Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   172 / 340
(#) VIM válasza enree hozzászólására (») Szept 14, 2014 /
 
Az volna a lényeg, hogy vezeték ne tudjon kis rádiuszban megtörni. Erre lehet lágyabb szilikonos anyagú csövecskét használni ami esetleg a téli mínuszokban sem válik merevvé és a vezetékeket jól tartja az átvezetőben.
(#) maszek0005 válasza VIM hozzászólására (») Szept 14, 2014 /
 
Igazat adok, mert a párom Suzukiához így tudtunk kulcsot csináltatni. A kulcsmásoló szívélyesen át is rakta a csipet, és így fájt 6500 ft-ba.
(#) enree válasza maszek0005 hozzászólására (») Szept 14, 2014 /
 
Ezek szerint a kopott kulcsból tudnak használható másolatot készíteni?
(#) enree válasza VIM hozzászólására (») Szept 14, 2014 /
 
Akkor hagyok rá bőven, inkább lógjon.
(#) maszek0005 válasza enree hozzászólására (») Szept 14, 2014 /
 
Igen, ráadásul repedt is volt a kulcs, és megcsinálta a kulcsmásolós, igaz személyesen próbálta bele többször a zárakba, és a gyújtáskapcsolóba is.
(#) enree válasza maszek0005 hozzászólására (») Szept 14, 2014 /
 
Akkor megpróbálom én is
(#) vision61 válasza enree hozzászólására (») Szept 14, 2014 /
 
A jobb hátsó ülés mellet van a C oszlopban. (Ha 2002-es, amint azt később írtad.)
Az utólagosan beépített vezérlőhöz szükséges vezetékekhez jobban hozzáférsz a bal első ajtónál, a doboz pedig elfér a műszerfal, vagy a burkolat alatt. Én is oda tettem.
A gyári kulcsot itt nálunk 10 ezerért másolják, immoval együtt. Természetesen kellett hozzá egy működő példány, és az autó papírjai. Kulcsmásoló kisiparos, nem szakszerviz.
A hozzászólás módosítva: Szept 14, 2014
(#) enree válasza vision61 hozzászólására (») Szept 14, 2014 /
 
Igen, 2002-es. Már megcsináltam, de nekem a csomagtartóban van a kp-zár vezérlése, a kalaptartón alul. Az az "itt nálunk" merre van?
(#) simi91 hozzászólása Szept 17, 2014 /
 
sziasztok
***
Apróhirdetés ezért van!
-moderátor-
A hozzászólás módosítva: Szept 17, 2014
(#) Baxi hozzászólása Szept 20, 2014 /
 
Hi Mesterek!
Nincs valakinek bekötése rajza egy 2001 ford focus 1,8 benzin,DNW, 85Kw-osról?
Az érdekelne hogy a sebesség jeladó hol csatlakozik az ecu-ra. Megszeretném csapolni
Segítséget előre is köszönöm.
(#) potyo válasza Baxi hozzászólására (») Szept 20, 2014 /
 
A hármas láb az az Autodata szerint.
(#) lukovicsek hozzászólása Szept 20, 2014 /
 
Sziasztok.

Van egy Audi A4 autóm ami olyan 170 km sebesség környékén visszafogja magát és nem lehet többel hajtani mint 110-el akármit csinálok vele, viszont ha ujra indítom akkor megint megy rendesen. Valaki tudja esetleg hogy miért lehet ez?
(#) Baxi válasza potyo hozzászólására (») Szept 20, 2014 /
 
köszönöm!
(#) david10 válasza lukovicsek hozzászólására (») Szept 20, 2014 /
 
A levegoszuro milyen allapotba van?
Amikor lelassitt,akkor rangat is?
A hozzászólás módosítva: Szept 20, 2014
(#) lukovicsek válasza david10 hozzászólására (») Szept 21, 2014 /
 
A levegőszürőt nem néztem. igazából egyik pillanatról a másikra elveszti a teljesitményét mintha az elektronika tiltana le valamiért, nem rángat simán megy csak nagyon gyene, ujraindítás után megint megy rendesen kb 170 km sebességig vagy bizonyos fordulatszámig lehet.
(#) VIM válasza lukovicsek hozzászólására (») Szept 21, 2014 /
 
Szia! Ha mondanál egy motorkódot és évjáratot akkor konkrétabb lehetne az utánajárás a problémában.
(#) VIM válasza Baxi hozzászólására (») Szept 21, 2014 /
 
Szia! Kerestem volna "DNW"-s motorkódot de ilyen nincs, még a vividben sem találtam.
(#) lukovicsek válasza VIM hozzászólására (») Szept 21, 2014 /
 
Audi A4 1.9 PDTDI, 2001 évjárat a motorkódot hol kell keresni?
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2014
(#) VIM válasza lukovicsek hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
A forgalmiban van egy olyan bejegyzés, hogy motorkód az "ABC" nagybetűivel jelzett valamelyik sorban. Keresd meg! (P.5 sor)
A hozzászólás módosítva: Szept 22, 2014
(#) VIM válasza VIM hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
AJM vagy ATJ?
(#) enree hozzászólása Szept 22, 2014 /
 
Potyo mestertől kérdeznék; az autó beltér világítós cikked lett megépítve egy Swiftbe. Tökéletesen működött, ma kicseréltem a sima izzót egy melegfehér led szalag darabra, mert nagyon idegesítő volt ahogy a PWM miatt zenélt az izzó kialváskor. Véletlenül egy pillanatra rövidre zártam a FET kimenetét és a testet. Gondoltam, semmi gond, biztos kiment a biztosíték (tettem a nyákra külön pont az ilyen bénázások miatt egy 1,6A-es biztit). De nem ez történt, meghalt a PIC... De csak látszólag, mert a PIC Kit2 látja. Tettem bele egy másik PIC-et, hibátlanul működik, de ahogy tettem vissza a helyére, éreztem, hogy elég forró a FET és a 78l05, ez természetes, idáig is ilyen meleg lehetett (megmértem, 45-50fok)? Illetve, most akkor mi van ezzel a szerencsétlen PIC-el? Ha beteszem a helyére, nem csinál semmit, de programozni lehet... mondjuk, pont az ötös lábát nem babrálja a PIC Kit2, lehet, hogy csak a kimenetét nyírta ki valami lökés, ami visszajött a FET-től, az ügyeskedésem eredményeként? A nyugalmi áramfelvétele az egésznek 70mA, bekapcsolt LED csíkkal 300mA.
(#) lukovicsek válasza VIM hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
AWX 140115, Én Ukrajnában élek és csak fél éve van Magyarországi autóm ugyhogy annyira még nem vagyok képbe, az itteniek forgalmiában nincs benne !
(#) potyo válasza enree hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
Mérd meg a feszültséget, nem lett-e zárlatos a 78L05. Ha valami visszament, simán kinyírhatta a PIC lábát. Ha a másik példánnyal működik, akkor nyilvánvalóan ez sérült. A fet melegedését viszont nem értem, mitől lehet, nem lenne szabad, hogy melegedjen ekkora terheléstől. Szkóppal meg kellene nézni, milyen jelet kap.

Mondjuk ha zajos volt az izzó, akkor miért nem szóltál inkább, lehet, hogy feljebb lehetett volna vinni a pwm frekvenciáját Úgy rémlik, 1kHz-re volt állítva.
(#) enree válasza potyo hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
Nyertél, kicseréltem a 78l05-öt és helyreállt a rend Egyáltalán nem melegszik. Ilyenkor nagyon tudok haragudni magamra, figyelmetlenség miatt egy órát szívtam hanyatt fekve a műszerfal alatt...
(#) potyo válasza enree hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
Lemérted a régi 78L05-öt, mit adott ki magából? És megy az új 78L05-el a régi PIC is?
A hozzászólás módosítva: Szept 22, 2014
(#) enree válasza potyo hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
A régi 78l05-ből 4,95V jön ki, szkóppal nézve biztos lenne mellette valami jó kis matyóhímzés is, de nincs szkópom... A régi PIC sajnos nem megy sehogyan sem...
(#) VIM válasza lukovicsek hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
Talán először ezeket kellene megnézni (fékpedál kapcsolót és a gázpedál "szerkezetet") és az értékeket ellenőrizni. A fékpedál kapcsoló benne van a turbó, EGR, és szívócsőkontroll szolenoid áramkörében. Ezek után a következő megvizsgálandó, ez a szolenoid volna.
(#) lukovicsek válasza VIM hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
Hát nagyjából értem, és hol van ez a csatlakozó ami az ábrán van ?
(#) VIM válasza lukovicsek hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
Persze az is lehet, hogy wastegate szelep hibád van de megmondom őszintén, hogy a dízelekhez nem értek, az egy más világ. Ha mégis bármire kíváncsi vagy az alkatrészekkel kapcsolatban akkor utána tudok nézni sok mindennek.
(#) VIM válasza lukovicsek hozzászólására (») Szept 22, 2014 /
 
Hát ott ahol a pedálok vannak!
Következő: »»   172 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem