Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Virtuális PIC tesztelő/szimulátor
Lapozás: OK   1 / 1
(#) tams hozzászólása Dec 29, 2007 /

Hello!
Azt szeretném megtudni, hogy létezik-e olyan program, amivel tesztelni tudom, hogy a program mit csinálna a PIC-cel, úgy működik-e, ahogy gondolom. Igazából programozásból nagyon kezdő vagyok, inkább kész programokat módosítanék és próbálnék ki, megkímélve magam a kudarcoktól.
Trendi voltam és használtam a keresőt, de nem találtam semmit, remélem nem gond az új téma.
(#) El_Pinyo válasza tams hozzászólására (») Dec 29, 2007 /

Proteus nevű szimulátor program, a Labcenter electronics cég terméke. Elég jól műxik
(#) dpeti válasza tams hozzászólására (») Dec 29, 2007 / 4

Hello!

Igen, létezik, ilyet tud az MPLAB is -> Debugger-> MPLAB SIM

vagy az Oshonsoft által készített PIC Simulator:
www.oshonsoft.com, ha minden igaz.

(#) tams hozzászólása Dec 29, 2007 /

köszönöm cím korrigálást! Így valóban konkrétabb!
(#) davidka hozzászólása Dec 30, 2007 /

Linuxon a ktechlab -ban van hasonló funkció!
Én pic-et még nem próbáltam benne, de áramköröket nagyon szépen tud szimulálni!
(#) kobold válasza El_Pinyo hozzászólására (») Dec 30, 2007 /

Csak az a baja, hogy a demo verzió nem engedi módosítani az áramkört :no: Inkább korlátozták volna a csatlakozások számát...
(#) 925 válasza tams hozzászólására (») Dec 30, 2007 / 4

Létezik egy Parsic nevü program is amivel egyszerűen lehet PIC-et programozni logikai kapukkal, és van szimulátora is. Ha gondolod nézd meg a www.parsic.de oldalon, le tudod tölteni a progit is.
(#) El_Pinyo válasza kobold hozzászólására (») Jan 1, 2008 /

Üdv! A demo verzióban menteni nem lehet, legalábbis a 7-ben. A 6.9. sp5 meg beszerezhető a netről, abban nincs korlátozás és szerintem egészen használható is.
(#) kobold válasza El_Pinyo hozzászólására (») Jan 1, 2008 /

Miért is ne a 7-es lett volna meg nekem...