Fórum témák
» Több friss téma |
Nagyon szép cucc! Rendesen össze van rakva! Nekem is megjön a kedvem építeni egy ilyesmit
Zsír!
Szeretem, mikor valaki átgondolja a dolgait Átfolyásmérőt akkor nem fogsz használni?
Köszönöm szépen!
Hétvégén átnyálazom! Hátha előrébb jutok. Üdv!
Nem ma kezdtem én sem... Mindenképpen kerülöm az átfolyásmérő használatát.
És egyébként azt megindokolnád hogy miért? Pontatlan?
Meg lehet azt oldani low-cost módon is nem? Ha jól láttam már volt aki megtette. Azt hittem valami műszaki oka van. De akkor nem szóltam.
A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2013
Még van érv, elég ha csak arra gondolsz hogy nem kell eleve kettő darab átfolyásmérőt venni, bekötni, vezetékeket húzni neki... csak rákötöd az ECU (nekem az anyósülés lábtérnél a műanyag burkolat alatt van) vezetékére pl egy sorkapoccsal oszt' jóccakát'
Nekem szerencsére 1 is elég volt.. sokat gondolkodtam melyik módszer legyen... végül átfolyásmérő lett! Nem rossz, igaz drágább..
Remélem már csak egy faja kis progit kell rá írnom
Jólesz!
Arról még nem beszéltünk, hogy fogod kalibrálni tehát, hogy fogod megállapítani az injektor ml/ms értékét????
Aki ügyes megmérheti, nekem nem igazán sikerült. Visszafelé kiszámolom. Az alapjárati fogyasztásból, befecsiből, fordulatból.
Ekkor kijön egy érték, amit a menüből lehet majd feljebb, lejjebb állítani, így lehet pontosra belőni majd. Ezt az ügyesebbek megmérhetik, vagy tapasztalat alapján állítják majd, ami egy idő után jó érték lesz és akkor ha véletlen az akksit lekötik akkor oda visszaállítják majd. Hacsak meg nem írom hogy tárolja el EPROM-ba.
Én is beállítottam egy alapértéket, majd több tankolásból korrigáltam... Nekem annyi h nem lehet menüből állítani én beleprogramoztam. EPROM-ot mindenképp használd, akár erre is.
Sziasztok!
Valaki foglalkozik a témával? Én már a V7-et fejlesztem. Itt meg is állok ezzel a verzióval. Lassan tesztüzem lesz. Ennél több funkció felesleges bele szerintem. Esetleg még annyit teszek bele hogy meg tudja becsülni a tankban lévő benzinből a hátralévő megtehető utat. Képek itt! Üdv:Suncorgo A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2013
Gratulálok! Várom a tesztüzem eredményeket is!
Szép meló gratula!
Érdekelne a fogyasztás kiszámítása milyen módon történik mert az nem világos nekem. Le tudnád írni a képletet? Miből mit mit mennyivel osszak szorozzak? Üdv! A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2013
Sziasztok!
Beszereltem. A tesztüzem elkezdődött. Csináltam róla videót, specifikáció, bekötés stb link formájában (PDF) olvasható a videó leírásában. Videó Üdv: Suncorgo A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2013
Zsír
Kíváncsi vagyok éles használat mellett a tapasztalatokra! A TID használatának van valami trükkje? Vagy csak tolod neki a karaktereket? A főtengely szövegből mintha kimaradt volna egy 'G' betű. Lehet rosszul láttam..
A TID bővített I2C kommunikációt használ, megleltem a protokoll leírását is. Eléggé fel kellett túrni a netet hozzá
http://wiki.carluccio.de/index.php/Opel_TID A hozzászólás módosítva: Nov 18, 2013
Igazad volt! Tényleg hibás... Köszönöm A hozzászólás módosítva: Nov 18, 2013
Mennyi az energia igénye gyújtással és gyújtás nélkül?
Én is köszönöm!
Esetleg azt meg tudnád osztani, hogy a szövegküldést hogy oldottad meg? Elég zűrösnek tűnik így a leírásból..
A TID driver innen van: Bővebben: Link <- ezt írtam át
igazából csak az érdekelne, hogy gyújtás nélkül mit kíván
Sziasztok.
Sajna az én renault clio gépjárművemből is kifelejtették az üzemanyag fogyasztás mérőt. Sajnos nem találtam meg ezt a témakört,( pedig kerestem),ezért magam fogtam neki a munkának. Nem olyan precíz mint a beépített műszer, de nekem bevált. Ez még a próba verzió úgyhogy a dobozolás várat magára. Nem túlzás azt állítanom hogy legalább 30%-al csökkent a benzin fogyasztásunk. Ha valakit érdekel akkor mellékelek egy csomagot a részletekkel. |
Bejelentkezés
Hirdetés |