Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
A kapcsolatot úgy értettem hogy a hátsó motortartó bakot meg kell-e bontani az alapjárati motor szereléséhez?
A kormány nem rángat csak maga az autó kezd el rángazózni. Olyan mint amikor leszakadt a motortartó bak ... Szálszakadásnál a kormány is rángatózna nem? Égőt meg nézek akkor hozzá köszönöm az információt !
Na akkor elindult?
Szakadás fajtájától függ. Ha gyanús gumissal megforgattatom. A rángatásról megkérdezném a szerelőt akinél volt.
Talán az immo tekercse beteg a gyújtáskapcsolónál, de csak tippelem, mert nem ismerem a típust.
Sziasztok.
Mar kerdeztem...de semmi.talan most. BRKE lamp failure...feklampa hiba! De minden vilagitasom tokeletes.csiszolt foglalatok..uj izzok..csiszolt csatlakozok...befujkalva minden...megis hibat jelez! Mi van ha nem a hatuljaban van a hiba? De akkor hol?? Valaki emlegetett egy body comp nevezetü cuccot..de az hol van a kocsiban? Nekem most 3 napig minden jo..aztan egy napig folyamatos hiba uzenet..azt megint par nap szunet...valaki esetleg valami okosat??
Szia! Ha így viselkedik hogy hol jó hol nem akkor az valami érintkezési hiba lehet.Valami csatlakozónál. Tudom,hogy ez 1-2 napos munka de szerintem valahol ott van a kutya elásva.A Biztosíték feszesen van a helyén? Egyforma fényesen égnek a lápáid? Hány szálas a féklámpa kapcsolód?
Sziasztok! Valaki megtudná mondani hogy lehet leszedni a váltógombot a Tiporól? Mert még a szerelő se tudta megmondani. Szét barmolni nem akarom de a normál csavarásnak nem enged.
A vilagitas jonak tünik,a kapcsolo 4 szalas..sajnos nem volt idom a biztiket atnezni,majd hetvegen...
Nézd meg hogy a kapcsolóba rendesen illeszkednek e a csatlakozók. Előfordulhat,hogy a valamelyik szál nem érintkezik rendesen és már küldi is a hiba jelet.
Miben segítsünk?
Az alany ducato 1.9 tdi 1999 évj,a probléma az, h gyújtás ráadáskor nem gyullad ki sem az immokulcs jele, sem a töltés, sem az olaj lámpa, csak az izzítás, és ugye nem indul. Kb 20 ból egyszer elindul, utána megint nem. Merre keressem a hibát? Előre is köszönöm...
Hát a dízelekhez sajnos nem igazán értek illetve a benzinesekhez se nagyon ezt azért vedd figyelembe. Mikor indul akkor minden kijelző lápa kigyullad Én a gyújtáskapcsolóval kezdenék.
Megfelelő teljesítményű égő van ott?
Ok..megnezem.
Szia! Most néztem utána de nem sok mindent találtam erről a típusról. A megjegyzéseknél azt írja, hogy a DLC (data link connektor) csatlakozója szokott beázni valami miatt. A motortérben a légszűrőház bal oldalán írja ezt a csatlakozót, kettő és három pólusúban is van.
![]() ![]()
Hát sztem a légszűrőház oldalán semmiféle doboz nincs ( nemrég cseréltem üa szűrőt és ez miatt ki kellett vennem), de megnézem azért a környékét... Ha immo nélküli kulccsal indítom, akk minden felgyullad, csak a kulcs jel nem alszik el ( már amikor normálisan indul, és nem szívat...)
Mivel nem ismerem a Fiatokat és azok motorterét, csak a leírásra hagyatkozva mondtam amit mondtam. Egy kis röpdugaljat keress valahol a tűzfal és a motor közötti részen, közel a vízelvezetőhöz. Alig látszik ....
![]()
Az esetleg nem lehet,hogy az immobilájzer szórakozik veled. Esetleg nem ejteted le a kulcsot mostanában? Vagy esetleg nem ütötted oda valahova. Mesélte az egyik ismerősöm,hogy ő lejtette a kulcsot és nyek volt az indításnak utána mindig kínlódott vele amíg ki nem cserélték a kulcsot. Kb. 2 hónap volt mire rájöttek a szervizbe,hogy mi is lehet a baja. Közbe a fél kocsit kicseréltetek vele. Mondjuk ez focus volt.
De..tobbszor is leesett..de nekem indul,es semmi immo hiba..csak a feklampa hiba szemetkedik velem,,de az se folytonos...van hogy napokig semmi,,azt egyszercsak megint ott van,de ugy hogy kozben meg jo minden....
Hali..ha lehuzom a ket hatsolampa csatit,es a kapcsolo csatit,,akkor is van brke lamp failure!! Tehat a lampak kizarva! A forumon azt mondjak lehet a km oraban ment el vmi....
Az is előfordulhat de szerintem annak nagyon kicsi a valószínűsége. Feltéve ha nem lett megpiszkálva valamiért. Gondolok itt másik égő cserére stb.
Persze,hogy jelez akkor ha lehazudd a csatlakozókat. Mindjárt úgy érzékeli,hogy valami nincs rendben. Mert nem zárt az áram kör.
Üdv!
2002 Alfa 156 1.9 Sw vel vergődök mosatás után az irányjelzőm, elakadás jelzőm off (más még nem tűnt fel, hogy nem megy.) Az égők jók, a központi zárra mind a 6 felvillan. Tudja valaki rajzot honnan tölthetek le? (eLearnben nem találom). Segítséget előre is köszönöm!
Nem ennél van biztosítékos relé? Relét nézted? Biztiket? Elakadás jelző kapcsoló hiba esetleg?
Az a biztosítékos relé merre van? (Helyismeret hiánya.) Az elakadásjelző a klímavezérlővel egyben középen a rádió alatt. A biztik a kormány alatt balról Ok .
Kormány alatt baloldalon a relék is jók? Ott kéne lenni annak is, nincs előttem most a 156 os, és abba sem vagyok biztos hogy használtak ilyen relét, csak egy kérdés volt mert láttam már ilyet hasonló hibakeresés közben.
Szerintem vagy a biztid vagy a reléd lesz a ludas, bár a saját autómon pont az elakadásjelző kapcsoló volt kontakthibás. |
Bejelentkezés
Hirdetés |