Fórum témák
» Több friss téma |
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd!
I. A helyes tápfeszültségek megléte.
II. A kimeneten van-e egyenfeszültség.
Élesztés.
A hídról meg húzd le a vezetékeket, mert kib*szott nagy füst lesz a vége! Már 4. szer írom!
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2013
Tudom úgy cserélem meg ahogy írtad, csak most így van bekötve gyárilag csak azért mutattam meg hogy lásd.
Pont ez a hiba. Azt a két vezetéket cseréld meg! Ha megvan, kezdjed a méréseket!
Na átcseréltem ki adja külön külön a szekundereket. Most közösítsem a 2db feketét?
Igen, és a két fehér, a két narancs, és a két piros kivezetés között kell AC feszültséget mérned 200V-os méréshatárban.
Vigyázz, a két narancs és a két piros vezeték között 100V-on felüli feszültség lehet! (Ha ott van , akkor jó)
Pedig szerintem nem kellene megcserélni.
Forgasd el a trafókat képzeletben hogy az érintkezői(kivezetései) egyirányba nézzenek. Ha ez megvan akkor láthatod hogy a két trafó sorba van kötve. Ebben az esetben a trafó közös pontja az egyik trafó szekunderének a vége és a másik kezdete lessz. De szerintem kezd onnan a dolgot hogy vegyél le minden lekötést a trafókról ergo ne kapjon semmi sem róluk áramot.
Ne zavard össze! Majdnem fél napomba került, mire rávettem az átkötésre!
Pár oldal betelt mire idáig eljutottál a sráccal
Én azt nem értem, hogy miért a trafókat méregetitek, miért nem a greatz-el foglalkoztok. Ha egyik irányba jó a fesz, akkor a másikba is annak kell lennie, hacsak nem rossz a greatz. Komédia ami itt megy.
Na, kolléga, akkor mégis rossz az a graetz? Te is mókamester vagy ebbe a komédiába .
Na közösítettem a két feketét.
A két narancs közt.112v A két piros közt.128v A két fehér közt.35v AC 200voltos mérésbe mértem.
Ha itt tartunk akkor akor én is azt mondom hogy rossz az egyenrángató vagy a trafó valamelyik szekundere elment .
De elősször a trafót szoktuk megmérni majd az egyenirányító és jöhet a puffer.
Ezt ne nekem mond, ugyanis az egész kálvária kezdetén én voltam az aki javasolta neki, hogy ugyan mérje már ki azt a graetz hidat, illetve a tápot, majd le lettem hurrogva, hogy mi a fenéért méregetek vele felesleges dolgokat. komédia
Nézd meg az eredetit Bővebben: Link
Nem zártam ki, hanem azt mondtam, hogy lépésenként haladjunk. Egy hete kész lettem volna vele 2 órányi melóval.
Na! Csoda! Előkerültek az elveszett feszültségek!
Ez jó hír, és rossz hír is egyben. Mivel eddig féltápfeszen járt a végfokozat. Vagy megmaradtak életben, vagy nem. A következő lépésben a hídról rá kellene kötni a kondenzátorokra - polaritáshelyesen! Majd megmérni a DC feszültséget rajtuk. Így kiderül, hogy a kondik és a diódahíd milyen állapotban van. Ha ez kész, a penelen kell méricskélni, méghozzá (legalább egy) szakadásvizsgálatot a kondenzátorok helyén!!! (kondik nélkül!!!), méghozzá a pozitív és a kimenet között, és a negatív és a kimenet között. Ezeket oda-vissza felcserélt mérőcsúcsokkal is meg kell tenni! Ezek után megkíséreljük az élesztést.
Ha a trafó szekundere megy tönkre, akkor mindkét tápágban gond lenne, a trafó nem okozhatja azt amit.
sny A diódahidat meg kell mérni, nem bekapcsolni már vagy ötödjére, hogy tovább nyírjon mindent. Iggen gyárilag el volt kötve mi? A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2013
Azért a trafókat mértük, mert hiányzott a féltápfesz! Mert el volt kötve! De ne is izgasson tovább...
Van rá egy cirtomos fruti cukorkám hogy az egyenirányító lessz kukatöltelék.
Egyáltalán nem biztos, hogy rossz a híd. Több 100 A-t is kibírnak rövid ideig.
Gyanúm szerint ezt valaki megpróbálta 120 V AC-ről átkötni 230V-ra, csak nem sikerült neki, mert nem fogta fel, mi az az AC feszültség, meg fázishelyesség. 230V-on szerintem soha sem működött.
Szerintem meg nagyon távol álsz a vlaóüságtól. Ráadásul európából jött, nem amerikából..
A buli hajnalán kimérettem vele multi diódával, diódánként. Akkor jónak mutatta magát
Annyira mégsem állhatok távol a valóságtól, mert a trafók rosszul voltak bekötve! Tetszik érteni?
Téged idézve:
Idézet: „Nem probléma, de nem is valószínű, hogy a greatz ment tönkre, ha a puffereknél füstöl a nyák, ugyanis akkor a greatz előtt füstölne, egyszerű logika.. Biztosíték hibáa van benne, ha nem teljesen rövidzár van és van valamenniy ellenállása, akkor nem fognak kiégni a biztosítékok, csak a nyák.” Adhatnál végre valami hasznos tanácsot is ahelyett, hogy mindenkit lehurrogsz. Csupa hasznos építő hozzászólásaid vannak, ez jó így szerinted? : Bővebben: Link Megjegyzem, mindezt bármiféle rossz és támadó szándék nélkül mondom. A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2013
|
Bejelentkezés
Hirdetés |