Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Az volna a lényeg, hogy vezeték ne tudjon kis rádiuszban megtörni. Erre lehet lágyabb szilikonos anyagú csövecskét használni ami esetleg a téli mínuszokban sem válik merevvé és a vezetékeket jól tartja az átvezetőben.
Igazat adok, mert a párom Suzukiához így tudtunk kulcsot csináltatni. A kulcsmásoló szívélyesen át is rakta a csipet, és így fájt 6500 ft-ba.
Ezek szerint a kopott kulcsból tudnak használható másolatot készíteni?
Igen, ráadásul repedt is volt a kulcs, és megcsinálta a kulcsmásolós, igaz személyesen próbálta bele többször a zárakba, és a gyújtáskapcsolóba is.
Akkor megpróbálom én is
A jobb hátsó ülés mellet van a C oszlopban. (Ha 2002-es, amint azt később írtad.)
Az utólagosan beépített vezérlőhöz szükséges vezetékekhez jobban hozzáférsz a bal első ajtónál, a doboz pedig elfér a műszerfal, vagy a burkolat alatt. Én is oda tettem. A gyári kulcsot itt nálunk 10 ezerért másolják, immoval együtt. Természetesen kellett hozzá egy működő példány, és az autó papírjai. Kulcsmásoló kisiparos, nem szakszerviz. A hozzászólás módosítva: Szept 14, 2014
Igen, 2002-es. Már megcsináltam, de nekem a csomagtartóban van a kp-zár vezérlése, a kalaptartón alul. Az az "itt nálunk" merre van?
sziasztok
*** Apróhirdetés ezért van! -moderátor- A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2014
Hi Mesterek!
Nincs valakinek bekötése rajza egy 2001 ford focus 1,8 benzin,DNW, 85Kw-osról? Az érdekelne hogy a sebesség jeladó hol csatlakozik az ecu-ra. Megszeretném csapolni Segítséget előre is köszönöm.
Sziasztok.
Van egy Audi A4 autóm ami olyan 170 km sebesség környékén visszafogja magát és nem lehet többel hajtani mint 110-el akármit csinálok vele, viszont ha ujra indítom akkor megint megy rendesen. Valaki tudja esetleg hogy miért lehet ez?
A levegoszuro milyen allapotba van?
Amikor lelassitt,akkor rangat is? A hozzászólás módosítva: Szept 20, 2014
A levegőszürőt nem néztem. igazából egyik pillanatról a másikra elveszti a teljesitményét mintha az elektronika tiltana le valamiért, nem rángat simán megy csak nagyon gyene, ujraindítás után megint megy rendesen kb 170 km sebességig vagy bizonyos fordulatszámig lehet.
Szia! Ha mondanál egy motorkódot és évjáratot akkor konkrétabb lehetne az utánajárás a problémában.
Szia! Kerestem volna "DNW"-s motorkódot de ilyen nincs, még a vividben sem találtam.
Audi A4 1.9 PDTDI, 2001 évjárat a motorkódot hol kell keresni?
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2014
A forgalmiban van egy olyan bejegyzés, hogy motorkód az "ABC" nagybetűivel jelzett valamelyik sorban. Keresd meg! (P.5 sor)
A hozzászólás módosítva: Szept 22, 2014
Potyo mestertől kérdeznék; az autó beltér világítós cikked lett megépítve egy Swiftbe. Tökéletesen működött, ma kicseréltem a sima izzót egy melegfehér led szalag darabra, mert nagyon idegesítő volt ahogy a PWM miatt zenélt az izzó kialváskor. Véletlenül egy pillanatra rövidre zártam a FET kimenetét és a testet. Gondoltam, semmi gond, biztos kiment a biztosíték (tettem a nyákra külön pont az ilyen bénázások miatt egy 1,6A-es biztit). De nem ez történt, meghalt a PIC... De csak látszólag, mert a PIC Kit2 látja. Tettem bele egy másik PIC-et, hibátlanul működik, de ahogy tettem vissza a helyére, éreztem, hogy elég forró a FET és a 78l05, ez természetes, idáig is ilyen meleg lehetett (megmértem, 45-50fok)? Illetve, most akkor mi van ezzel a szerencsétlen PIC-el? Ha beteszem a helyére, nem csinál semmit, de programozni lehet... mondjuk, pont az ötös lábát nem babrálja a PIC Kit2, lehet, hogy csak a kimenetét nyírta ki valami lökés, ami visszajött a FET-től, az ügyeskedésem eredményeként? A nyugalmi áramfelvétele az egésznek 70mA, bekapcsolt LED csíkkal 300mA.
AWX 140115, Én Ukrajnában élek és csak fél éve van Magyarországi autóm ugyhogy annyira még nem vagyok képbe, az itteniek forgalmiában nincs benne !
Mérd meg a feszültséget, nem lett-e zárlatos a 78L05. Ha valami visszament, simán kinyírhatta a PIC lábát. Ha a másik példánnyal működik, akkor nyilvánvalóan ez sérült. A fet melegedését viszont nem értem, mitől lehet, nem lenne szabad, hogy melegedjen ekkora terheléstől. Szkóppal meg kellene nézni, milyen jelet kap.
Mondjuk ha zajos volt az izzó, akkor miért nem szóltál inkább, lehet, hogy feljebb lehetett volna vinni a pwm frekvenciáját Úgy rémlik, 1kHz-re volt állítva.
Nyertél, kicseréltem a 78l05-öt és helyreállt a rend Egyáltalán nem melegszik. Ilyenkor nagyon tudok haragudni magamra, figyelmetlenség miatt egy órát szívtam hanyatt fekve a műszerfal alatt...
A régi 78l05-ből 4,95V jön ki, szkóppal nézve biztos lenne mellette valami jó kis matyóhímzés is, de nincs szkópom... A régi PIC sajnos nem megy sehogyan sem...
Talán először ezeket kellene megnézni (fékpedál kapcsolót és a gázpedál "szerkezetet") és az értékeket ellenőrizni. A fékpedál kapcsoló benne van a turbó, EGR, és szívócsőkontroll szolenoid áramkörében. Ezek után a következő megvizsgálandó, ez a szolenoid volna.
Hát nagyjából értem, és hol van ez a csatlakozó ami az ábrán van ?
Persze az is lehet, hogy wastegate szelep hibád van de megmondom őszintén, hogy a dízelekhez nem értek, az egy más világ. Ha mégis bármire kíváncsi vagy az alkatrészekkel kapcsolatban akkor utána tudok nézni sok mindennek.
Hát ott ahol a pedálok vannak!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |