Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Motorgyújtás
Dehat a az alaplapot nem ugy kell visszakotni mint az eredetit?mert elotte ment az elozovel
Azonos típusú robogóból bontott az alkatrész? A CDI-k is megegyeznek?
Mint írtam felhívnám a figyelmed a válasz lehetőségre. A nagybetűk a mondat elején nem lehetőség hanem szabály. Kérlek tarsd be.
Haaaat a cdi nem pont ugyan ojan de a kabelek eggyeznek bele es a generator se ugyan az vagyis csak a kabelek fejet kellet kicsereljem mint a kepen is lathato kuldok kepet hogy mijen volt a k alap lap
az elso az eredeti
Akkor nézd meg a régi alaplapon a tekercsek bekötését,és az újon is. Persze ehhez le kell megint szerelni,de szükséges mert ezek nélkül nem lehet megtudni hogy jó lessz-e az új alaplap.
es ha nem jo akkor le kell szedni es ugy forrasztani ra? vagy a regi kabeleket az ujra raforrasztani?
A régebbi kábeleket jó ha felforrasztod az újra legalább a fejek is megegyeznek majd. De előtte mielőtt forrasztgatnád mérni természetesen.
es a cdi is megmehetett? mert csak a generatort kellet csereljem elotte minden ment es vettem ujjat is eggyeznek bele a kabelek.
Ha a cdi azonos akkor jó. De erre általában elég kicsi az esély sajnos. Először lent rakj mindent rendbe,ha utána sem gyujt,akkor próbálkozz a CDI-nél.
Okes koszi!
az eredetinek akkor annyi? meg van sertve attol mar nem megy?
Mérd meg multiméterrel a tekercs kivezetése és az alaplap házához képest mutat-e ellenállást a műszer.
Hát igen kölcsön darab.de ehez alkatrészt is alig lehet találni.úgy tudom ehez jó több motoré is erről mit tudtok?megtudnám itthon épiteni de nem tudok kapcsolási rajzot!
12v a gyujtás elektronikaához? 4 szál megy be 1 jön ki a cdi böl
Abból 2 a jeladó é,2 meg ami feljön a generátortol plusz a test.de hát rátettem a multimétert arra a kábelre ami a cdiböl megy a trafó felé És 0,4 voltott mutat. A jeladó vezeték méréséhez szét kellene szednem a gyujtás lapig a motort nem? Ám hegesztés tönkre teheti egyáltalán?
Idézet: „4 szál megy be 1 jön ki a cdi böl Abból 2 a jeladó é,2 meg ami feljön a generátortol plusz a test.” A testtel már 5 vezetéknél tartunk!És még a trafóhoz menő nincs is benne... Tudni kellene hogy néz ki a jeladód, pl az enyémre csak 1 vezeték megy.... Tehát: van egy jel, 1 nagyfesz, 1 a trafóhoz, 1 test, meg 1 amivel tiltható a gyújtás, azaz leállítható a motor. Ez egy átlag CDI vezetékei...
itt van a kapcsolási rajza,szerintem így könnyebb lesz elképzelni hogy is áll az egész.
Elnézést, a 12V-ot a trafó primer tekercsén kell majd mérned.
A jeladót szkóppal meg lehet nézni, valamint az ellenállását megmérni. Ha nincs szkópod, akkor egy ledet bekötsz a jeladó kábelére, és ha felvillan indítózás közbe, akkor nagy eséllyel jó. Mindkét irányban villannia kell, akkor ad a jeladó ki valami szinuszhoz hasonlót.
Ott mértem,nincs szinte semmi.van skopom holnap kiprobálom!
Köszönöm a segítséget!
A hegesztés elvitte a CDI-t. Ez 99,9%.
Most már biztos is hogy annak van baja!
Valahogy szét lehet szedni a cdi?
Leddel próbáltam ki,nagyon szépen villog mind a két írányban.
Olyan kérdésem lenne hozzátok,hogy a motor blokból körülbelül hánny voltnak kellene jönnie?és a cdi hol kapja meg a 12v?
Melyikből és hova? Ahol 4 tekercs van mint pl. Simson, ott van egy világítótekercs a világításnak, egy töltőtekercs az akkunak, egy nagyfesztekercs a gyújtásban lévő kondinak, és van a jeladó tekercs a tirisztornak.
A világító és a töltő valamivel több mint 12V, a nagyfesz 2-300V, a jeladó pedig néhány V. Utóbbit megnéztem egyszer szkópon, de elfelejtettem eltárolni vagy felírni így nem emlékszem rá.
Szét ha végtelen türelemmel rendelkezel! én kibányásztam 3 este alatt
Sajnos úgy készítik őket, hogy minél nehezebb legyen szétszedni, javítani. Azt szereti a gyártó, ha újat veszel.
Nekem sikerült már félig szét szednem,még mondhatni elég könnyen is jött,ma szét szedem teljesbe,teszek majd fel róla képeket.
Nekem a nagy fesz ami a blokból jön fel, multi szerint 0.4v viszont,hogy ha a blokhoz érintem akkor meg szikrázik rendesen,lehetséges az,hogy a multi nem tudja lemérni?
Érdekes! Az enyém meg tudta mérni, és jóval több volt.
Ha visszafejted a cdi-t többet fogunk tudni.
Hello van egy multimeteresem azt akarom kerdezni hogy akkor most mit es hogyan kell merjek?mennyi erteken?es hany K-n?
Csak vigyázz, nehogy megrázzon, a 20kV váratlanul veszélyes nagyon. Szándékosan meg hülyeség
|
Bejelentkezés
Hirdetés |