Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Mosógép vezérlők és általános problémáik
Lapozás: OK   408 / 583
(#) VIM válasza maci80 hozzászólására (») Márc 15, 2016 /
 
Szia! Éppen erről folytattunk itt fentebb párbeszédet, hogy a "vörpúloknál" ez a tápegység probléma hogyan oldható meg, mert amit mutatsz a képen részletet az éppen a tápegység részét mutatja. A hétlábú IC az egy LNK30XXP és ennek a tönkremenetele teszi használhatatlanná a gépet. ITT fentebb ha visszafejted a hsz.-ket akkor találsz használható információt a javításhoz, még ha Te magad nem is tudod megcsinálni.
(#) ragnar_lothbrok hozzászólása Márc 15, 2016 /
 
Sziasztok,
Egy Whirlpool AWT 5125 mosógépem van, ami nem melegíti fel kellőképpen a vizet.
Az eddigi hibafeltárásom erdeménye (elénézést,ha nem szakszerű a leírásom, lelkes amatőr vagyok)
A fűtőszál nem szakadt, ellenállása 25 Ohm. 220V ott van a két póluson. A termisztort kihúztam, szakadásvizsgálóval nem jelez semmit, ellenállása végtelen, hűtésre, melegítésre nem reagál (a mért érték).
Amikor elindítok egy programot, a fűtő rövid időkre bekapcsol, hallani is, ahogy "sistereg picit", de a kívánt hőmérsékletet meg sem közelíti, olyan 30 C fokosra fűti fel a vizet. Vízkő, szennyeződés gyakorlatilag nincs a gépben.
Kijelző nincs, a készüléken külön hőfokbeállító tárcsa van.
Minden ötletnek hasznát venném, előre is köszönök minden segítő hozzászólást!

üdv Ragnar
(#) botesz válasza maci80 hozzászólására (») Márc 15, 2016 / 1
 
Biztos hogy nem a panel a rossz,ha esetleg mégis akkor azt a másik oldalán látnád.
(#) botesz válasza ragnar_lothbrok hozzászólására (») Márc 15, 2016 /
 
A hőérzékelőn kb 20kohm ot kell hogy mérj vagy valami hasonló étéket.A lényeg hogy melegítésre csökkenjen.Ha szakadt akkor tuti az a rossz csere.
(#) VIM válasza zoz11 hozzászólására (») Márc 15, 2016 /