Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos kerékpár, robogó házilag
Lapozás: OK   125 / 229
(#) Szebence válasza Malibu hozzászólására (») Ápr 8, 2014 /
 
Szia!

10db-ot megkpasz egy szűk ezresért. a CR6850T-ből.
(#) negyes44 válasza Biro F. hozzászólására (») Ápr 9, 2014 /
 
Elnézéseteket kérem!! 42V kevertem mert töltöttem külön is őket 16 V al
A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2014
(#) karijani válasza etm hozzászólására (») Ápr 9, 2014 /
 
Hali! Akkor ezek szerint a vezérlőnek 5 voltot kell küldenie a jelszálon és a hall húzza le 0-ra.
Piros (táp+)fekete (táp-),piros kék sárga pozitívak én a vezérlőn ezt mértem. A csatiból kihúztam a piros kék sárgát hogy a Hall megkapja a tápot és úgy mértem rá lassan forgattam a kereket de semmi változás.Tegnap én is arra jutottam hogy a Hall-lok haltak.
A gázkart is méregetem vezérlőtől piros (táp+) fekete(táp-) zöld (jel-).
Ugyanúgy kihúztam a zöld szálat és a gázkar bármeik állásában 1,7v van. ez se működik tökéletesen
(#) Roland 91 hozzászólása Ápr 9, 2014 /
 
sziasztok elektromos kerékpárt lehet direktbe kötni vezérlö tápegység nélkül hogy menjen?
(#) etm válasza Roland 91 hozzászólására (») Ápr 9, 2014 /
 
Hali! Ha csak 2 szál megy a motorba,akkor lehet,de óriásit fog rajta rántani induláskor. Vagy előtte jól meg kell indítani pedállal. Üdv!
(#) Roland 91 hozzászólása Ápr 9, 2014 /
 
köszi szépen de nekem ez nem jo mert 3 szál megy a motorba :/
a vezérlö tápm meg rossz 2 is van van belöle de mind a kettönek ugyan az a baja FET bajos amit mondtatok tegnap.
(#) etm válasza karijani hozzászólására (») Ápr 9, 2014 /
 
Hello! Így van ahogy írod Te is . A HALL-ok elszálltak,és a gázkar is cserére szorul. Lehet hogy az 5 Volttal (vezérlőnél) történt valamikor valami,azért lőtte ki a gázkart is és a HALL-okat is.De ez csak az én halvány feltételezésem. De ha most jó az 5Volt akkor jó. Üdv!
(#) etm válasza Roland 91 hozzászólására (») Ápr 9, 2014 /
 
Akkor az nem fog menni vezérlő nélkül. Ha csak a FET a baj,azokat lehet cserélni és már megy is. Én ma reggel javítottam meg egy rossz FET-es vezérlőt és már működik.Még gumit kell cserélnem,és használható. Üdv!
(#) Roland 91 hozzászólása Ápr 9, 2014 /
 
é*s a tápegységbe van több fet is? m*ert akkor az 1ikböl kiszedném valamelyiket és beleforasztanám a másikba. v*agy nem mind ugyan olyan?

*Nagybetű!
A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2014
(#) karijani válasza etm hozzászólására (») Ápr 9, 2014 /
 
Hali a keréknél levőket nem tudom kiolvasni . talán s41 amit kibarkóbáztam. milyennel lehet helyetesiteni(?)
A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2014
(#) karijani válasza karijani hozzászólására (») Ápr 9, 2014 /
 
A gázkar szenzort is írással lefele ragasztották bele.
(#) karijani hozzászólása Ápr 9, 2014 /
 
Hali(!) a HALL érzékelők típusa kellene(.) motor, gázkar, hajtókar, (Lofty 36v kerékpár)
A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2014
(#) etm válasza Roland 91 hozzászólására (») Ápr 9, 2014 /
 
Hali! Igen,egy vezérlőben általában 6 darab FET van.Fázisonként kettő.Nem biztos hogy másikban is az a típus van,azt meg tudod nézni.
(#) etm válasza karijani hozzászólására (») Ápr 9, 2014 /
 
Hello! Majd reggel megnézem a típusát,mert kint vannak a műhelyben. A gázkarét is és a motorét is.Üdv!
(#) etm válasza karijani hozzászólására (») Ápr 10, 2014 /
 
Hello! Én a gázkarba S49E típusú HALL-t használok,a motorba pedig 3144 típusú HALL-t.Üdv!
(#) karijani hozzászólása Ápr 10, 2014 /
 
Hali! a gázkarhoz több féle HALL szenzort is irtok melyik a legjobb ss495A, ss49E
(#) karijani hozzászólása Ápr 10, 2014 /
 
A kerékbe lévő HALL szenzornak is jó volna a teljes neve. Van belőle egy pár: A3144, A3144ELL, A3144ELT, stb
(#) etm válasza karijani hozzászólására (») Ápr 10, 2014 / 1
 
Hali! Olyan pontosan úgysem lehet meghatározni,mivel a tekercsek sem egyformák mindegyik motornál,sem pedig a mágnesek.Ezek mind jók bele,csak az a lényeg,hogy egyforma legyen mindegyik ami a motorba megy.Habár én már cseréltem egyet is motorban már 3 évvel ezelőtt,és még hajtsák. Gond nélkül megy csöndben.Üdv.
(#) karijani válasza etm hozzászólására (») Ápr 11, 2014 /
 
Hali! A pedál szenzor se jó arra milyet javasolsz?
(#) SKY hozzászólása Ápr 15, 2014 /
 
Sziasztok!
Forgásirány szempontjából (fordított polaritás) van működésbeli, hatásfok, fordulatszámbeli különbség a főként rollereken alkalmazott ferritmágneses motoroknál? Konkrétan MY1016 350W motornál? Fordítva tápra téve hallásra valamivel alacsonyabb fordulatszámot és kisebb áramfelvételt tapasztaltam, így beépítve is hasonló maradna a járgány üzemi tulajdonsága?
(#) ha6qt hozzászólása Ápr 15, 2014 /
 
Halihó!

Merida Matts TFS 500D bicómat szeretném rásegítővel ellátni. Szerintetek sima terepen a 90 kilómhoz, hogy ne kelljen annyit tekerni, hány Watt lehet elég?

150-250W? Szereztem egy EPSON DFX5000 nagy nyomtatóból származó 36 Voltos motort, rámértem, ha terhelem forgás közben, kb. 5-6 Amperig megy el biztonságos terheléssel az áramfelvétele. Mivel fáin, vastag, örök életű bordás szíjjal van együtt, ennek a felhasználásán agyalok.

Arra nincs szükségem, hogy magától menjen a bicaj, ellustulni nem szeretnék, emellett feltűnő geek átalakítás sem volna jó.
(#) ha6qt válasza ha6qt hozzászólására (») Ápr 16, 2014 /
 
Még annyit az előzőhöz, hogy a Pedelec Bionx rendszerek utólagos beépítésére ismertek megbízható szervizet? Évente kb. 5.000Km-t bicajozom, idén több lenne a Mátra-túra, erre szeretnék könnyítést.

Már annyira, hogy gondolkodom egy KTM Elycan megvételén, brutál jó bringa

Bővebben: Elycan
(#) roock hozzászólása Ápr 23, 2014 /
 
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Vettem egy elektromos kerékpárt, sok módosítás van rajta. (a potméter kivan kötve, egy kapcsolóval indítgatod a motort pl.)
De 2 nap után elkezdte hogy nem megy szinte csak alig forgatja a kereket a motor, halk sípoló hangot adva, de a normális áramot szerintem meg sem kapja. Néha pedig normálisan működik.
Kontakt hibát nem találtam, tüzetesebben át kell majd még néznem.
Ha nincs kontakt hiba, a vezérlőben vagy a motorban keressem a hibát?
(#) etm válasza roock hozzászólására (») Ápr 23, 2014 /
 
Hali! Így nehéz megmoindani. Ha két szál kábel megy a motorba,akkor lehet az is hogy gyengék az akksik. Üdv!
(#) etm válasza karijani hozzászólására (») Ápr 23, 2014 /
 
Hali! A pedál szenzort ki lehet iktatni. Attól még megy. Különben soha sem cseréltem,nem is tudom milyen megy bele.Pedig több százat már megjavítottam.Üdv!
(#) roock válasza etm hozzászólására (») Ápr 24, 2014 /
 
Helló!Tegnap szétszedtem újra kontaktot nézni és méregetni. Kivettem egy 2 "sarus" (piros , fekete, hátul L és B felirat a kábelbemeneteknél) reléhez hasonlító dobozkát, ami sípolt halkan, és nem ment a motor csak nagyon gyengén. (Szinte egyáltalán nem) Elülső oldalán 2 ellenkező irányú nyíl kivágás amik között szintén egy kör alakú. Meglátásom szerint ez lehetett a pedál szenzor. Kiszedtem, és működik a bringa. Kérdés meddig üzemelhet a szenzor(?) nélkül hogy ne károsodjon semmi. Vagy ez no problem?
Üdv roock!
(#) etm válasza roock hozzászólására (») Ápr 24, 2014 /
 
Hali! Pedál szenzor nem kell az üzemeléshez. Ay csak érzékeli,ha előzésnél megtekered egy kicsit a pedált,akkor rásegít pár másodpercig hogy gyorsabban történjen az előzés. Csak ennyi. Üdv!
(#) roant hozzászólása Ápr 27, 2014 /
 
Szevasztok! Vásároltam egy elektromos kerékpár vezérlő tesztelő műszert.Valaki használta már?

Kíváncsi vagyok a tapasztalaitokra.
(#) druxter hozzászólása Ápr 30, 2014 /
 
Üdvözletem!

Miért van az, hogy a töltőben általában a graetz hídből mind a 4, vagy 2 dióda lezárlatosodik?
Kaptam 2 db ilyet, és mindkettőnek ugyan az a baja (36 voltos töltőkről van szó).
(#) szsrobert válasza druxter hozzászólására (») Ápr 30, 2014 /
 
Gyér a dióda.
Következő: »»   125 / 229
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem