Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
10db-ot megkpasz egy szűk ezresért. a CR6850T-ből.
Elnézéseteket kérem!! 42V kevertem mert töltöttem külön is őket 16 V al
A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2014
Hali! Akkor ezek szerint a vezérlőnek 5 voltot kell küldenie a jelszálon és a hall húzza le 0-ra.
Piros (táp+)fekete (táp-),piros kék sárga pozitívak én a vezérlőn ezt mértem. A csatiból kihúztam a piros kék sárgát hogy a Hall megkapja a tápot és úgy mértem rá lassan forgattam a kereket de semmi változás.Tegnap én is arra jutottam hogy a Hall-lok haltak. A gázkart is méregetem vezérlőtől piros (táp+) fekete(táp-) zöld (jel-). Ugyanúgy kihúztam a zöld szálat és a gázkar bármeik állásában 1,7v van. ez se működik tökéletesen
sziasztok elektromos kerékpárt lehet direktbe kötni vezérlö tápegység nélkül hogy menjen?
Hali! Ha csak 2 szál megy a motorba,akkor lehet,de óriásit fog rajta rántani induláskor. Vagy előtte jól meg kell indítani pedállal. Üdv!
köszi szépen de nekem ez nem jo mert 3 szál megy a motorba :/
a vezérlö tápm meg rossz 2 is van van belöle de mind a kettönek ugyan az a baja FET bajos amit mondtatok tegnap.
Hello! Így van ahogy írod Te is . A HALL-ok elszálltak,és a gázkar is cserére szorul. Lehet hogy az 5 Volttal (vezérlőnél) történt valamikor valami,azért lőtte ki a gázkart is és a HALL-okat is.De ez csak az én halvány feltételezésem. De ha most jó az 5Volt akkor jó. Üdv!
Akkor az nem fog menni vezérlő nélkül. Ha csak a FET a baj,azokat lehet cserélni és már megy is. Én ma reggel javítottam meg egy rossz FET-es vezérlőt és már működik.Még gumit kell cserélnem,és használható. Üdv!
é*s a tápegységbe van több fet is? m*ert akkor az 1ikböl kiszedném valamelyiket és beleforasztanám a másikba. v*agy nem mind ugyan olyan?
*Nagybetű! A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2014
Hali a keréknél levőket nem tudom kiolvasni . talán s41 amit kibarkóbáztam. milyennel lehet helyetesiteni(?)
A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2014
A gázkar szenzort is írással lefele ragasztották bele.
Hali(!) a HALL érzékelők típusa kellene(.) motor, gázkar, hajtókar, (Lofty 36v kerékpár)
A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2014
Hali! Igen,egy vezérlőben általában 6 darab FET van.Fázisonként kettő.Nem biztos hogy másikban is az a típus van,azt meg tudod nézni.
Hello! Majd reggel megnézem a típusát,mert kint vannak a műhelyben. A gázkarét is és a motorét is.Üdv!
Hello! Én a gázkarba S49E típusú HALL-t használok,a motorba pedig 3144 típusú HALL-t.Üdv!
Hali! a gázkarhoz több féle HALL szenzort is irtok melyik a legjobb ss495A, ss49E
A kerékbe lévő HALL szenzornak is jó volna a teljes neve. Van belőle egy pár: A3144, A3144ELL, A3144ELT, stb
Hali! Olyan pontosan úgysem lehet meghatározni,mivel a tekercsek sem egyformák mindegyik motornál,sem pedig a mágnesek.Ezek mind jók bele,csak az a lényeg,hogy egyforma legyen mindegyik ami a motorba megy.Habár én már cseréltem egyet is motorban már 3 évvel ezelőtt,és még hajtsák. Gond nélkül megy csöndben.Üdv.
Hali! A pedál szenzor se jó arra milyet javasolsz?
Sziasztok!
Forgásirány szempontjából (fordított polaritás) van működésbeli, hatásfok, fordulatszámbeli különbség a főként rollereken alkalmazott ferritmágneses motoroknál? Konkrétan MY1016 350W motornál? Fordítva tápra téve hallásra valamivel alacsonyabb fordulatszámot és kisebb áramfelvételt tapasztaltam, így beépítve is hasonló maradna a járgány üzemi tulajdonsága?
Halihó!
Merida Matts TFS 500D bicómat szeretném rásegítővel ellátni. Szerintetek sima terepen a 90 kilómhoz, hogy ne kelljen annyit tekerni, hány Watt lehet elég? 150-250W? Szereztem egy EPSON DFX5000 nagy nyomtatóból származó 36 Voltos motort, rámértem, ha terhelem forgás közben, kb. 5-6 Amperig megy el biztonságos terheléssel az áramfelvétele. Mivel fáin, vastag, örök életű bordás szíjjal van együtt, ennek a felhasználásán agyalok. Arra nincs szükségem, hogy magától menjen a bicaj, ellustulni nem szeretnék, emellett feltűnő geek átalakítás sem volna jó.
Még annyit az előzőhöz, hogy a Pedelec Bionx rendszerek utólagos beépítésére ismertek megbízható szervizet? Évente kb. 5.000Km-t bicajozom, idén több lenne a Mátra-túra, erre szeretnék könnyítést.
Már annyira, hogy gondolkodom egy KTM Elycan megvételén, brutál jó bringa Bővebben: Elycan
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Vettem egy elektromos kerékpárt, sok módosítás van rajta. (a potméter kivan kötve, egy kapcsolóval indítgatod a motort pl.)
De 2 nap után elkezdte hogy nem megy szinte csak alig forgatja a kereket a motor, halk sípoló hangot adva, de a normális áramot szerintem meg sem kapja. Néha pedig normálisan működik. Kontakt hibát nem találtam, tüzetesebben át kell majd még néznem. Ha nincs kontakt hiba, a vezérlőben vagy a motorban keressem a hibát?
Hali! Így nehéz megmoindani. Ha két szál kábel megy a motorba,akkor lehet az is hogy gyengék az akksik. Üdv!
Hali! A pedál szenzort ki lehet iktatni. Attól még megy. Különben soha sem cseréltem,nem is tudom milyen megy bele.Pedig több százat már megjavítottam.Üdv!
Helló!Tegnap szétszedtem újra kontaktot nézni és méregetni. Kivettem egy 2 "sarus" (piros , fekete, hátul L és B felirat a kábelbemeneteknél) reléhez hasonlító dobozkát, ami sípolt halkan, és nem ment a motor csak nagyon gyengén. (Szinte egyáltalán nem) Elülső oldalán 2 ellenkező irányú nyíl kivágás amik között szintén egy kör alakú. Meglátásom szerint ez lehetett a pedál szenzor. Kiszedtem, és működik a bringa. Kérdés meddig üzemelhet a szenzor(?) nélkül hogy ne károsodjon semmi. Vagy ez no problem?
Üdv roock!
Hali! Pedál szenzor nem kell az üzemeléshez. Ay csak érzékeli,ha előzésnél megtekered egy kicsit a pedált,akkor rásegít pár másodpercig hogy gyorsabban történjen az előzés. Csak ennyi. Üdv!
Szevasztok! Vásároltam egy elektromos kerékpár vezérlő tesztelő műszert.Valaki használta már?
Kíváncsi vagyok a tapasztalaitokra.
Üdvözletem!
Miért van az, hogy a töltőben általában a graetz hídből mind a 4, vagy 2 dióda lezárlatosodik? Kaptam 2 db ilyet, és mindkettőnek ugyan az a baja (36 voltos töltőkről van szó). |
Bejelentkezés
Hirdetés |