Fórum témák
» Több friss téma |
a vezérlőből a fekete piros szálon megy 5V .és a feketéhez mérve 1.1V V jön ki a vezérlőből a hallok kivezetésén
Nahát! Itt a probléma! Amikor szét van húzva a csatlakozó,akkor 5 Volt körül kell hogy legyen a piros,a kék, a sárga sőt még a zöld vezetéken is a feketéhez képest! Tehát vagy vezérlő javítás,vagy vezérlő csere! Üdv!
Na vvégre egy konkrét válasz!
most már csak az a kérdés hogy a hallok jók -e? ill hogy hány fokos vezérlő dobozt kell beszereznem vagy ki tudja javítani a meglévőt?
Van univerzális vezérlő,36 V-48 V-ig mehet a tápja,és megy a 60,illetve 120 fokosra is .Nem kell vele vacakolni,mert működteti mindkét féle motort.Bővebben: Link
A HALL-okat akkor tudod le ellenőrizni,ha már jó a vezérlő. Üdv! A hozzászólás módosítva: Dec 23, 2014
Tudom hogy van ilyen vezérlő nem kevés Forintért de az nem fér bele a költségvetésbe!
Arról nem is beszélek hogy az olyan szkmaiatlan.Én ugyan nem értek az elektronikához de tudom hogy meg fejthető a kérdés csak szekember kérdése az egész.
ezekben a 36V-os elektronikákban milyen fet van ami rendelhető?
nincs valakinek? A hozzászólás módosítva: Dec 27, 2014
Lehet hogy rosszul kérdeztem. milyen tokozás hány Volt Hány Amper vagy milyen paramétereket kell még tudnom ha valaki kérdezi milyen kell?
Hali! Meg kell nézni a jelzését. De kb. 80 Amper,és 60-80 Volt. De az a legjobb,ha ugyanolyant teszel be,mint a régi.De ha a HALL-oknál akkora fesz jön ki mint ahogy írtad,akkor szerintem nehéz dió lesz megjavítanod!Persze próbálkozni lehet! Üdv!
A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2014
P75Nf06 ez mi lehetezeket már cserélték de megint el köszöntek
mivel lehetne helyettesíteni?
Üdv.
Én az STP75nf75 vagy IRFB3207 tipusu FET-eket szoktam belerakni a vezérlőbe.
Üdv Imi apó
Sok 36 Voltos vezérlőben tapasztaltam , típus : MF75NF75. Üdv : . A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2014
Inkább rendeld meg a HQ elektroniktól, aznap délután 4-ig leadod a rendelést, előtte regisztrálj be és másnap már hozza a futárszolgálat.
regisztrált vagyok a HQ-nál a múltkor rendeltem szegényeknél hall-okat hétfőn hajnalban ,
pénekre át is tudtam venn. az MPL utaztatta 70km-t majd egy hétig
Ráadásul nem kevés pénzzért mert az helyett hogy gel adnák egy levélben 300 ftért futározgatnak vagy 1200-ért
mégegyszer annyira növelve a költségeket!
Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek aki olvassa !
Kösz ia sok segítséget év közben!
Sziasztok!
BUÉK mindenkinek.. Sajnos megadta magát az elektromos kerékpár töltőm.. amenyire meg tudtam állapitani kiment egy Mosfet, a tipusa SSF9N80A Bővebben: Link Sajna ilyen tipust képtelen vagyok találni.. Viszont a Hq oldalán találtam hasonlót.. ilyet Ha egy hozzáértő megmondaná hogy ez megfelel e a régi helyett nagyon megköszönném.. Természetesen bármilyen javaslat érdekel. Köszönöm előre is..
Üdv.
A FET-et helyettesítheted IRFBC40-essel, ezt rakom a tőltőkbe. A primer oldalon minden alkatrészt mérjél ki, az ellenállásokat, diódákat és a kondikat cseréld.
Sziasztok!
Anyám villanybiciklije kb. 1 km-t bír. Vettem bele vadonatúj akksikat, azzal az első úton jó volt. Ekkor jöttem rá, hogy a töltővel lehet a baj. Feltöltve a terheletlen kapocsfeszültség az akksikon 41,5 V - ez jó. Lemerülve 36V, de ha ráhúzom a gázt, leesik 32 alá, és meg se mozdul. Ha felteszem töltőre 30-35 perc után a töltő zöldre vált - 1,8 A-es töltőáramtól valahogy még nem kellene tele lennie - és onnantól kezdve napokig rajta lehet hagyni, nem tölt bele többet. Vettünk másik töltőt, azt meg leégették, mivel a kerek csatit könnyű összezárni. Lofty JJ-DC36-1 kapcs. rajzot esetleg merre lehet lelni, vagy van e valami építő jellegű ötlet? 14 Ah x 36 V = 504Wh - a keró asszem 400W-os, tehát még barátok közt is egy órácskát kéne tudjon menni, ezzel szemben nyélgázon kb. 3 perc. Tetű lassan haladva kb. 1,5 km-ig 4 töltésjelző vliágít, aztán a következő 150-200 m-en elveszítek hármat, és 1700 m után már a babakocsis anyukák előzgetnek. Lehet nem csak a töltő beteg, hanem ez az állatorvosi ló is! Ötleteket nagyon köszönöm!
Hali! Ha HALL jeladós a motor,akkor ha valami nem stímmel vele,akkor hallani lehet a hangján.Ahogy leírtad,szerintem az akksik nem jók,vagy csak közülük egy vacakol.Ha gyorsan feltöltődik,akkor kevés töltést vesz fel,amivel nem sokáig megy.Azt ajánlanám,hogy vidd be melegre,töltsd fel és próbáld ki. Sőt,még ha azt le tudtad mérni,hogy 1.8 Amperral töltött,akkor azt is mérd meg,hogy hány Ampernál vált át zöldre a töltő? Ekkor sok kérdésre választ lehet kapni,ami most csak találgatás. Üdv!
azt nem tudom, hogy Hall jeladós e a motor, de nincs semmi rendellenes hangja. Az akksik újonnan lettek véve, bár egyet gariba rögvest ki is cseréltek, mert feltöltve tudott vagy 9V-ot. Szal lehet a *** kínai akksik a ludasak? Megbízhatót egyáltalán lehet kapni? Hisz ez is olyan drága, exemnek legutóbb 14.000-ért vettem 35Ah-s gondozásmentes akksit, ebbe meg 9 volt a hitvány kínai 14 Ah-s. Persze méretileg semmilyen motorakksival nem kompatibilis, pedig abból is lehet olcsóbb, valamelyest megbízhatót találni... Vagy vegyek Li-ion, ill. Ni-MH cellákat, és kötözgessem be úgy, hogy 36V legyen a vége?
![]() Lehet veszek anyámnak egy robogót, mint ezekkel a kínai *** biciklikkel idegeljem magam. De előbb még egyesével feltöltöm autós akksitöltővel, hogy meglássam, az akksik e a ***ok... ![]() Kapcs rajzra még mindig vevő vagyok, mert csak két ellenállás ment ki rajta, a színkód meg sajna elfeketedett. A hozzászólás módosítva: Márc 9, 2015
Ja, azt meg hogy hány ampernál vált a töltő, nem biztos, hogy le tudom mérni. Elég kicsi a multiméterem, 5A a max terhelhetősége, nem tudom, kibírna-e huzamosabb időt nagy áram alatt. Tegnap próbáltam az akksikat leterhelni, hátha úgy a töltő is töltene, 1,3 A-t vesz fel 36V-ról egy fürdőszobai hősugárzó, és a töltő kb. 20-25 perc után töltött egy 10 percet... Szal nekem a töltő a gyanús, az új töltőt meg csak megrendelni, meg leégve látni volt lehetőségem... :S
Autós töltővel ne töltsd semmi esetre sem!!! Azt próbáld meg,hogy amikor lemerül az akksi pakk,akkor újra töltés előtt vedd ki az akksi pakkot,és egy 12 Voltos autóba való első izzót PL.rövid fény izzót kapcsolj rá egyesével az akksikra,és amelyik akksi rossz az nem tudja világításra birni az izzót. Az amper mérőd pedig birni fogja. Kb.1.6 Amperral tölt,és 0.4 Ampernál kell hogy zöldre váltson a töltő!
A hozzászólás módosítva: Jan 9, 2015
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem.
a 77.oldalon már raktam fel képet erről a töltőről, de most 2 tranzisztora gyanakodom csak valaki rendesen lerendezte. a töltőnek csak az egyik oldalon van áram.
Egy ampermérőt szeretnék csinálni a poly mobilomhoz,a főáramkörben lenne,ha visszatöltene azt is mutatná,nade itt mindig amperóráról van szó, tehát akkor nem is jó,hanem amperóramérő kell nekem, digitális. De kezdetnek egy ampermérő is megteszi, az erdöből hoztam haza bontott mosógéppanelokat van benne digitális kijelző is, annyi minden van rajtuk talán valamire felhasználhatom.Ha valaki csinált már ilyet köszönettel elfogadnám a segiséget.üdvözletmindenkinek.
Sziasztok van egy ismerősöm (idősebb bácsi). Már egy bringát kinyírt az félre van téve. Most vettek neki egy robogó szerű bicót kb egy fél éve. Vadi új akkukat kapott és most megint az a panasza hogy ment a bringával és hirtelen megállt és se kép se hang.mi lehet a hiba miket kezdjünk el nézni, mérni stb?
Aki szeretne sgíteni össze állíthatnánk egy táblázat szerűt vagy felsorolást a közlekedőknek, ha leáll a kerékpárjuk mit tegyenek amikor haza szállították elektromos kerékpárjukat. Amivel pl. mehetnének a "szerelőhöz" hogy mit tapasztaltak és már mit néztek esetleg mit mértek.
Nem jó ötlet? Vagy ha már van ilyen felsorolás linkelje már valaki ide legyen oly bátyám! |
Bejelentkezés
Hirdetés |