Fórum témák
» Több friss téma |
Dioda mindenkeppen kell, mert kulonben a rele tekercsen kikapcsolaskor irto magas feszultsegimpulzus jelenik meg. Ezt a legegyszerubb egy diodaval elnyeletni. Az optora mint zavarszuro elemra mondtam, hogy felesleges. A meghajtas meg egy kulon dolog. Nyilvan, ha a rele 10mA-es, akkor a PIC-is meghajtja, de ha pl. 50mA-es, akkor mar kelleni fog egy tranzisztor vagy valami mas meghajto.
Üdv!
Totálisan kezdő vagyok PIC területen. Keresnék valakit aki rendelkezik elég türelemmel, hogy az alapoktól elmagyarázza nekem az egész dolgot. LED fényfüzéreket szeretnék villogtatni különböző módokon, ezt szeretném "kitanulni". Ha valaki ebben segítene az kérem dobjon egy üzit. Előre is hálás köszönet!!!
Ha van némi elektronikai ismereted, akkor javaslom icserny cikkeit:
PICCOLO projekt PICula projekt A hozzászólás módosítva: Dec 23, 2014
Egy gyors kérdés a kristály és a PIC sebesség beállítással. Ha az kristály 4 MHz-es, akkor mindkettőn négyet állítsak be a Proteusban? Mert nagyon gyorsan számol vissza és nem tudom, hogy hibásan állítom, vagy ez proteus sajátosság?
Szia! Nekem igazából arra lenne szükségem,hogy valaki szájbarágosan elmagyarázza, hogy a programozás során mikor hova mit írjak, hogy pl. felvillanjon az első sor, 5mp után a következő és így tovább... Gyorsan tanulok, hamar belejövök a dolgokba, csak amit eddig találtam, túl száraz és bonyolult volt nekem. Szóval ehhez kérnék némi segítséget.
Bővebben: Link Sajnos nincs időm folytatni, de kiindulásnak talán jó lehet...
Üdv.
Egy frekvencia mérőt(fent van a cikkek között) készülök összehozni,az EW 162G0GLY2 LCD kijelzőt helyetesíthetem DEM 16217SYH kijelzővel?Mi a kettő közt a külömbség ? Eddig nem nagyon foglalkoztam LCD kijelzőkkel,ezért előre is kösz segítségeteket!
Igen, mind kettőre 4MHz-t állíts, ha annyin használod.