Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Ki mit épített?
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma.
Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Van egy rakat SMD PIC-em így ezeket használom fel mert ez ingyen van
Szándékosan nem mondtam el a teljes bekötésem ezzel nyitva hagyva pár ajtót. Inkább egy felhasználási területet szerettem volna bemutatni mind sem azt hogy ez csak autóba való... Végezetül: nem feltétlen ott van az elektronika ahol az interfész is. A hozzászólás módosítva: Jún 12, 2014
Szia!
Gratulálok az áramkörödhöz! Igazad van, a legjobb védekezés a tolvajok ellen az egyediség. Olykor egy rejtett kapcsoló többet ér egy immo-nál. Én is csináltam már hasonlót, garázskapuk nyitására AVR-el. Csak annyit jegyeznék meg, hogy egész jónak tűnik az a vasalt nyák, lehetett volna az egészet SMD alkatrészekből megépíteni. Az IC-k foglalatba helyezését, vagy a te esetedben fia nyákra való helyezését én gépkocsikba hosszú távon nem tartom szerencsés megoldásnak. Még egyszer elismerésem a kapcsolásodhoz. (Ha még nem próbáltad a laminátoros nyák készítést, akkor feltétlenül javaslom. Egyébként ez nem egy C vectra?)
Köszönöm...
A megvalósítás nagyon sok mindenhez jó lehet pl.: autó-indítás gátló, kapuajtónyitó, bejáratiajtónyitó, cégek vagy irodahelyiségek beléptető rendszere, széfek...stb. Csak PIC-ekből (és még pár apróságból) van SMD-m, most kaptam vagy 100-150db-ot vegyesen szóval gyakorolhatok ezerrel... (12-16-18-as családokból és pár Atmel-t) Eredetileg úgy terveztem, hogy az IC is fixre lesz forrasztva, de a prototípus miatt muszáj volt így megépítenem. Már rég akarok laminálót vásárolni eddig nem sikerült megfelelőre bukkannom, de nem adtam fel, illetve a levilágítón agyalok lehet inkább egy olyat építek.. (Ja és H Astra ) A hozzászólás módosítva: Jún 12, 2014
Arra gondoltál, hogy mi van akkor, ha a nyákon lévő 12V-ot egyszerűen rákötik a relére, amitől az behúz?
Szerintem az nagyon bonyolult volna en inkabb amondo volnak hogy rovidre zarjak a rele erintkezoit es indul az auto.
Biztosan gondolt rá ezért el fogja rejteni a nyákot valahol az autóban......
Ha rájön a lopó hogy mi a baj és elkezd keresgélni , de ha én tolvaj lennék hagynám a fenébe , inkább felnyitnék egy másik autót . Ja most jut eszembe régen láttam egy okos megoldást ,és az piccel is egyszerűen megoldható lenne : gyújtáshibát szimulált a cucc . Engedte hogy elindítsd a motort majd elvette egy idő után a gyújtást , ha újra indítottál megint elindult majd megint leállt . Én inkább ilyen cuccost építenék mondjuk rejtett tasztatúrával és random időzítéssel , hogy ne gondolhassa a tolvaj hogy a lopásgátló veri át .
A hozzászólás módosítva: Jún 12, 2014
*
Egyébként, hogy válaszoljak is a kérdésedre: Gondoltam és nem elég csak a relét megkeresni ennyire nem lehet valami egyszerű... De feljebb meg is jegyeztem: "Szándékosan nem mondtam el a teljes bekötésem ezzel nyitva hagyva pár ajtót." * A hozzászólás módosítva: Jún 12, 2014
Még az jutott az eszembe (mert hát muszáj hogy belekössek ) gépkocsi esetén érdemes, ha állandó 12V ról megy a stb 5V-os, hogy ne fűtsön annyit, jobb hatásfokú (gondolom drágább) létezik 5 voltos modul valamelyik cikkben, ha jól emlékszem PIC-es gépkocsi belső világítás kapcsoló áramkörnél, vagy ilyesmibe olvastam erről.
itt is van A hozzászólás módosítva: Jún 12, 2014
Nem kell sokat elfűtenie mivel a buzzer és a relé 12v-os...a PIC meg a led nem sokat vesz fel így a melegedés nem veszélyes. A túláramot meg szabályzom szóval...
A hozzászólás módosítva: Jún 12, 2014
Szia,
Gratulálok a projecthez, szerintem nagyon tetszetős lett! A fóliabillentyűzetet hol sikerült beszerezni?
A manóba, mindig ez az ebay, ettől mindig idegenkedek...
Itthon is lehet kapni : Bővebben: Link
Kintről azért jóval olcsóbb pár dolog, de ha csak 1db kell akkor javaslom az oldal ajánlását.. "hestore.hu" A hozzászólás módosítva: Jún 12, 2014
Mai projektem volt a mellékelt képeken látható átalakítás. Helyi tv stúdióba dolgozom operatőr-vágóként, s vezeték nélküli Sennheiser ew100 G3-mal dolgozok. Frankó kis cucc, jó drága is volt. Tölthető elemekkel meguntam az odafigyelést, és az állandó töltögetést. Alapba feltöltött állapotban frissen 10 perc után már 3 rublikából már 2-t jelez már csak ki. Döntse el az ember mennyit is bír még majd. Nos a vevőbe ami a kamera tetején van rendeltem egy DC-DC konvertert. Kamera akku 16v-12ig sül ki. A lelke Lm2596s Ic, a forr pontokra forrasztottam egy kétoldalas panelt, meg egy rugót és kész is. A képen mellette van az első projekt, lm317-tel kialakított verzió. Sajnos nagyon melegedett. Ez az új a jó hatásfoka miatt nem is érzem hogy melegedne.
Szia. Minden álmom egy ilyen stúdióban dolgozni. Kell hozzá valamilyen végzettség ?
Szia!
Detto ugyenezt a portot használom én is. Teljesen korrekt darab. Simán kibír 5 órát a 2700mAh-s akksi. Hiába van két jelzés, nagyon jó fogyasztása van. Az első jelölést már az új akksi esetén is az első órában levette, de mint mondtam, 5 órát minimum kibír. (Látom B.Ch 1.1-en használod Én is )
Igaz nem hozzám intéződött a kérdés, de azért válaszolok, mivel én is TV-s vagyok.
Kell, igen. Mozgókép gyártó minimum, elektronikai minimum. Én 15 éve végeztem a mozgókép gyártóit, szerintem még van ilyen képzés. De igazából a helyszínen töltött idő, az itt szerzett tapasztalat a legfontosabb. Nekem a személyes véleményem az, hogy először vágni kell megtanulni, mert akkor lényegesen könnyebb forgatni. A helyszínen már eleve összeáll a kép, hogy mi lesz majd bevágva, milyen snittekkel kell majd dolgozni, és eleve ilyen musztert kell forgatni
Értem, és ilyesmit foiskolán nem tanitanak?
Helló!
Mivel az általad említett "UV Curable Solder Mask Repairing Paint"-nek utána nézve az oldalon csak pasztát találtam, azt szeretném megkérdezni, hogyan vitted fel a panelre?
Másik kérdés:
A pozíciófelvitele előtt hogyan fixálod a lötstop-ot, hogy az előhívásnál ne oldódjon le?
30 perc UV besugárzás után nem oldódik le.
Sziasztok!
Ma lettem kész a műterhelésemmel 15ohm és 240W-ot bír el.Remélem tetszik
Szép lett!
Én személy szerint az ellenállásokat távolabb tettem volna és nem is teljesen ültetném a panelba. Üdv.:Matyi
Végül is az ellenállások pontatlansága kiadhatja a helyes értéket.
24 db ~2,2 ohmos elenállás ebból 12-12 sorba és azok párhuzamosan
Idézet: „Ha elmentek egy festménykiállításra, akkor arról beszéltek, hogy ezt a festményt, Ti hogyan festettétek volna másképpen, milyen rossz lett a vászonválasztása ennek a palinak, a 16. században?” Ez nagyon ott van! |
Bejelentkezés
Hirdetés |