Fórum témák
» Több friss téma |
Kész termék.
Bővebben: Link
Megszületett az S betű is. Sajnos a hibámból ki kellett vennem a satuból az első egyharmadán az anyagot. Így a befejezés nem lett elfogadható.
Pár fotó Bővebben: Link
Szia! Dehogy előztelek. A képeket a netről tőltöttem le.
Ne szerénykedj ... Örülök a sikerednek , remélem nemsoká én is tudok már valami ilyet "letölteni a netről"
A hozzászólás módosítva: Márc 11, 2015
Bővebben: Link
Találtam még egy képet, de ez a vasról szól.
En is akarok egy ilyen gepet Az enyem is alakul otthon teszek fel kepeket. Atcsapagyaztam az egesz gepemet es uj kabeleket is kapott. Uj linearis csapagyak es a gagyi agyonvert csapagyak helyere is talalatam itthon jo minosegu 608ZZ csapagyakat. A kabelezes fontos volt mert neha bezavart a vilagitas vagy a foorso ki bekapcsolasa ami nagyon nem egszseges. Kapott arnyekolt ölflex kabeleket az egesz kis masina.
Most már felgyorsulnak az események. Szerintem nagyon pozitivak az eredmények.
Gratulálok!
Valaki megtudja mondani, hogy melyik horony lett marószárral és melyik lett köszörült fúrószárral készítve?
A két felső horonyból. sajnos kis méretű marószáram nem volt, egy kedves ismerősömtől kaptam egy 5mm -t. Sajnos azt az x dik játékomnál eltörtem. Kénytelen voltam a játék kedvéért csinálnom valamit. A hozzászólás módosítva: Márc 11, 2015
Ha jól köszörülted a fúrót akkor csináltál egy kétélű marót tehát mindkét horony maróval készült Szerintem, de én a jobb oldalira tippelek ott kisebb a sarkok kerekítési sugara
A hozzászólás módosítva: Márc 11, 2015
Gratulálok a gépedhez! Megérte a rengeteg munkát ami az építéssel járt.
Sajnos még nincs kész. Vezérlés dobozolása, munkadarab rögzítésének módja. Marószerszám hűtése stb. Nevezhetjük félig késznek.
Köszönöm.
Szia!
Várom az ígért képeket már második napja. Én fába nem tudtam olyan szépeket csinálni mint te. A fordulatok megválasztásával gondjaim vannak.Most félreteszem a jelenlegi marómotoromat és megpróbálom felközpontosítani a jól bevált mosómasa motoromat. Az EAN esztergámon már teljesített. A csúnyaságával nem kell törődni, mert már átalakítottam. A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2015
Próbálkozásaim.
Bővebben: Link
Jolvanna Ezer volt a dolog. Az igert kepek
De nem valogattam most semmit hanem beszortam minden kepet, igy van benne egy csomo regebbi is. Es talan vannak benne bakik is Raadasul itt meg nem volt Alu-hoz olyan marom aminek a vege nem "Fischschwanz" halfarok vagy mi. Elnezest nem tudom magyarul a nevet mert az egesz forgacsolasi dologgal en mar nemetorszagban kezdtem megismerkedni. Es a szaknyelv nagy reszet is nemetul kezdem kiismerni java reszt. A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2015
Igen sikerultek. Az osszes 608ZZ es az osszes LM16UU es LM20UU cserelve. A POM trapezorso anyak elofeszitesenek is kicsit utanallitottam igy 15-20 ora uzem utan. Mar ugy velem, hogy bejaratodtak rendesen. Az a zsir amit vettem egesz csendesse tette a mechanikat. 2000-2500/ kozott szepen dolgozik. Kemenyfaba (cseresznye) 1200/-el szepen dolgozik 14.000rpm-el es oraval merve egy relativ bonyolult forma marasa es 2 ora munka utan is 0,01mm elteressel ter vissza nullpontba. Ezzel en mar teljesen elegedett vagyok. Az arnyekolt kabelek miatt a varazslatos hibaim is eltuntek. Johet a kovetkezo projekt es egy uj gep mar nagyon lebeg a szemeim elott. Azt nem banom, hogy ennek ilyen kicsi a munkaterulete mert azt legalabb minimalis hibaval kepes alkalmazni.
Elkezdtem a motormeghajtókat egy csoportba rendezni, majd még a 4. tengelyhez várok még egy darabot.
Képecskék A hozzászólás módosítva: Márc 22, 2015
Szia!
Az LMxxx csapágyakat milyenre cserélted?
Szia,
Innen vásároltam. Nem túl olcsó az 1 eurós kínaihoz képest (nem is drága) de minden szempontból jobban fest.
Köszi! Milyen különbséget vettél rajta észre? Az SKF csapágyak ebbe a típusba milyenek lehetnek?
Szia! Szerintem jó a Koyo csapágy is. Nekem beváltak. Szerelésnél ne üsd meg a golyókat. Érted, hogy mire gondoltam.
Szia! A Koyo-kat hol vetted? Mennyiért "vesztegetik" őket? Az SKF egy kicsit horror árú...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |