Fórum témák
» Több friss téma |
Kicsit megbontottam a kárpitot de nem látok semmi motort,bovdent.
Annyira nem vagyok otthon a 4-esben, de szinte minden autón szokott lenni valami vészmegoldás. Az enyémen például a kárpit alatt a tankajtó irányába nyúlva elérhető a zármechanika.
Én is próbáltam kitapogatni de egyszerűen nem férek hozzá.Lehet hogy teljesen le kellene bontanom ott mindent.
Az F38 biztosítékon kell lennie a táplálásának és innen megy központi zár és csomagtér világítás is. Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Jan 20, 2016
Szia ha biztosíték a rossz akkor a központi zár se működne.Vagy igen?
Mondj egy motorkódot talán közelebbit is tudok úgy mondani.
Sziasztok!
A probléma ideiglenesen megoldva.A csomagtér alsó oldalsó burkolatot meg kell bontani majd,a kalaptartó konzolt le kell szerelni,így részben látható a motor.Egy hosszú vékony csavarhúzóval fel lehet nyomni a motor munkahengerét majd kipattan az ajtó.Műszer hiánya miatt nem tudtam rámérni a vezetékekre.Ezért nem tudni hogy motor,mikrókapcsoló,vagy valami más a probléma.Legalább tudtam tankolni. Köszönöm a segítségeket.
Sziasztok.
Olyan problémám lenne,hogy nem megy a km órám.Jeladót cseréltem egy párat de valamiért mindig elromlik.mechanikus serülés nem látszik rajta.ezért gondolom h valami elektromos hiba van.
Olyan probléma jelentkezett ma egyik pillanatról a másikra, hogy ha jobbra indexelek akkor gyorsabban kattog meg villog is és az első nem működik csak oldalt és hátul. Néztem az izzót nincs kiégve ki is cseréltem, továbbra is fennáll a hiba. Valami ötlet? Össze van dugva minden, vezetékeket néztem.
A hozzászólás módosítva: Jan 25, 2016
Közben megnéztem még jobban valamelyik vezeték lesz a bűnös.
Szia! Ha adsz neki testet akkor sem villog? A csúszósaruja nem lehet oxidos?
Ma cseréltem kormányt a golfon és azóta a légzsák figyelmeztető ég!
A csere folyamata a következőképpen zajlott: 1. Saruk le 2. Régi kormány ki, először a kormányról szedtem le a kábelt. 3. Új kormány be először bedugtam a nem tudom mi a szakszó rá, na a sárga szélesebb kábelt, majd a kormányba a kis sebet. 4. Saruk vissza Esetleg az lehetséges, hogy majd csak többszöri indításra szűnik meg a figyelmeztetés?
Talán ezt a műveletet egy VAG-os diaggal kellett volna csinálni. El kellett volna fogadtatni a motorvezérlővel az új légzsákot. Nem éppen veszélytelen amit csináltál ...
Nem éppen veszélytelen amit csináltam??? Miért?
A kórmányban nincs légzsák? Szerinted mi lenne ha véletlenül kinyílna szerelés közben valamelyik kontakt illesztésénél amit félreért a vezérlője? Persze nem volna szabad ilyesminek megtörténnie de azért házilag elég bátor dolog ez a művelet.
Úgy kezdődik amit ír, hogy "1. Saruk le." Miért és hogyan nyílna ki a légzsák?
Egyébként akkor is jelezte mikor elkellet szaladnom torz kulcsért ismerősömhöz, akkor a kábel nem is volt a kocsiba, nem, hogy bedugva.
Kiszerelt légzsákkal mentél a kocsival?
Ott lesz a megoldás , hogy miért is ég.
Azért világít, mert légzsák nélkül rátetted a gyújtást és azt a vezérlőegység légzsákhibának érzékelte.
Amíg ki nem törlitek géppel, addig nem fog elaludni a hibalámpa.
Hello! Kérdezni szeretnék golf4 ben vagy a VW családban, konkrétan mi vezsi a távírányító jelét? Itt most a gyárilag bicskakulcsal szerelt távirányítós központizáras kocsikról beszélek. Komfort elektronika kis vevő modullal vagy magában netán az ajtó zár? köszönöm az információt. üdv
Komfortmodul.
syaztok !!!
cobra tipusú központi zár tanítása golf 4-hez valaki tud segíteni annyit tudok h :emberke beűl-(3ajtós változat ) ajtók lenyom -gyújtás ráad- ???? ennyi többi passz
Köszönöm hogy időt szenteltél rám! Azt lehet e tudni mely tipusok vagy mindegyikhez be lehet tanítani? üdv
Visszakereshető alvázszám alapján,vagy szervizgéppel kiolvasva, ill. szemrevételezéssel (a komfortmodulon szerepel a német postajelzés és a frekvencia, ha távirányitós)
|
Bejelentkezés
Hirdetés |