Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » NYÁK terv ellenőrzése
Helló!
Valaki átnézné,hogy van-e hiba a nyáktervben amit csináltam.Ha valamit nagyon elszúrtam,nézzétek el nekem.Mentségemül szolgáljon,még kezdő vagyok. Köszönöm! Képek:Pinpointer
Az Ic1-es lába nem találkozik az R5-el, L2 se találkozik a TR1-el pedig kellene, sőt R2 C1 se találkozik, így első ránézésre.
Köszönöm! Pedig átnéztem többször is,de akkor nem voltam elég figyelmes.
Hello! Van benne hiba több is, de inkább átfirkáltam.
Szia!
Köszönöm szépen ! Holnap átrajzolom a kép szerint.
gondolom sprint layoutba csináltad
Igen,azzal készítettem.
Több hátránya közül egyikbe máris bele futottál. Ha rám hallgatsz lecseréled egy értelmesebb tervező progira. van teljesen ingyenes is. Biztos nehezebb a használata mint ennek, mert komplex, de ilyen hibát nem tudsz elkövetni. szerintem.
Nincs különösebb gond vele, egyébként pedig minden programnak vannak hülyeségei. A Sprint pedig épp a könnyű kezelhetősége miatt jó és kellően szabad kezet ad a tervezéshez. Ilyen szintű áramkörök tervezéséhez tökéletes.
Engem erről nem győzöl meg, de senki.
Nem hittérítésnek szántam. Mindenki azt használja, ami számára egyszerűbb, könnyebben kezelhetőbb. Minden program más, mint ahogy a használóik is. Kinek ez, kinek az jön be, ízlés, tudás, igény és készség szerint.
A nyitottság, az elfogadás, a mások gondolatainak mérlegelése erény. Ezt a képességet birtokolni adomány.
Amit Te az SL hátrányának tartasz, azt mások óriási előnyként értékelhetik. Pl. számomra a "Sasos" paneltervező elfogadhatatlanul sok kötöttséget jelentett. Képtelen voltam alkalmazkodni hozzá, sőt már attól bosszús lettem, hogy nem Ő akar hozzám igazodni hanem tőlem várja ezt. Egyébként az SL nem panelTERVEZŐ, hanem panelRAJZOLÓ program, egy olyan lehetőség, ami alkalmat kínál a saját gondolatainkat korszerű formában, pontos méreteket tartva, jelentős számú segítséget kihasználva elkészíteni.