bekötéseivel is. Száz akármilyen autó mint ezek a pókháló vezetékeivel meg a szétesésre hajlamos csatlakozóival egyetemben. Az átkosban a LADÁ-ban pl. nem spóroltak a keresztmetszettel a vezetéknél, és az autó még sem lett nehezebb..Javítottam már 850-es BMW-t elektromos hibával, de ott minden a helyén van van flottul.. Külön rajz nélkül is el lehet rajta igazodni, ha az embernek van rálátása a dolgokra.
A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2013
(#) tungsram válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 30, 2013 /
 
A csúcskategóriás modelleknél egyébként sok gyártó használja a vezérműláncot. Nem véletlen mert mérések szerint egy átlagos szelepnyitásnál kb. 1500kg erő szükséges impulzusban. A szíj erre nyúlik, viszont a lánc nem. Persze mind a két megoldásnak van előnye és hátránya is.. A lánc nem szokott elszakadni az biztos.
(#) zolika60 válasza tungsram hozzászólására (») Ápr 30, 2013 /
 
Az is elszakad egy idő után, vagy inkább átugrik, de ellőtte már jóval hallani. hogy baj lesz. Az általunk javított márkánál, a láncfeszítő selejtes tervezése miatt egyes típusoknál körülbelül negyvenezer kilométernél szakadtak sorozatban, a a gazda nem hallotta meg időben. Több esetben csak motorcserével lehetett orvosolni.
(#) jani1987 hozzászólása Ápr 30, 2013 / 1
 
Majdnem másfél éve fizettem elő erre a netre, de már kezdem unni. Talán oka lehet ennek a korlátozott hozzáférés nagyon sok mindenhez.
(#) gkari válasza jani1987 hozzászólására (») Ápr 30, 2013 /
 
Ha erre a fórumra gondolsz, akkor nem értem, mert nekem eddig egy vasamba sem került itt lenni.
(#) jani1987 válasza gkari hozzászólására (») Ápr 30, 2013 1 /
 
Nem arról van szó. Csak 2 giga még a videózásra is kevés.
(#) Ricsi89 válasza tungsram hozzászólására (») Ápr 30, 2013 /
 
A franciáknál a legjobb, hogy nem színjelzést, hanem számozást használnak. A színjelzést sokkal gyorsabban leolvasom, minthogy a számokat keressem a kábelen, hogy hol van, meddig kell visszabontani. Főleg, ha például kétféle szám is van azon a nyamvadt kábelen.
(#) zoly15 válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Máj 1, 2013 /
 
Ez nagyon jó!
(#) jani1987 hozzászólása Máj 1, 2013 /
 
Na ehhez szóljatok valamit.

HE.jpg
    
Következő: »»   2097 / 3611
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem