Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Köszönöm mindkettőtöknek! Valamelyikőtök el is tudja magyarázni a kapcsoló működősét? Nem igazán értem. Mindig két, vagy háromlábúval dolgoztam ezelőtt.
Ugyanaz, mint a háromlábú, csak meg van duplázva, egyszerre működik a kettő.
A hozzászólás módosítva: Dec 27, 2013
Ez tulajdonképpen két kapcsoló egyben. Ugyanaz mint a háromlábúból kettő egymás mellé téve, és a karjaik egybekötve.
Szerk.:nedudgi megelőztél... A hozzászólás módosítva: Dec 27, 2013
Segítsetek kezdő vagyok ès szeretnék minél többet megtudni az elektronikárol (tranzisztorok,kondenzátorok,kapcsolási rajzok,nyàkok stb.) Előre is köszönöm.
Olvasd el a cikkeket
Bővebben: Link
Nem tudom mennyire kezdő kérdés de nem tudom hova írjam és elég egyszerű a probléma, tehát: