Fórum témák
» Több friss téma |
Már a kérdésből éreztem, hogy másról lesz szó. Te a nyomtató port kimeneteit akarod vezérlésre használni, hogy bírjon némi terhelést. Az egyik rajzomból kivágott részlet alkalmas a feladatra. Az IC3 10-es lába a port egyik bitjének felel meg, a relé helyett tehetsz kisebb motort. A 24V a relé tekercsének felel meg, ha a motorod 6V-os, akkor oda annyit táplálj. A tranzisztornak kell elbírnia a motor áramát, aszerint kell megválasztani - nagyobb áramokhoz logikai FET szükséges (vagy két tranzisztorral darlington kapcsolás).
Az lesz, bár az adatlap címsora hibás: Bővebben: Link
Köszönöm a segítséget! Még nagyon kezdő vagyok, úgyhogy egy kicsit letudnád nekem butítani?
BÚÉK Urak...
Lenne egy ilyen Eeprom-om: MPR-13913-F 834200A A kérdésem az lenne, hogy ez mekkora kapacitású és mivel lehet helyettesíteni. Legfőbb képen ablakossal szeretném helyettesíteni, ha lehet a M27-es sorozatból. Nem találok róla túl sok adatot. Előre is köszi.. Ilyen az IC: Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Jan 4, 2016
Talán a tartalmazó készülékrő lehet rajzot találni, abból visszakövetkeztethető. Amit látok róla, ez egy Sega maszk ROM, de -gondolom- ezt már tudod.
Közben egy bios programban megtaláltam, hogy mi lehet a megfelelője:
Idézet: A baj csak az, hogy ez nem 40lábú... „MPR-13913-F (834200A) EPR-12368-52 (27C256)” A hozzászólás módosítva: Jan 4, 2016
A 4200 a típusszám végén 4Mbit -es típusra utal, a DIP40 tokozás pedig 16 bites szervezésre. Kicsit méregetni kellene: Mekkora a tápfeszültsége, milyen a lábkiosztása, stb.
MSM27C402, M27C4002, HN27C4000, AM27C4096, uPD27C4000
BÚÉK mindenkinek!