Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Az antennát kihúzva mérted a csatlakozó közepéhez, széléhez? (Közepéhez közel 0, a szélehez szakadást kell jeleznie.) A közepe és széle között 65pf talpponti kapacitásnak szabad csak lennie...
A hozzászólás módosítva: Júl 3, 2015
Majd valamelyik nap megmérem.. Ma annyira felidegesített, hogy azon voltam hogy felgyújtom a kocsit[off][/off]
Én meg arra tippelek, hogy a rádió kap az antennán testet. Inkább azt kéné fixen a kasztnihoz, mert lehet, hogy a gyári elfáradt. Legjobb test a karosszéria az autóban még mindig...
Ha kihúzom megy tovább a rádió.. De rábeszéltetek rákötöm a kormányoszlopra mert a rádió nem tudom honnan szokott kapni testet. Ha ígysem lesz jó felgyújtom..
Ha a testet is elölről veszed, igyekezz a pozitívval teljesen párhuzamosan vezetni.Esetleg a végfokra közvetlenül tegyél egy minél nagyobb pufferkondenzátort. Lehet a végfok kapcsolóüzemű tápja zavarja a rádiót.
Sziasztok!
Erre van az apróhirdetés! -moderátor- A hozzászólás módosítva: Júl 7, 2015
Sziasztok! Egy 1998-as opel g astrám van. A probléma a rádiójával van. Most volt műszakin, tehát levették az aksit és ilyenkor újra kell indítani egy kóddal. A baj, hogy nem nem engedni beírni a kódot és a kijelzőn csak annyi látható, hogy 7 safe. ( Tehát 7 próbálkozás). már több mint egy hete történt, tehát, ha leis zárja egy időre, már akkor is engednie kéne. Viszont semmire nem reagál. Valakinek valami hasonló tapasztalata esetleg ötlete?
Köszönöm!
Na a hejzet az, hogy bárhova kötöm a testet a probléma ugyanaz.. De viszont valószínű az RCA kábel lesz a rosz.. Mertha mozgatom mintha néha javulna a helyzet.. Vennem kell majd egy árnyékoltat szerintem.
Az RCA-nak eleve árnyékoltnak kell lennie, nem pedig 2 spárga a dugóban...
attól függ, hogy hol mozgatod. Ha közvetlenül valamelyik aljzatnál, akkor lehet, hogy a forrasztás van elrepedve a NYÁK-on.
Nem ott mozgatom.. Vagyis az erősítőnél mozgatom de nem az aljzatnál van a gond lehet az rca van megtörve bár akkor cd ről is rosz lenne..
Tedd rá a gyújtást kapcsold be a rádiót és hagyd úgy!
Mivel a várakozási időt csak akkor számolja ha be van kapcsolva.
Üdv!
Lenne egy problémám. Van egy kenvood kdc-306-os autórádióm. A probléma a következő: ha beakarom kapcsolni nem kapcsol be csak villog vagyis inkább csak pislákol ha huzamosabb ideig használjuk a kocsit akkor bekapcsol de ha hangosabbra veszem akkor megint kikapcsol és csak pislákol. Ha valaki segítene ezzel a problémával kapcsolatban nagyon hálás lennék! Egyébként az autó tipusa opel corsa b
Vagy a rádió kontakthibás belülről, vagy a tápfeszültséget nem kapja meg rendesen.Ha teheted az iso csatlakozóra egy égőt tegyél, ha az pislog, az autó a hunyó, ha nem a fejegység.
köszönöm a válaszod! megnéztük az akkumulátort egy testerrel és kiderült hogy cserés lesz nemsokára akkor lehet hogy az akksi a hunyó. Köszönöm a segítségedet!
Na sziasztok. Még mindíg megvan a problémám a rádióval mély hangoknál zavarja a vételt. Most néztem meg a rádió antennakábelt ha kihúzom az árnyékolása a kasztni testen van a rádió fémháza viszont nem a kasztnihoz képest kb 300 ohm mérhető. Ha az antenna bevan dugva akkor is. Jó ez így??
Hát ha jólemlékszem ezen a rádión nincs csavarka majd megnézem mert alig lehet kivenni a rádiót.. Egyébként ha kivan kapcsolva a rádió akkor a kasztnihoz 0 ohm csak bekapcsoláskor megy fel 300 ra. Próbáltam hogy az antennaárnyékoláshoz becsiptettem egy vezetéket rákötöttem kasztnira a hejzet ugyan az.
Bekapcsolt állapotban nemigen tudsz ohmot mérni, az átfolyó áram miatti feszültségesést is beleméred.
Vagy feszültséget mértél, meg áramot és úgy számoltad ki?
Sziasztok!
Vettem egy Pioneer MVH-170UI fejegységet. A csatlakozókat összekötöttem, de kikapcsolásnál ugyan úgy világítanak a gombok, mint amikor be van kapcsolva. Ez mitől lehet?
Válaszoltam neked, de a moderátor letörölte. Annak ellenére tette mindezt, hogy pontosan a kérdésedre volt válasz, és a legjobb amit csak adni lehet.
Csak azért nem értem, mert iso csatlakozós, összedugtam, és fenn áll a fentebb írt hibajelenség. A beállításokat nem veszíti el.
Szerintem el kell olvasni a használati utasítást. Lehet gyárilag is ilyen, de elképzelhető, hogy menüben állítható. Azt is el tudom képzelni, hogy valahová kell neki a világításról egy pozitív, ami ezt működteti...
Úgy látom a helyén van minden. Csatolok néhány képet.
Első kép a kocsiból jön ki, a második a rádió csatlakozója.
Nézd meg a használati utasítást, hogyan kell bekötni, ezek a feltételek teljesülnek-e.
Pl: - Testvezeték ellenőrzése - Fix 12V ellenőrzése, a memória miatt kell - Gyújtáskulcs rádióállásba való forgatásakor megjelenő 12V ellenőrzése - Ahogy köbzoli is írta, van a fényszóró áramköréről egy szál, ebben megjelenik a 12V, ha felkapcsolod. Ez jó helyre van-e bekötve és nincs közösítve semmivel, ha felkapcsolod a lámpát, ilyenkor a rádió a háttérvilágítás fényerejét visszaveszi. A leírás biztos leírja, de ha jól emlékszem a sárga a fix 12V, piros a kapcsolt 12V, a kék a fényszóró. A képekről nem derül ki egyértelműen, de lehet a rádió kék vezetéke távvezérlő vezetéke(cimke a vezetéken), tehát nem a fényszóróé. És a képekről úgy jön le nekem, hogy ez nem gyári ISO bekötés, van itt kókány is, pl. a piros és a sárga vezeték össze van kötve (fix és kapcsolt 12V), ezt a rádióhoz kapott kábelen szokták szigetelt sarukkal "beállítani"(nálad is vannak ilyenek). És azt a kerek akármit sem tudom így képről elhelyezni, hogy mi célt szolgálhat. Szóval nézd meg a könyvében, hogy mire van szüksége a rádiónak, ezek teljesülnek-e, ez alap egy ilyen bekötésnél!(hiába az ISO csatlakozó, ha nincs jól bekötve), és persze nézd meg, mert lehet, hogy menüből kell kikapcsolni.
Nem ismerem a konkrét fejegységet, de nem lehet, hogy a kikapcsológombbal stdbyba megy csak, és a kikapcsológomb hosszú megnyomásával kapcsol le?
Sziasztok!
Egy autórádióval van problémám, még pedig az, hogy memóriakártyáról pár mp. zene után egyet kattan és minden kikapcsol. A rádió jó. Valami ötlet? Köszi!
Kedves Admin,
Ha jól gondolom, törölted a postomat. Bocsánat, hogy ide is betettem, de ahová először írtam ( Autóba erősítő), utána rájöttem, hogy ehhez képest elég döglött topic, próbáltam onnan törölni, dehát én nem tudom. Kérlek, hogy onnan töröld, és itt hagyd meg, köszi! |
Bejelentkezés
Hirdetés |