Fórum témák
» Több friss téma |
Sikerült a művelet...végül a gyári vezérlő állando pozitívjáról vettem le a naftát...köszi mindenkinek
Sziasztok!
Nem tudom, hogy mennyire ide való a kérdés. Adott egy wagon r+, ami nem indul. Tank félig, akku feltöltve, önindító teker. Gyertyák szárazak pedig az AC-t hallani amikor gyújtáson van az autó. A szívócsonkba fújt féktisztító hatására pár másodpercre beindul. Szerintetek elképzelhető, hogy zúg az AC, de mégsincs benzin?
Előfordulhat. Vedd le az üzemanyag csövet a motortérben, tedd gyújtásra és kiderül.
Köszi a tippet, megpróbálom.
"Sajnos" van benzin, lehúztam a csövet és nyomta rendesen. Visszatéve gondoltam indítózok egy kicsit és egy pillanatra be is indult, aztán le is állt.
A forgásszenzort vizsgáld meg. Talán ott a baj.
A felső holtponti jeladóra gondolsz?
Szerinted ha nem tudja a motorvezérlés, hogy milyen pozícióban van a főtengely akkor nem juttat üzemanyagot a hengerekbe? Két gyertyát kivettem és szárazak voltak.
Injektor szerintem.
A hozzászólás módosítva: Nov 6, 2015
Ha jól láttam, hengerenkénti a jármű. Létezhet, hogy egyszerre menjen tönkre mindegyik? Azt hittük először, hogy kifogyott a benzin. Elmentem a boltba, de ott már nem indult.
Nekem központi injektoros swiftem van de csinált már olyat hogy meghülyült a motorvezérlő. Nagyon nehezen indult el és amikor elkapta nagyon csattogott a magas előgyujtástól
Le lett áramtalanítva 5-6 órára és megjavult. Egy próbát megér.
Azzal kezdtem, hogy akku feltölt, mert totál le volt merürve. Ezidőre lekötöttem a test kábelt. Érdekes, hogy egy pár másodpercre beindul, de hiába adok gázt azonnal leáll. Ezután hiába indítózok, várni kell kb 5 percet aztán ismét beindul, majd leáll.
Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve? Apósom járt úgy suzival, hogy indított elindult és 150 m után megállt a motor. Kis várakozás és megint elindult és megint leállt. Szűrőcsere orvosolta.
A motorvezérlő, ha úgy érzi nem forog a főtengely szerintem nem is fecskendez be.
Sziasztok nem tudom tud e valaki tanácsot adni. Adott egy Suzuki Swift 1998 -s 1.3 G13 motorkod. Az autó jónak tűnik,de a fogyasztás 40-50 km/h- is 7.8-8.2 Liter a fogyasztás.Megjegyzem az autó nem is megy rendesen nem húz annyira mint ahogy kéne, hol keressem a magas fogyasztás okát?A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv ! Érdeklődni szeretnék hogy van e valamilyen különbség a swift 1 és 2 között ( Sedannal ) az első fényszórókra ertve . Csere előtt állok de az egyesekre olcsóbbak és én szerintem nincs közötte különbség . Köszi a a válaszokat
Szia!
Csak két világ választja el egymástól őket... Üdv: Gábor
Itt a külömbség. A régebbinél szélesebbek az első lámpák.
A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2015
sziasztok segitséget szeretnék kérni suzuki swift fütőmotorhoz tartozó kapcsolót cseréltünk már többet is és csak a maximum fújás működik mi lehet a gond ? válaszotok előre is köszönöm
Heló: Nem kapcsoló csere kel. Kesztyű tartó alatt be van épitve a fokozati ellenállások. Csavarral van a ventillátor elé beépitve. Ebben szakadt valamejik ellenállás huzal,ezért szakadt a fokozat,ezért megy csak közvetlenűl.
Sziasztok!
Van egy '98-as Swift Sedanom 1.6 a manager II fajta. Elvileg gyári centrálzár van benne. A motortérben az akku mellett ha jól sejtem ott leledzik az immo kis dobozkája, hátul a csomagtérben pedig a központi kis dobozkája. A szélvédő sarkában van egy kis visszajelző led is, ami amúgy sohasem villog, de ebből kiindulva én arra gondoltam, hogy akár riasztó is lehet benne. Viszont én nem kaptam az autóhoz távirányítót. Igazából annak örülnék ha a központit tudnám vezérelni távirányítóval. Ehhez a típushoz kellene lennie távirányítónak, vagy magamnak kellene beszerelnem? Ha igen, akkor milyen modult ajánlanátok hozzá?
Üdv mindenkinek!
Van egy 2002-es swiftem aminek a jobb oldali izzója egyszerre világít az országúti ill. a tompított. Olyan módon, hogy ezek az izzószálak sorba vannak kötve. Ha az izzó test pólusát testre teszem akkor el kezd világítani annak ellenére, hogy nem kapcsoltam fel a lámpát. Nem láttam semmit összeégve, izzót cseréltem nem lett jó. Tudtok-e valami tippet adni, hogy hol keressem a baját?
A test vezetékben.
Szia!
Sajnos csak két rajzzal tudok hozzájárulni a javításhoz. Mint az előttem szóló a test bekötések ellenőrzésével kezdeném. Üdv: Gábor
Idézet: „Ha az izzó test pólusát testre teszem akkor el kezd világítani annak ellenére, hogy nem kapcsoltam fel a lámpát.” Mivel a Suzuki-ban az égők közvetlenül +12V- ot kapnak, és a kapcsolók testet kapcsolnak. A lámpa testvezetékét ellenőrizd mindenképp. Utána relék, reléfoglalatok, égőfoglalatok. A hozzászólás módosítva: Dec 12, 2015
Szia! Talán azt akartad írni, hogy úgy tűnik mint ha a hibás oldal izzószálai sorba lennének kötve. A "szuzi" testet kapcsol a fogyasztóhoz a világítási főkapcsolóval de a kapcsolószálat a kórmánykapcsolóval váltja ami szintén test pont. A fényszórók közösítése a bal oldali foglalatnál van piros/piros-fehér szálak. Az "R" (red) az éppen a reflektor szál volna. Ha mindkét fényszóró rosszul működne akkor a kórmánykapcsolót lehetne okolni de szerintem a bal oldali izzót kellene megnézni, hogy az izzószála nem-e kiégett (távolsági) és az okoz belső zárat. A bal oldali lámpában jól működnek az izzószálak? További rajzok és vezetékszín kiosztás ITT
Sziasztok!
Van egy 2000-es évjáratú Suzuki Swift 1.3 GL felszereltségű ferdehátú 5 ajtós jószágom. Szeretnék elektromos visszapillantótükröket bekötni. A problémám az hogy az ajtókban megtaláltam a tükrökhöz menő vezetékeket, de a kapcsolóhoz menőket nem találom. Ha jól tudom a kábeleknek a kormány körüli kötegben kellene lennie, de sajna a gépkönyvi vázlatokból nem jövök rá hol lehet. Vagy lehet csak ajtókban van előkábelezve? Akkor meg jó lenne egy érthető elektromos rajz ami alapján megtudnám csinálni a kapcsoló bekötését. A kutakodás alatt találtam a biztosíték tábla mellett egy hét kör csúszkás fehérszínű csatit, az vajon minek lehet a csatija? Másik probléma, hogy szeretnék távirányítós modult kötni a gyári központi zárta, de nem lelem a vezérlőt. Olvasgatva a fórumon hallás után kezdtem keresgetni, de sajna annyira halk a központi hogy egyszerűen nem behatárolható a vezérlő, a csomagtartóban néztem és ott nincs, elöl se leltem eddig meg, de azért még keresem. Az autóba kötöttem ködlámpát előre, valamint kicseréltem az ajtó érzékelőt, illetve megjavítottam a csipogót. A csipogónak annyi baja volt, hogy nem szólt csak akkor ha felkapcsoltam a világítást, viszont akkor szólt csukott ajtó esetén is, így idegesítő volt. Ahogy sikerült szétszednem egyből láttam, hogy valaki megpróbálta megcsinálni de rossz vezetékeket kötött össze így helytelenül működött. Most helyes sorrendbe kötve a vezetékeket akkor csipog ha kinyitom az ajtót és a világítás rajta maradt, ill csipog mikor csak a kulcs maradt a helyén.
Szia!
A zár vezérlője a jobb hátsó ülés mellett van a műanyag borítás alatt. A háttámlát előrehajtva le tudod venni a burkolatot. Viszont nem szükségszerű ott bekötnöd a vezérlést, én is a vezető oldali központi zár vezetékére kötöttem be. A bal oldali "A" oszlopnál hozzá lehet férni. A hozzászólás módosítva: Dec 16, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |