Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   2186 / 3965
(#) laszlo raduj válasza Csabi14 hozzászólására (») Dec 16, 2013 /
 
Egy kicsit olvasd vissza amit írtál , nagyon keversz valamiket.
(#) Csabi14 válasza laszlo raduj hozzászólására (») Dec 16, 2013 /
 
a szűrőkondis dologra gondolsz ? mert azt csak ugy olvastam valahol, meg tényleg kezdő vagyok a dologban és nem nagyon tudom, hogy mi mire szolgál .
(#) laszlo raduj válasza Csabi14 hozzászólására (») Dec 16, 2013 /
 
Az addig OK-és hogy a kondi a mely hangokat vágja le , de te a magas hangokat is akarod hallani a sub ládában , de azokat tekercsel ellenallasokal szoktak szűrni passziv szurok eseten , .
(#) Csabi14 válasza laszlo raduj hozzászólására (») Dec 16, 2013 /
 
hát tekercset sajnos nem találok a panelen akkor mivel szűrhették le, a sub hangszórójáról a magas (/ és vagy a közép) hangokat ? ( egyébként a sub hangszórót lekötve, egy másik hangszórón szeretném hallani a magas hangokat is, és ez a sub csatorna lene a 7.1 -ből az 1ik oldalsó csatorna ) (és elnézést a tudatlanságomért)
A hozzászólás módosítva: Dec 16, 2013
(#) laszlo raduj válasza Csabi14 hozzászólására (») Dec 16, 2013 /
 
Vigyáz a mondat eleji nagybetűkre , használjad mert hanem rovást kapsz.

Akkor a végfok bemenete van szűrve , mindenek előtt keresd meg az IC adatlapját és hasonlítsd össze a te erősítődével abból rajosz , hol a kullombseg.
(#) Csabi14 válasza laszlo raduj hozzászólására (») Dec 16, 2013 /
 
Köszi az észrevételt