Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NYÁK terv ellenőrzése

Témaindító: Paso, idő: Okt 4, 2005
Lapozás: OK   125 / 200
(#) Zoli_bácsi válasza zsolt58 hozzászólására (») Szept 21, 2014 /

Bocsánat, de hogy lehet ilyen borzalmas pocsék módon tervezni? Ez az igénytelenség netovábbja!
(#) lionsec hozzászólása Szept 25, 2014 /

Az lenne a tiszteletteljes kérésem,hogy terveztem egy kis végfokot SMD alkatrészekkel és szeretném ha valaki áttudná esetleg futni,hogy jól csináltam e ezalatt azt értem hogy van e esetleg amit nem jól csináltam és esetleg gerjedhet a végfok elég vastag e ott a vezető sáv ahol kell stb.Amatőr vagyok ért szeretném ha valaki rátudna nézni mert ha megépítem és közben nem jó akkor szííívás van.
(#) mmajka válasza proli007 hozzászólására (») Szept 29, 2014 /

Köszönöm a segítséget.

Nekifutok és korrigálok.
(#) elodke hozzászólása Okt 22, 2014 /

Sziasztok!
Valaki megtudna ehhez a kapcsoláshoz tervezni egy egyoldalas nyáktervet? (vagy legalább az alkatrész elrendezésben tudna segíteni?)

riaszto5.jpg

(#) kaqkk válasza elodke hozzászólására (») Okt 22, 2014 /

A bss-en ahonnan ezt leszedted nincs fent a nyákterv ?
(#) elodke válasza kaqkk hozzászólására (») Okt 22, 2014 /

nincs
(#) kaqkk válasza elodke hozzászólására (») Okt 22, 2014 /

Akkor töltsd le az Eagle demóját acadsoft oldalról és kezdd el megtervezni , ha elakadsz segítünk itt a nyákterv ellenőrzése témában . Azt ne nagyon várd hogy valaki megtervezze neked . Ámbár a BSS nem arról híres hogy minden feltett kapcsolás tökéletes . Én a helyedben inkább a HE-n keresnék egy megfelelő kapcsit.
A hozzászólás módosítva: Okt 22, 2014
(#) gerry válasza elodke hozzászólására (») Okt 22, 2014 /

Helló!

Hogy ne kelljen az alkatrészeket keresned, csináltam egy rajzot, amin lehet cserélgetni az alkatrészeket. Nagyjából ugyanaz a rajz ami a bss-en fent van. Természetesen ellenőrizni nem árt hátha....
Alakítható, átrajzolható, majd nyák tervezhető belőle. De ezt rád bízom.