Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NYÁK terv ellenőrzése

Témaindító: Paso, idő: Okt 4, 2005
Lapozás: OK   148 / 200
(#) bokonyi001 hozzászólása Jan 19, 2016 /

Helló!
Valaki átnézné,hogy van-e hiba a nyáktervben amit csináltam.Ha valamit nagyon elszúrtam,nézzétek el nekem.Mentségemül szolgáljon,még kezdő vagyok. Köszönöm!
Képek:Pinpointer
(#) kokozo válasza bokonyi001 hozzászólására (») Jan 19, 2016 /

Az Ic1-es lába nem találkozik az R5-el, L2 se találkozik a TR1-el pedig kellene, sőt R2 C1 se találkozik, így első ránézésre.
(#) bokonyi001 válasza kokozo hozzászólására (») Jan 19, 2016 /

Köszönöm! Pedig átnéztem többször is,de akkor nem voltam elég figyelmes.
(#) proli007 válasza bokonyi001 hozzászólására (») Jan 19, 2016 /

Hello! Van benne hiba több is, de inkább átfirkáltam.

Kereső.png

(#) bokonyi001 válasza proli007 hozzászólására (») Jan 19, 2016 /

Szia!
Köszönöm szépen ! Holnap átrajzolom a kép szerint.
(#) elactrofan válasza bokonyi001 hozzászólására (») Jan 20, 2016 /

gondolom sprint layoutba csináltad
(#) bokonyi001 válasza elactrofan hozzászólására (») Jan 20, 2016 /

Igen,azzal készítettem.
(#) elactrofan válasza bokonyi001 hozzászólására (») Jan 21, 2016 /

Több hátránya közül egyikbe máris bele futottál. Ha rám hallgatsz lecseréled egy értelmesebb tervező progira. van teljesen ingyenes is. Biztos nehezebb a használata mint ennek, mert komplex, de ilyen hibát nem tudsz elkövetni. szerintem.
(#) steelbird válasza elactrofan hozzászólására (») Jan 21, 2016 /

Nincs különösebb gond vele, egyébként pedig minden programnak vannak hülyeségei. A Sprint pedig épp a könnyű kezelhetősége miatt jó és kellően szabad kezet ad a tervezéshez. Ilyen szintű áramkörök tervezéséhez tökéletes.
(#) elactrofan válasza steelbird hozzászólására (») Jan 21, 2016 /

Engem erről nem győzöl meg, de senki.
(#) steelbird válasza elactrofan hozzászólására (») Jan 21, 2016 /